Die heeft ze al geschonden dus is het een faal toch?quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
De 12 geboden van "De Stem"
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
1. Stop onmiddellijk met praten of waar je mee bezig bent, als je de stem hoort
2. Doe onmiddellijk wat de stem je vraagt
3. Onderbreek de stem nooit
4. Weiger nooit een geheime of collectieve missie
5. Onthul je missie nooit
6. De stem voor de nominaties moet altijd toegelicht worden
7. Afspraken over nominaties zijn verboden
8. Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
9. Je mag je dagboek nooit vergeten op te bergen
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
12. De verboden deur mag nooit geopend worden
Al was het alleen maar dat ze regel 5 ook gebroken heeftquote:
een heleboel jaquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Er zijn al wat geboden gebroken......
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze had moeten weigeren, ook al deed ze dat niet meteen, ik vind dat ze dan weer had moeten aanbellen of meteen alles duidelijk uitleggen in het huis. Ze begon goed door te saboteren maar helaas stopte ze daar mee.
DAT DUSquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft ze al geschonden dus is het een faal toch?
Ja, hele dikke faalquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op diverse, verkapte manieren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Binnenkomst filmpjequote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon zei nog tegen Laura, weet je nog je filmpje dat je zei "Ik windt alle mannen om me vinger"
Iemand enig idee welk filmpje dat was of was dat haar binnenkomst filmpje ?
Geen ruzie Lau heeft het er ene beetje moeilijk mee, we weten niks over nominatie's denken misschien dat als Laura der missie mislukt dat of zij of Alex wordt genomineerd...quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Zo eea bij gelezen, kwam veel Laura tegen. Missie om iets met Karim te beginnen? geen woord tegen Het, hebben ze ruzie (ik hoop het). Niet helemaal duidelijk
Iets meer bekend van de nominaties
Karim was aan het uitleggen aan haar wat ie nu precies gezegd had dus ze hebben t wel over dat filmpje gehad ..quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm ik zie haar naar buiten lopen en Karim loopt achter haar aan, ik heb misschien gemist dat ze hem aansprak over het filmpje.
Precies. Viel me juist op dat hij dat zei.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg het even tegen jou en Mazaru tegelijkertijd:
De stem zij op het einde van de opdracht expliciet erbij ( en dat doet hij NOOIT!) dat ze kon falen of ze kon de missie weigeren.
Hij speelde notabene aan op een nooduitgang.![]()
ik zeg ... h.o.e.r.!
Ook een leuke waar men zich moeilijk aan weet te houden....quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
De 12 geboden van "De Stem"
Mits de "De Stem" je de opdracht geeft, moet je ten alle tijden aan de volgende geboden houden.
1. Stop onmiddellijk met praten of waar je mee bezig bent, als je de stem hoort
2. Doe onmiddellijk wat de stem je vraagt
3. Onderbreek de stem nooit
4. Weiger nooit een geheime of collectieve missie
5. Onthul je missie nooit
6. De stem voor de nominaties moet altijd toegelicht worden
7. Afspraken over nominaties zijn verboden
8. Je persoonlijke geheim mag je nooit bekend maken aan een andere kandidaat
9. Je mag je dagboek nooit vergeten op te bergen
10. Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
12. De verboden deur mag nooit geopend worden
Ah, dat heb ik gemist. Sorryquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm ik zie haar naar buiten lopen en Karim loopt achter haar aan, ik heb misschien gemist dat ze hem aansprak over het filmpje.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al was het alleen maar dat ze regel 5 ook gebroken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |