Iemand die het oneens is met Koos.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand die het oneens is met Koos.
Nogal wiedes dat het land er vol mee zit dus.
Ik heb heul veel medestanders op FOK!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand die het oneens is met Koos.
Nogal wiedes dat het land er vol mee zit dus.
Ohjee Koos, je zit op de schopstoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mailwisseling met mn baas:
Ik: Vraag me niet hoe, maar mn Nokia heeft de geest gegeven. Hoe krijg ik een nieuwe?
Hij: Waarom zouden we niet vragen hoe? Lijkt me best van belang.
Nee hoor, die apparaten sneuvelen bij bosjesquote:
4 is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook een iphone nemen, maar weet niet of die Iphone 5 snel uitkomt of dat de 4 ook goed is
Wat moeten ze er niet mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet de hele werkvloer nou met iPhones?
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?quote:
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat niet iedereen op Macs werkt?
Het is nogal irrelevant om voor een iOSX besturingssysteem te gaan, met diens prijsklasse, als 't niet echt nodig is. Met wat Nokia's is je werkgever aardig goedkoper uit. Of moeten journalisten tegenwoordig een hip imago?
Is gewoon 5MP volgens mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foto- filmkwaliteit is beter. Daarom een Iphone.
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is gewoon 5MP volgens mij.
Dat is zowat standaard tegenwoordig.
Zal een of andere manager die gewoon een gratis iPhone wil mensen wel hebben wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar zoiets hoorde ik.
Niet? Ja, ik heb er ook de ballen verstand van. Prive gebruik ik een drie jaar oude Samsung. Interesseert mij gewoon geen hol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |