Die heeft ze al geschonden dus is het een faal toch?quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
De 12 geboden van "De Stem"
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
1. Stop onmiddellijk met praten of waar je mee bezig bent, als je de stem hoort
2. Doe onmiddellijk wat de stem je vraagt
3. Onderbreek de stem nooit
4. Weiger nooit een geheime of collectieve missie
5. Onthul je missie nooit
6. De stem voor de nominaties moet altijd toegelicht worden
7. Afspraken over nominaties zijn verboden
8. Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
9. Je mag je dagboek nooit vergeten op te bergen
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
12. De verboden deur mag nooit geopend worden
Al was het alleen maar dat ze regel 5 ook gebroken heeftquote:
een heleboel jaquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Er zijn al wat geboden gebroken......
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze had moeten weigeren, ook al deed ze dat niet meteen, ik vind dat ze dan weer had moeten aanbellen of meteen alles duidelijk uitleggen in het huis. Ze begon goed door te saboteren maar helaas stopte ze daar mee.
DAT DUSquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft ze al geschonden dus is het een faal toch?
Ja, hele dikke faalquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op diverse, verkapte manieren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Binnenkomst filmpjequote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon zei nog tegen Laura, weet je nog je filmpje dat je zei "Ik windt alle mannen om me vinger"
Iemand enig idee welk filmpje dat was of was dat haar binnenkomst filmpje ?
Geen ruzie Lau heeft het er ene beetje moeilijk mee, we weten niks over nominatie's denken misschien dat als Laura der missie mislukt dat of zij of Alex wordt genomineerd...quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Zo eea bij gelezen, kwam veel Laura tegen. Missie om iets met Karim te beginnen? geen woord tegen Het, hebben ze ruzie (ik hoop het). Niet helemaal duidelijk
Iets meer bekend van de nominaties
Karim was aan het uitleggen aan haar wat ie nu precies gezegd had dus ze hebben t wel over dat filmpje gehad ..quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm ik zie haar naar buiten lopen en Karim loopt achter haar aan, ik heb misschien gemist dat ze hem aansprak over het filmpje.
Precies. Viel me juist op dat hij dat zei.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:
De stem zij op het einde van de opdracht expliciet erbij ( en dat doet hij NOOIT!) dat ze kon falen of ze kon de missie weigeren.
Hij speelde notabene aan op een nooduitgang.![]()
ik zeg ... h.o.e.r.!
Ook een leuke waar men zich moeilijk aan weet te houden....quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
De 12 geboden van "De Stem"
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
1. Stop onmiddellijk met praten of waar je mee bezig bent, als je de stem hoort
2. Doe onmiddellijk wat de stem je vraagt
3. Onderbreek de stem nooit
4. Weiger nooit een geheime of collectieve missie
5. Onthul je missie nooit
6. De stem voor de nominaties moet altijd toegelicht worden
7. Afspraken over nominaties zijn verboden
8. Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
9. Je mag je dagboek nooit vergeten op te bergen
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
12. De verboden deur mag nooit geopend worden
Ah, dat heb ik gemist. Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm ik zie haar naar buiten lopen en Karim loopt achter haar aan, ik heb misschien gemist dat ze hem aansprak over het filmpje.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al was het alleen maar dat ze regel 5 ook gebroken heeft
Zoveelste faal in dit huis!quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
De stem zij op het einde van de opdracht expliciet erbij ( en dat doet hij NOOIT!) dat ze kon falen of ze kon de missie weigeren.
ik zeg ... h.o.e.r.!
Beide hadden echter wel zware consequenties voor haar of Alex. Maar laten we AUB besluiten dat we het niet eens zijn, ik heb geen zin in welles nietes.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zeg ... h.o.e.r.!
Ik heb hier gelezen dat ze tegen \karim zei dat ze een filmpje heeft gezien.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Karim was aan het uitleggen aan haar wat ie nu precies gezegd had dus ze hebben t wel over dat filmpje gehad ..
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat haar missie is mislukt en dat ze te horen heeft gekregen wat het gevolg is daarvan.
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctiequote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat haar missie is mislukt en dat ze te horen heeft gekregen wat het gevolg is daarvan.
Dat doen ze alleen bij Gerard dat soort sanctiesquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.
Oh da's ook nog een goeiequote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctie
Het is iets wat je op de stream ziet, dus relevant;)quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie ineens een lamp naast flaura, die heb ik nog nooit aangezien ? als het licht uitgaat van de kamer hebben ze nooit lampjes aan wel ?
jaja boeiend maar viel me op
Ik heb iig geen medelijden met haarquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
tja keuzes keuzes en laura heeft de verkeerde gemaakt en ze dekt nu ook haar zender af
Zou mooi zijn, zijn geheim moet nog geraden worden.quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat hun beider kluizen nu naar karim zijn gegaan als sanctie
Doe maar niet want dat wijf gaat er dus echt niet uit hequote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Of morgen haar sanctie hoort, dat ze genomineerd staat.
Aan iedereenquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Begrijp ik nu van jullie dat laura het alweer verklapt heeft wat ze moet doen?Aan wie dan?
Mag het aub Die loser zijn PLEASE. Daar heb ik veel voor over. Er uit met de faalhaasquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen ruzie Lau heeft het er ene beetje moeilijk mee, we weten niks over nominatie's denken misschien dat als Laura der missie mislukt dat of zij of Alex wordt genomineerd...
haha thanksquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het is iets wat je op de stream ziet, dus relevant;)
Ik heb zelf nooit gezien dat ze die lampjes ook gebruikt hebben, geen idee of ze die onafhankelijk van het grote licht kunnen gebruiken....
quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Lol Jullie kunnen dus nu 3 dagen naar een toneelstukje kijken waar iedereen weet dat het nep is. de spelers, en de kijkers.![]()
Gezellie.
I am off. Naar bed met The Forgotten Garden
Dat bedoel ik, ze verpesten het hele spel voor de kijkers.quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Lol Jullie kunnen dus nu 3 dagen naar een toneelstukje kijken waar iedereen weet dat het nep is. de spelers, en de kijkers.![]()
Gezellie.
(hmm dat klinkt wel raar, alsof ik al maanden mijn bush bush niet heb geknipt)![]()
en misschien bewust he, de redaktie weet ook wel dat geer er nooit uitgestemd word door de kijkers. ff laten zien hoe populair hij is voor het groepje, jo,flip etc...eigenlijk was het dus best goed dat dit gebeurde.quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij Gerard dat soort sancties
story of her lifequote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Laura zit ligt te wachten tot er wat gebeurd????? Ze heeft toch een missie?
Zei de Stem niet dat er bij het weigeren of falen van de geheime missie er consequenties waren voor Faalex? Zou een nominatie kunnen zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Had he ...quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Maar ze wil altijd 'iets leeeeeeeeeeeeeuks'quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Trusten, ga zo naar bed met de poisonwood biblequote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Gezellie.
(hmm dat klinkt wel raar, alsof ik al maanden mijn bush bush niet heb geknipt)![]()
Heeft ze eens een missie, verneukt ze die ook nog.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze wil altijd 'iets leeeeeeeeeeeeeuks'
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer even naar goede acteurs kijken.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heeft ze eens een missie, verneukt ze die ook nog.
Lol, hoer ---> Verneukt
Ze moest vrij snel weer naar de kamer, daarna heb ik haar semidepressief op de bank zien niksdoen, dus het kan zijn dat ze een mislukte missie heeft ontvangen.... Weet ik alleen niet zeker, heb daar niets over gehoord...quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Dat idee noemde ik en een paar anderen al. Als dat zo is zou dat ZO gaaf zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef stormiot het volgende:
msschn heeft ze wel al sanctie gehad, begreep dat ze weer naar de kamer teruggeroepen werd
msschn is de sanctie dat ze moet kiezen
zij of ALEX genomineerd
huh ?? nu al ?? nou hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef mazaru het volgende:
2 zielen één gedachte. Ik zat al te denken om er een leuke fake-CAP van te maken, mij was het ook nooit opgevallen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie ineens een lamp naast flaura, die heb ik nog nooit aangezien ? als het licht uitgaat van de kamer hebben ze nooit lampjes aan wel ?
jaja boeiend maar viel me op
ja, dat idee heb ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef stormiot het volgende:
msschn heeft ze wel al sanctie gehad, begreep dat ze weer naar de kamer teruggeroepen werd
msschn is de sanctie dat ze moet kiezen
zij of ALEX genomineerd
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heeft ze eens een missie, verneukt ze die ook nog.
Lol, hoer ---> Verneukt
Ach gossie, dat is ook niet pedagogisch, zo'n kleuter niet zijn liedjes laten zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
+1quote:
Niet meppen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh was jij dat, dan leg ik de vliegenmepper weer weg
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
2 zielen één gedachte. Ik zat al te denken om er een leuke fake-CAP van te maken, mij was het ook nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Ze denkt heel populair te zijn en om onverklaarbare reden is ze dat ook, Miss Flappie, dus het zou dan netjes zijn als ze zichzelf nomineert. Maar deze berekenende tante kennende zet ze gewoon haar vriendje op de bank hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat idee noemde ik en een paar anderen al. Als dat zo is zou dat ZO gaaf zijn.
Mwah, vind het een niet zo'n geweldige functionaliteit. en voor jou ook niet nodig, je hebt geen hekel aan confrontaties met andersdenkendenquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
Misschien een beetje offoptic maar ik de mensen achter FOK! wel bedanken en complimenteren met die block mensen functie, eerste keer dat ik hem gebruik maar werkt als een tiet!!!
HULDE!
[ afbeelding ]
Ja maar het is zo storend als je naar Karim en Gerard wil luisteren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Maar kleuters mogen toch kleuterliedjes zingen?
Precies, net zo'n klein kind wat aandacht wil omdat het zichzelf niet kan vermaken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar het is zo storend als je naar Karim en Gerard wil luisteren.
Mwah ik vroeg me af hoe ze dat op een forum willen hanteren maar nu vat ik hemquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, vind het een niet zo'n geweldige functionaliteit. en voor jou ook niet nodig, je hebt geen hekel aan confrontaties met andersdenkenden
Maik slaapt!quote:
ze is nu gewoon interessant aan het doen--> aaaandachtquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze denkt heel populair te zijn en om onverklaarbare reden is ze dat ook, Miss Flappie, dus het zou dan netjes zijn als ze zichzelf nomineert. Maar deze berekenende tante kennende zet ze gewoon haar vriendje op de bank hoor
In welke context?quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef rico80 het volgende:
Gatver Jo net tegen Flip: "Het gaat om mij, niet om jou"![]()
ohhhhhhhhhhhh is dat wat ze doet ....ze ligt steeds te denkenquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
laura wilde vanaf het begin eigenlijk karim al mar koos voor alex, hahahahahahaha nu weet ze dat karim haar wel ziet zitten........uhhhhh hoe dump ik alex nu...........ff liggen hoor en overdenken......
maar ze ligt wel in mn oor te hijgenquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
Flip hint naar Jo dat ze d'r badjas uit moet doen als ze geaaid wil worden, helaas geeft ze niet toe
Latersquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef mazaru het volgende:
Ik heb heel dat knopje niet. Helaasch, ik hoef dat pseudo-psychisch geneuzel van onze huis psychiater niet meer zo nodig te zien eigenlijk..quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, vind het een niet zo'n geweldige functionaliteit. en voor jou ook niet nodig, je hebt geen hekel aan confrontaties met andersdenkenden
quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
die humor van alexis echt boven mijn nivo of eronder dat weet ik niet
Joh, die lachte al om het woord JOE PIE CIE.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Humor?quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Wat vraagt ze, of je kinderen krijgt als je het staand doet?quote:
Het ging om dr badjas maar het gaat natuurlijk eigenlijk altijd om Jo en niet om Flip of wie dan ook :pquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vraagt ze, of je kinderen krijgt als je het staand doet?
[..]
Dus hij vraagt of d'r badjas niet uit kan, en zij zegt het gaat om mij en niet om jou?quote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het ging om dr badjas maar het gaat natuurlijk eigenlijk altijd om Jo en niet om Flip of wie dan ook :p
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
Eronder... veeeeeeeeeer onder het niveauquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
Als Maik en Mo beide niet lachen is het gewoon niet grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Versabommiequote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
vraag me af wie die missie`s steeds bedenkt.......degene mag zich diep gaan schamen
een heeeeeeeeeeel ander levelquote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eronder... veeeeeeeeeer onder het niveau
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar benedenquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Humor en Alex in 1 zinquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
ze vroeg of hij haar even wou aaien op haar rug. zij heeft z'n badjas aan. dus hij zegt: heb je niet iets dunners ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus hij vraagt of d'r badjas niet uit kan, en zij zegt het gaat om mij en niet om jou?
Toch moet ik zeggen dat het wel een goeie is......quote:
U bent een schat, dank!quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze vroeg of hij haar even wou aaien op haar rug. zij heeft z'n badjas aan. dus hij zegt: heb je niet iets dunners ?
zij: tis jou badjas
hij: maar nu aai ik mijn badjas
zij: het gaat nu niet om jou maar om mij ?
dat dus
Ik heb ook geen abo en ik zie graag alles maar ga niet overal op inquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat knopje niet. Helaasch, ik hoef dat pseudo-psychisch geneuzel van onze huis psychiater niet meer zo nodig te zien eigenlijk..
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, mijn lieve heks,quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet natrappenquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Hee, is onze huis psychiater weer terug naar zijn gesloten afdeling?
Enne jongens, moet ik nu echt naar dat gehijg, gezucht, en gesteun luisteren?
Zeer respectloos tegenover het woord 'humor'quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Humor en Alex in 1 zin
ik moest lachen
En om het af te maken als laaste een beetje warme melk der in wachten tot een velletje der op komt en ze is weer maagd ookquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar beneden![]()
MamaJo toch, en we weten al dat die zich duidelijk nergens voor schaamt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
he is number five !!quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
alex komt eigenlijk van een andere planeet
quote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En om het af te maken als laaste een beetje warme melk der in wachten tot een velletje der op komt en ze is weer maagd ook
quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet als je het gedaan hebt....de vrouw moet dan gelijk een handstand doen en dan een half uur volhouden...........dan zakt het naar beneden![]()
Ah dus je neemt op dit forum een abo als je minder wilt zien ipv meer... Apart conceptquote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen abo en ik zie graag alles maar ga niet overal op in
die komt dadelijk spontaan klaar zo te horenquote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Chuckster het volgende:
Jo ligt weer flink te hijgen en te zuchten, zelfs zegt ze dat ze lekker ligt, yeah right, met je natte doos
[ afbeelding ]
Aangezien ze fakking spiritueel begaafd is kan ze misschien een geestelijk orgasme krijgen??quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef Chuckster het volgende:
Damn Jo, weet niet wat ze doet, maar ze moet er flink van hijgen
Als ze een kind wil gaat ze dus staanquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef ikke79 het volgende:
[..]
die komt dadelijk spontaan klaar zo te horen
quote:
ze doet een Bulletjequote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef ikke79 het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wat ben ik blij dat je niet echt gestopt bent met filmpjes maken
Damn, dat is zojuist gebeurd geloof ik, wat een zuchtquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef ikke79 het volgende:
[..]
quote:
+1000000quote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wat ben ik blij dat je niet echt gestopt bent met filmpjes maken
Is dat nu tantra?quote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Damn, dat is zojuist gebeurd geloof ik, wat een zucht
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eronder... veeeeeeeeeer onder het niveau
Daar komt het schijnbaar wel op neer. Minder reclame enzo, wat extra knopjes. Maar om Fok! te ondersteunen zou ik het wel overwegenquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah dus je neemt op die forum een abo als je minder wilt zien ipv meer... Apart concept
Doe het primaquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand of de streams een beetje werken in FF4? (gebruik nu 3.6)
Ja werkt gewoon heb ook FF4quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
Doen hetquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
Maar ze jankt helemaal niet? ze kreunt alleen maar van genot op het moment, waar ze dat genot vandaan haalt, who knows?quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
Snap niet dat Joanna steeds in beeld moet jankend.
Laat haar gewoon even janken af en toe en laat de stream dan op wat anders.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
Snap niet dat Joanna steeds in beeld moet jankend.
Laat haar gewoon even janken af en toe en laat de stream dan op wat anders.
ja bij mij primaquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik zo hijg gaan de sluizen aardig open hoor, die Flip heeft magische vingers......(ok nu ga ik naar de sc er moet drank in)
wacht maar tot ie zijn messerschmit er in hangt bij haarquote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik zo hijg gaan de sluizen aardig open hoor, die Flip heeft magische vingers......(ok nu ga ik naar de sc er moet drank in)
Dat doe je jezelf aan. Op die andere is het raadsel tijd....quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
en al zo vroeg he? niet normaal meerquote:
na een paar weken drooheeft alex zels magische vingersquote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Niet aan gedacht iddquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
Hij was blind toen hij naar het ziekenhuis ging, is daar geopereerd en kon weer zien. Toen hij in de tunnel in reed, dacht hij dat hij weer blind was. Boem, hartstilstand.
Jep, ik kende hem al...quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
Hij was blind toen hij naar het ziekenhuis ging, is daar geopereerd en kon weer zien. Toen hij in de tunnel in reed, dacht hij dat hij weer blind was. Boem, hartstilstand.
Gewoon...dat armpje van Flip is genoeg reden voor Mamajo om de champy weer van stal te trekkenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon...dat armpje van Flip is genoeg reden voor Mamajo om de champy weer van stal te trekken
Omdat geldquote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snap niet waarom NET5 alleen maar stream 3 op UPC/ZIGGO zetMijn pceetje heeft maar een simpel grafisch kaartje
)
Daar gaan ook sluizen van open....een tsunami van tranen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan. Op die andere is het raadsel tijd....
Jah, indd. Als hij Flaura ál niet aankan....quote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
en alex zegt : ik voel me niet zo lekker ,die gaat die 3 dagen niet trekken
is beter dan schurft aan je klit, dat dan weer wel. groetjes van MOquote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef Ransjih het volgende:
god wat heb ik de schurft aan raadseltjes
Partypooper!quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
o neeeeeeeeee niet de hele avond raadsels !
Das leukquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Chuckster het volgende:
Faalex zijn sletterige jonkvrouw gaat vreemd met ridder Karim, Faalex baalt en kan zijn tranen moeilijk bedwingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef skunkyxxl het volgende:
Btw Heeft Dennis de aspot van oma al weer vol? Had vanavond in de daily geen sigaar meer in zijn mond?
Die zat ook in óf neverending story óf eeeh ghostbusters?quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Zullen ze zo de gene doen dat je bij een afslag met twee wegen en er een huis staat met 2 broers (tweeling) niet te onderschuide behalve dat de 1 altijd liegt en de ander altijd de waarheid spreek en je 1 vraag aan 1 van de broers mag stellen en dan moet weten welke afslag je moet nemen...
Dan vraag je wat de ander gaat zeggen als je vraagt welke kant je op moet?quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Zullen ze zo de gene doen dat je bij een afslag met twee wegen en er een huis staat met 2 broers (tweeling) niet te onderschuide behalve dat de 1 altijd liegt en de ander altijd de waarheid spreek en je 1 vraag aan 1 van de broers mag stellen en dan moet weten welke afslag je moet nemen...
als je dat snurkende lachje uit haar neus bedoelt, ja daar erger ik me ook aanquote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef NenaLois het volgende:
Ik erger me nog steeds kapot aan die irritantie (lach van) Flaura
Psies, weinig zin in!quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Black Stories kan best leuk zijn met wat vrienden hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ja erg gewoon. Van een hele dag weinig of niks doen kan je lui van worden.quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef waxmask het volgende:
Iedereen is weeer heul heul hheeeeuuuul mooeeee....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TRuste ,ik ga ff naar de KFC kipnuggets halen met die lekkere kipkruidenquote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, weinig zin in!
Ik ga dit nog ff kijken!
Alvast de rust mensen!
En gecast op zijn uiterlijk...quote:
Trustenquote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, weinig zin in!
Ik ga dit nog ff kijken!
Alvast de rust mensen!
Alles aan laura erger ik me aan, hoop dat ze snel weg isquote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
[..]
als je dat snurkende lachje uit haar neus bedoelt, ja daar erger ik me ook aan
doe mij ook een tasje??quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
TRuste ,ik ga ff naar de KFC kipnuggets halen met die lekkere kipkruiden
absoluutquote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Candyfreak het volgende:
Een dag geen Gerard op de streams is een dag niet geleefd
Holy shit.quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Kwaliteit het volgende:
deze tekst is baas en moet in het archief blijven!
TS heeft een kleine piemel is laagbegaafd woont in een rijtjeshuis gaat met het ov heeft geen auto werkt elke dag van negen tot vijf fapt op getekende porno zegt friet denkt dat twee keer de helft een vierde is drinkt in zijn eentje bier achter de computer gamet liever dan hij uitgaat heeft geen vrienden zit in SEX en R&P versiert dames op het wereldweb zit op zijn zolderkamer plast in een fles doet stoer met een kroketje gebruikt MSN heeft Facebook heeft Hyves heeft Blytes luistert naar Justin Bieber is een loonslaaf rookt sigaretten eet bij de MacDonalds geeft fooi aan de ober heeft telefoonseks betaalt voor porno zit op FOK! gebruikt Firefox gebruikt Chrome gebruikt Opera gebruikt Safari kan niet spellen drinkt thee zit op vmbo zit op havo doet mbo doet hbo heeft een iPod heeft een Mac zit in de Starbucks heeft strakke broeken aan heeft een pet met een sticker draagt zijn broek laag luister naar metal luistert naar rap luistert naar hardcore heeft een Blackberry pingt met zijn vrienden is een nerd heeft LAN-party's drinkt cola light houdt van de winter houdt van de zomer draagt Uggs kijkt SBS6 kijkt RTL kijkt naar de publieke omroep kan Bob Dylan niet waarderen rookt af en toe een joint gebruikt drugs gebruikt geen drugs heeft het nooit gezellig spijbelt van school haalt hoge cijfers op school hangt op straat koopt frikandelbroodjes koopt energiedrank heeft anale seks met zijn vriendin heeft geen vriendin fapt elke dag op porno scheert zijn schaamhaar niet scheert zijn schaamhaar wel scheert zijn borsthaar scheert zijn beenhaar doet aan schaken doet aan dammen doet aan voetbal kijkt naar voetbal is fan van ajax is fan van feijnoord is fan van psv kijkt naar sport post 's nachts op FOK! zit op school op FOK! zit op het werk op FOK! zit de hele dag op FOK! heeft geen leven heeft geen sociale contacten heeft geen doel heeft geen werk heeft geen vrienden kan niet tegen veranderingen zit op Marktplaats gebruikt Powerpoint weet niet hoe Word werkt is een uitkeringstrekker drinkt alcohol gelooft in God stemt PvdA stemt PVV stemt VVD is een scholier is een student heeft geen opleiding afgemaakt gaat mee met de massa linkdump luistert naar dubstep luistert gaat naar een discotheek gaat naar een café noemt een discotheek de dancing drinkt Heineken drinkt Grolsch drinkt pauperbier is een pauper durft niet voor zichzelf op te komen opent een topic op FOK! in plaats van assertief te zijn is een internetheld is een treinenspotter gebruikt een ov-chipkaart is een hondenbezitter is een kattenbezitter is homoseksueel woont nog thuis betaalt veel te veel voor een kamer in Amsterdam woont in Amsterdam woont in het buitenland woont in Zweden woont in België praat met een zachte g komt uit Limburg komt uit Friesland praat geen beschaafd Nederlands heeft een dialect is een boer woont op het platteland viert carnaval koopt pepernoten in augustus noemt kruidnoten pepernoten noemt een tractor een trekker viert koninginnedag viert zijn verjaardag draagt een Nickelson-jas heeft geen gel in zijn haar doet zijn haar is verwijfd heeft de zijkanten van zijn hoofd opgeschoren kan niet omgaan met FOK! drinkt koffie is een junk is verslaafd aan coffeïne is verslaafd aan nicotine plaatst berichten in slowchats zit in POL doet de stemwijzer eet M&M's heeft een smartphone kan geen klassieke muziek waarderen luistert naar klassieke muziek gebruikt geen deodorant heeft verwijfde luchtjes op gebruikt het woord hosselen rijdt op een fiets gaat op vakantie gaat op een zonvakantie gaat op een culturele vakantie betaalt geld voor de bioscoop gaat naar de bioscoop downloadt films respecteert de kunst niet betaalt geen geld voor muziek gaat naar musea schrijft museums in plaats van musea corrigeert incorrect heeft meer dan tienduizend berichten betaalt geld aan FOK! voor een abonnement betaalt geld om zijn notes in te zien houdt nog van de oude layout kan niet tegen de nieuwe layout is een autist heeft alleen zijn moeders borsten nog gezien is nog maagd is nog groen is eenzaam is alleen
Ziet er leuk uit...quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, weinig zin in!
Ik ga dit nog ff kijken!
Alvast de rust mensen!
quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die zat ook in óf neverending story óf eeeh ghostbusters?
Je moet iig vragen "als ik dit aan je broer vraag wat zal hij zeggen" en dat antwoord moet je omdraaien
Jaah jullie hebben het goed!!quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan vraag je wat de ander gaat zeggen als je vraagt welke kant je op moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |