Mag het aub Die loser zijn PLEASE. Daar heb ik veel voor over. Er uit met de faalhaasquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen ruzie Lau heeft het er ene beetje moeilijk mee, we weten niks over nominatie's denken misschien dat als Laura der missie mislukt dat of zij of Alex wordt genomineerd...
haha thanksquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het is iets wat je op de stream ziet, dus relevant;)
Ik heb zelf nooit gezien dat ze die lampjes ook gebruikt hebben, geen idee of ze die onafhankelijk van het grote licht kunnen gebruiken....
quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Lol Jullie kunnen dus nu 3 dagen naar een toneelstukje kijken waar iedereen weet dat het nep is. de spelers, en de kijkers.![]()
Gezellie.
I am off. Naar bed met The Forgotten Garden
Dat bedoel ik, ze verpesten het hele spel voor de kijkers.quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Lol Jullie kunnen dus nu 3 dagen naar een toneelstukje kijken waar iedereen weet dat het nep is. de spelers, en de kijkers.![]()
Gezellie.
(hmm dat klinkt wel raar, alsof ik al maanden mijn bush bush niet heb geknipt)![]()
en misschien bewust he, de redaktie weet ook wel dat geer er nooit uitgestemd word door de kijkers. ff laten zien hoe populair hij is voor het groepje, jo,flip etc...eigenlijk was het dus best goed dat dit gebeurde.quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij Gerard dat soort sancties
story of her lifequote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Laura zit ligt te wachten tot er wat gebeurd????? Ze heeft toch een missie?
Zei de Stem niet dat er bij het weigeren of falen van de geheime missie er consequenties waren voor Faalex? Zou een nominatie kunnen zijnquote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat haar missie is mislukt en dat ze te horen heeft gekregen wat het gevolg is daarvan.
Had he ...quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Maar ze wil altijd 'iets leeeeeeeeeeeeeuks'quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Trusten, ga zo naar bed met de poisonwood biblequote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
Gezellie.
(hmm dat klinkt wel raar, alsof ik al maanden mijn bush bush niet heb geknipt)![]()
Heeft ze eens een missie, verneukt ze die ook nog.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze wil altijd 'iets leeeeeeeeeeeeeuks'
quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer even naar goede acteurs kijken.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heeft ze eens een missie, verneukt ze die ook nog.
Lol, hoer ---> Verneukt
Ze moest vrij snel weer naar de kamer, daarna heb ik haar semidepressief op de bank zien niksdoen, dus het kan zijn dat ze een mislukte missie heeft ontvangen.... Weet ik alleen niet zeker, heb daar niets over gehoord...quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Darklight het volgende:
Dat idee noemde ik en een paar anderen al. Als dat zo is zou dat ZO gaaf zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef stormiot het volgende:
msschn heeft ze wel al sanctie gehad, begreep dat ze weer naar de kamer teruggeroepen werd
msschn is de sanctie dat ze moet kiezen
zij of ALEX genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |