Kijk hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef DuTank het volgende:
Het nummertje wat inkickt na: Ooooh, ik voel een artikeltje 638 opkomen (als moskowicz achterop hun trekker is gebotst, van de LOI)????
google is sneller dan een berichtje op fokquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer in de nieuwe Baileys reclame heet?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat is de naam van dit nummer? Ik weet dat er Earth boven staat, maar dat is 'em niet. Of is het een Remix?
en wie is de artiest dan eigenlijk?quote:
Fout. Quincy Jones.quote:
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo isquote:
als James Brown het was, had ik het niet gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef kvd het volgende:
[..]
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo is
Uuuh, het is hem gewoon wel? Hij klinkt exact hetzelfde als Earth en hij duurt even lang.quote:
Geen herkenning.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Creeg het volgende:
Kan iemand hier zijn muziek herkenner tegenaan houden aub?
Zonde. Het beste waar je hem kan laten lopen zeg maar is vanaf 0:08 tot 0:30. Dat stukje is alleen maar muziek en zit er geen stem tussen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef SpeCulaes het volgende:
Een ouder nummer en ik kan alleen de clip vaag nog herinneren.
In de videoclip rijdt een cabrio langs een bergweg die uitkijkt over de zee. Vervolgens wordt ingezoomd naar de auto en daar zit een vrouw achter het stuur met een zonnebril op en grote sjaal om.
Meer kan ik me er niet van herinneren...
quote:
Kan je het niet even inneuriën?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Barkleys het volgende:
[..]
Mmmnn, nee helaas ,
he moeilijk zoeken
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef 73 het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.dumpert.nl/med(...)_touch_football.html
(Het filmpje is ook geniaal)
Jovanotti - L'Ombelico del mondoquote:Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Cubaans achttig liedje, met een tekst zoiets als dit (nee, ik spreek dus geen spaans):
Rom be lido del mondoooooo
Ben ik enigszins te volgen?
Natuurlijk! Cheers broquote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Jovanotti - L'Ombelico del mondo
Vraag het Gerard op Twitter.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Eigenlijk zoek ik er nog een, die ik ook al naar dokter Pop heb gestuurd, want deze plaat ken ik namelijk via Gerard Ekdom.
In het programma dat hij had op de vrijdagnacht, met Ekdoms platenkast, is een keer het volgende nummer voorbij gekomen.
Het werd gezongen door een 'zwarte stem', ik ga er vanuit dat de zanger donker is. Het is een jaren 60/70 plaatje. Met daarin veel gezongen 'yeah yeah yeah'. Hij heeft als frikadel speciaal een plaatsje verworven in Ekdoms platenkast dus ...
weet je nog wanneer? want de platenkast staat gewoon online...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Eigenlijk zoek ik er nog een, die ik ook al naar dokter Pop heb gestuurd, want deze plaat ken ik namelijk via Gerard Ekdom.
In het programma dat hij had op de vrijdagnacht, met Ekdoms platenkast, is een keer het volgende nummer voorbij gekomen.
Het werd gezongen door een 'zwarte stem', ik ga er vanuit dat de zanger donker is. Het is een jaren 60/70 plaatje. Met daarin veel gezongen 'yeah yeah yeah'. Hij heeft als frikadel speciaal een plaatsje verworven in Ekdoms platenkast dus ...
Heb 'm op verschillende plekken geprobeerd, met soundhound en shazam, oa daar inderdaad, maar geen herkenning. Ik denk eigenlijk dat het speciaal voor dat filmpje gecomponeerd is.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zonde. Het beste waar je hem kan laten lopen zeg maar is vanaf 0:08 tot 0:30. Dat stukje is alleen maar muziek en zit er geen stem tussen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik zoek een liedje wat volgens mij niet echt een liedje is.
Ik kan het mij nog vaag herinneren het is dus een soort van motivatie / inspiratie liedje met een man die er wat door heen zit te praten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
1: Martin Landsky - 1000 milesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef RealizeMe het volgende:
Ik zoek al heel lang 3 nummers uit een mixje van tocadisco die hij heeft gedraaid tijdens een Dance Department podcast. (die van 01-11-2006).
ik heb stukjes geript, die je bij de volgende link kan beluisteren, (downloaden hoeft niet)
track 1
track 2
track 3
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
edit: het is allemaal techno/house/minimal achtig
volgens de comments:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zoek naar de naam van dit nummer, hij begint op 1:05
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef elkravo het volgende:
wat is het eerste reggae-nummer uit dit filmpje?
Volgens mij kun je het beter neuriën...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef bonzai-bart het volgende:
Al een tijdje verzin we de meeste rare tekst variaties op een deuntje. Maar niemand weet wat het origineel is/waar het uit komt. Heeft één van jullie soms een idee, we hebben een stukje ingefloten:
http://www.twitvid.com/FAMNT
JAaaaaaaa hooooooorrrrrrrrquote:
even een kickje... iemand die deze muziek kent?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef elkravo het volgende:
Hoe heet het lied/de compositie dat gespeeld wordt in het 8-uur journaal vanaf 4:31 (koperorkest)?... het is geen popnummer, maar heb het vaker gehoord. Gespeeld door blazers van het Leger Des Heils bijvoorbeeld.
http://nos.nl/uitzending/(...)urnaal-2000-uur.html
Laatste isquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
3: Marc Romboy & Stephan Bodzin - 6 Monde Megamix
Naja die laatste zal wel een ander zijn, maar hij komt er in voor...
Ach, het proberen waard: Als we van Pigeonhed en "Organize" ipv "All the lies" uitgaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:03 schreef MrEarcheese het volgende:
Okay, even een supervage uitleg, maar ik zoek een bepaalde artiest/dj, zijn naam eindigt op 'head' als ik 't goed heb, sowieso bestaat zijn naam uit 2 woorden - zoiets als sleepyhead of creepyman of iets in die richting.
Er is een bepaald nummer van hem waar een soort pratende zang in zit, en het is redelijk traag, maar toch een beetje gemixte, softe rock/electro/dnb stijl, helaas weet ik de tekst ook al niet meer, alleen 't melodietje. Maar ik denk dat als ik de naam weet er opzich wel uit kom.
En nee, het is geen Portishead, Radiohead etc.. Ik zoek het nu al 2 dagen en kan er maar niet op komen, grr.
ps: Oh, het enige stukje tekst dat me nog vaag voorkomt is 'all the lies'.
Nope, is 'm niet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, het proberen waard: Als we van Pigeonhed en "Organize" ipv "All the lies" uitgaan
Lees de OP eens.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef afratjuh het volgende:
Ik zoek een goede mix waarin het liedje We are your Friends van Justice vs Simian in verwerkt/gebruikt/te horen in (:
Volgens mij heeft vato gonzales daar ook een mix van maar ik kan die helaas ook niet vinden
Iemand?
Ik heb al op youtube en google gezocht, maar ik denk dat alsie bestaat niet onder de trefnaam staat... (als dat is wat je bedoelt)quote:
En DAT is nu juist de vraag die niet op prijs wordt gesteld.quote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef afratjuh het volgende:
Laat ik dan anders stellen,
weet iemand waar ik de mix van vato gonzales kan vinden met het liedje We are your Friends van Justice vs Simian erin kan vinden?
hmm oke, ik dacht dat het zo wel mocht?quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En DAT is nu juist de vraag die niet op prijs wordt gesteld.
Nee. Slechts artiestennamen en titels, vragen naar (links naar) mp3s e.d. is hier verboden.quote:Op zondag 24 april 2011 12:11 schreef afratjuh het volgende:
[..]
hmm oke, ik dacht dat het zo wel mocht?
how then..?
Dus als ik zeg:quote:Op zondag 24 april 2011 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee. Slechts artiestennamen en titels, vragen naar (links naar) mp3s e.d. is hier verboden.
Op heel FOK, dus ook niet in een nieuw topic.
Fo' Shizzlequote:Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef afratjuh het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Weet iemand de naam van een mix van vato gonzales waarin het liedje We are your Friends van Justice vs Simian gebruikt is, mag het wel?
Justice vs Simian - We Are Your Friends (Cold Blank Somos Tus Amigos Remix)quote:Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef afratjuh het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Weet iemand de naam van een mix van vato gonzales waarin het liedje We are your Friends van Justice vs Simian gebruikt is, mag het wel?
klinkt goed merci, het is alleen niet degene van vato gonzales volgensmij. Weet iemand daar de naam van? (een mix van vato gonzales waarin het liedje We are your Friends van Justice vs Simian gebruikt is)quote:Op zondag 24 april 2011 12:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Justice vs Simian - We Are Your Friends (Cold Blank Somos Tus Amigos Remix)
huh zo snel. bedankt!quote:
wreed nummer he?quote:Op zondag 24 april 2011 19:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yep, dat geeft Tunatic ook aan bij mij. Was alleen vergeten dat ik een liedje aan het zoeken was
Ik kan geen officiële clip vinden, maar bedoel je soms deze?quote:Op maandag 25 april 2011 02:11 schreef Joeri. het volgende:
Liedjes op de radio die ik leuk vind schrijf ik altijd op blaadjes, en als ik zin heb in nieuwe/goede muziek pak ik die blaadjes dr bij en youtube ik ze weer eventjes. Maar wat ik nu opgeschreven zie staan slaat helemaal nergens op en weet al helemaal niet meer hoe die gaat (ritme/tekst). Herriner me wel dat het een apart liedje was (volgens mij maand of twee geleden bij 3fm) met volgens mij Scandinavische lyrics (kan ernaast zitten).
Tl'dr: hij ging ongeveer zo 'skidle jva dom dan la'... ofzo :p. Dat had ik opgeschreven omdat ik de titel niet gehoord had en niet terug kon vinden
verwacht niks maar niet geschoten is altijd mis toch?
Ik denk deze:quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef afratjuh het volgende:
[..]
klinkt goed merci, het is alleen niet degene van vato gonzales volgensmij. Weet iemand daar de naam van? (een mix van vato gonzales waarin het liedje We are your Friends van Justice vs Simian gebruikt is)
quote:Op maandag 25 april 2011 21:04 schreef R0ADKILL het volgende:
Gezien in Palozzo, van wie is de muziek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |