Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
heel onbewustquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat ook nogal lekker als je het topic slot.
Hoi Sara.
Een deed de linkse, de ander de rechtsequote:
Sym was Mart te snel afquote:
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een deed de linkse, de ander de rechtse
Foeiquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Die vorige topics? Ik heb een paar keer teveel geenterd zo te zien.
Voor straf mag ie komen poetsenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor straf mag ie komen poetsen![]()
[..]
Scheelt jou dus weer een keertjequote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Of deze http://link.marktplaats.nl/436184096quote:
Symph, ik hoop dat je van stofzuigen houd, want op dat gebied heb je een verkeerde uitgezocht.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LBquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Symph, ik hoop dat je van stofzuigen houd, want op dat gebied heb je een verkeerde uitgezocht.
Als ze maar van zuigen houdtquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Symph, ik hoop dat je van stofzuigen houd, want op dat gebied heb je een verkeerde uitgezocht.
Dat wist ie hoor, dat ie een ontaarde huisvrouw aan de haak geslagen hadquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker belangrijkquote:
Ow hai, wat doe jij komend weekendquote:
te vroeg gepanikeerd. alles klopt nu.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon eentje met modkrachten even lief aankijken
alsof je dat wil.........quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat is ook wel een mooi bedjequote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of deze http://link.marktplaats.nl/436184096
Ja, soms kan het zo simpel zijnquote:
En I don't care and I don't mindquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ie hoor, dat ie een ontaarde huisvrouw aan de haak geslagen had![]()
Hey PRquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kom echt bij de meest briljante gesprekken hier binnen
Boobies?
Ja, want:quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt jou mij dus weer een keertje![]()
PriemBabequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
ik wil het ook best doen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is ook wel een mooi bedje
Ik ben alleen slecht in marktplaats contacten enzo
Priemiediemiequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
Ja 2 zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil het ook best doen hoor![]()
maar als je nog zelf een matrasje moet doen ben je wel duur uit denk ik...
heb je al een dekbed(je)?
Je had toch pizza?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik nu iets te eten zoeken.
Als je wat gevonden hebt wil je dan delen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik nu iets te eten zoeken.
Die mag je houden, maagzuurquote:
van Miike Snow?quote:
karaats - saraats, ik las net een stukje over goud, en ik las de TT, dus toen dacht ik er even aanquote:
Karaats, saraats, weetjewelquote:
Kijk ons op 1 lijn zitten of zoquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
karaats - saraats, ik las net een stukje over goud, en ik las de TT, dus toen dacht ik er even aan
Nou, kies een paar bedjes uit, stuur mij de links en vertel wat je wilt weten (vast iets over hoe oud ze zijn, hoe oud de matrasjes zijn, dat soort dingen) en hoe veel je er aan uit wilt geven (aan dat specifieke bedje)quote:
Woahhhhhhhh Gertjuhhhhhhquote:
Mag ik dat morgen even op mijn gemak doen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kies een paar bedjes uit, stuur mij de links en vertel wat je wilt weten (vast iets over hoe oud ze zijn, hoe oud de matrasjes zijn, dat soort dingen) en hoe veel je er aan uit wilt geven (aan dat specifieke bedje)
Dan maak ik wel reacties en dan hoor je het vanzelf
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef sararaats het volgende:
de titel komt van een show van Geert Hoste.
Ik welquote:
soulnijnquote:
Aha, het al oud bekende: Verdeel en heersquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dat morgen even op mijn gemak doen?
J. heeft ook nog inspraak (dat dan weer wel, zelf zoeken ho maar)
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen waren we weer terug bij James Brown.
Yeahhhhhhhhhquote:
ik zal hem zo even draaienquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen waren we weer terug bij James Brown.
al dat gedoe, ik snap er nooit wat van, ze beschouwen Kurt als een heilige, terwijl hij alles behalve dat was...quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
YeahhhhhhhhhNiks voor Nirvana-fans zou je zeggen, ze waren boos omdat RHCP Kurt nadeed
Heb ik ooit live gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Hoste
Ehm ja, dat mag ook volgende week nogquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dat morgen even op mijn gemak doen?
J. heeft ook nog inspraak (dat dan weer wel, zelf zoeken ho maar)
Inderdaad, en Christ en Dave vonden het juist cool dat RHCP hem nadeedquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
al dat gedoe, ik snap er nooit wat van, ze beschouwen Kurt als een heilige, terwijl hij alles behalve dat was...
ik heb hem in 2010 live gezien en het was geweldigquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik ooit live gezienMaar is echt al 10 jaar geleden ofzo
Toen was ie nog wel goed (is ie nog actief trouwens??)
ja oke, he doe toch niet zo flauwquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm ja, dat mag ook volgende week nog![]()
Je moet je juist vereerd voelen dat je er in zit, het zijn wel de legendes die ze nadoenquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, en Christ en Dave vonden het juist cool dat RHCP hem nadeed
Nee, Hans Anders.quote:
Indeedquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet je juist vereerd voelen dat je er in zit, het zijn wel de legendes die ze nadoen
ik doe niet flauw, ik meen dat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja oke, he doe toch niet zo flauw
Nice ! Ik vrees dat ik maar weinig meer zou volgen nu; aangezien ik niks meer van België meekrijgquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb hem in 2010 live gezien en het was geweldig
Zo zo, opslag gekregen?quote:
Nee, betaling in Naturaquote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk ik toch aan een andere soort als ik betaling in Natura hoor
stoerquote:
Waar het hard van vol is, jongen, waar het hard van vol isquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk ik toch aan een andere soort als ik betaling in Natura hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn baas kan een klap krijgen als ie daar aan wil beginnen!
Jij dus ookquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hard van vol is, jongen, waar het hard van vol is...
Groepsdrukquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Achja, iedereen dronk wat na het werk
Ik dacht hetzlefde.quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las tetten en dacht dat pgr dit zeiquote:
een of twee keer per jaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Een fijne single malt is niet te versmaden.
Wijn?quote:
Ik probeerde het een keer, maar wat een slome bufferdingesquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar dat ONZradio geluisterdBen ik nu heel slecht? Moet ik gaan luisteren?
Symph draait nu, en onze muzieksmaak komt wel aardig overeen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt nog nooit naar dat ONZradio geluisterdBen ik nu heel slecht? Moet ik gaan luisteren?
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Pien85 het volgende:
Komt hier braaf binnen nuquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik probeerde het een keer, maar wat een slome bufferdinges
Ik vind dit ook wel leukquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Symph draait nu, en onze muzieksmaak komt wel aardig overeen.
Herrie hou ik niet vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.
Bij teringherrie schakel ik ook uit
Echt om te huilen zo slechtquote:
Yup, jij en LLquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.
Bij teringherrie schakel ik ook uit
Hoezo slecht?quote:
Dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef JJH het volgende:
Alleen Hardstyle en aanverwanten ben ik geen fan van. Voor de rest heb ik een heeeeel brede muzieksmaak.
Queenquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
Wat Innuendo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
De mijne 15 min laterquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Bah, morgen gaat om 06.15 al mijn wekkerDus eigenlijk moet ik zo naar bed
Geen zin in, niet moe
Mijne gaat normaal een uur laterquote:
Ik kan wel schoppen hoorquote:
Ik heb geen wekker morgenochtend.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne gaat normaal een uur laterAlleen eens in de 2 weken op dinsdag zo belachelijk vroeg
ik heb ze beiden, draai ik de volgende keer als je luistertquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat Innuendo?
Of heb je Brighton Rock Solo erin staan?
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomenquote:
Tof, hoe laat?quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenavond draai ik weer
Uurtje Rocken met Lola
Ik hem op het live album van het Wembley concert.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze beiden, draai ik de volgende keer als je luistert
Die van mij gaat door de weeks elke dag om half 7quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne gaat normaal een uur laterAlleen eens in de 2 weken op dinsdag zo belachelijk vroeg
ik ga weer luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenavond draai ik weer
Uurtje Rocken met Lola
ik denk dat ik die versies ook hebquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hem op het live album van het Wembley concert.
We will rock you musicalquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Klassenboek?quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomen
Ik heb de Engelse versie in Londen gezienquote:
daar wil ik eigenlijk wel een keer heen.quote:
Geef een gil wanneer je die doetquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wil ik eigenlijk wel een keer heen.
Ik ga binnenkort een keer de Queen top 15 doen op ONZ radio
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Under pressure op 1quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!
Met optimel euro's kan je met korting heenquote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die schijnt zoveel beter te zijn dan de Nederlandse, terwijl die ook goed is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse versie in Londen gezien
Menig ander schoolboek is dikkerquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomen
Nederlandse NOG niet gezienquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schijnt zoveel beter te zijn dan de Nederlandse, terwijl die ook goed is.
Nee ik wil de mensen een top 10 in laten zenden en daar maak ik een lijst vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep ff van te voren. En geen BohRap op 1!
Uhh gewoon een boek waarin de leraren de geplande proefwerken en so's schrijven en afwezigen, etc...quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klassenboek?
Net zoals het grote boek van Sinterklaas?
Die zitten meestal in je tasquote:
dat hebben wij nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh gewoon een boek waarin de leraren de geplande proefwerken en so's schrijven en afwezigen, etc...
quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik wil de mensen een top 10 in laten zenden en daar maak ik een lijst van
Chillquote:
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Goede reden om weer eens wat platen en cd's van Queen te luistern.
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Hier met z'n tweeën om de weekquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.
jajajajaquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
Jao bij ons ook, en hij moest 's ochtends opgehaald worden op het kantoortje van de mentoren op de bovenste verdieping. Wat dus betekende dat ie standaard het eerste uur er nooit wasquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En met PF kun je dat ook wel eens doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
wasdadan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, meestal nog wel meerdere keren per week ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggen
okidokiequote:
Ik kwam er vandaag het 5e uur achter dat ie nog bij Engels (2e uur) lagquote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggen
Dus een keer in een kluisje gegooid en nooit meer wat mee gedaan daarnaquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, meestal nog wel meerdere keren per week ook.
woesj, strak planquote:
draag maar thema's aan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleverenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus een keer in een kluisje gegooid en nooit meer wat mee gedaan daarna
ahh, chantage!quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleveren
Klopt, maar wel beter, anders had ik dat boek echt al 234234234x mee naar huis genomenquote:
Iets gegeten waar je niet goed tegen kan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Waarom beginnen mijn lymfeklieren nou opeens weer op te zetten?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel beter, anders had ik dat boek echt al 234234234x mee naar huis genomen
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!quote:
zie boven!quote:
Nou dan liet ik er lekker iemand anders mee slepenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleveren
Veel succesquote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!
[..]
zie boven!
Wat is er op het plafond te zien dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!
[..]
zie boven!
Moet er wel bij zeggen dat, sinds ik pfeiffer heb gehad, werkelijk alles wat ik doe of juist niet doe op mn klieren slaat. Zal wel weer eens te weinig geslapen hebben of iets anders stomsquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gegeten waar je niet goed tegen kan?
Of een koudje opgelopen
koffievlekken!quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er op het plafond te zien dan?
Is aan het begin van het jaar bepaald wie dat moetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan liet ik er lekker iemand anders mee slepen
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?quote:
dat laatste doe ik regelmatigquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Stones bijvoorbeeld.
Of een keer een best of the sixties of seventies.
Wanneer ga jij dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?
Ik heb een kaartje voor je.
Ik moet nog wel een antwoord afwachten van iemand anders.
Ga ik nog even over nadenken. Heb je ook een datum?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?
Ik heb een kaartje voor je.
Ik moet nog wel een antwoord afwachten van iemand anders.
Ik luister te weinig.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste doe ik regelmatig
En om te treiteren doe ik ook een keer de BeeGees Top 25
Daar heb ik letterlijk alles van (alles wat de gebroeders Gibb ooit hebben uitgebracht)
ik ook, ik ben een rasechte fanquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister te weinig.
En ik vind de Beegees wel tof.
20 klokuren? wat is dat nou weer voor oud-nederlandsquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hier TFM, de 20-uren-kaart
[ afbeelding ]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uurquote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
20 klokuren? wat is dat nou weer voor oud-nederlands
Deelname lanparty. Toffe school!quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uur
dat is niet goedquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uur
50 minutos, toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?
Deelname aan jumpenquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
50 minutenquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?
saai!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
saai!
Zo die italiaan is weg. Dus ik nu ook![]()
Die onderste zinquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe alleen aan huiswerk maken op schoolquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deelname aan jumpen![]()
![]()
Goed zo RockNijntjeJe hebt weer een half uurtje als een dode kikker aan een startkabel over het plein lopen stuiteren
Ik teken wel even af voor je
![]()
ik zou het serieus niet meer wetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat het bij ons 50 minuten was, weet ik geeneens meer.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deelname aan jumpen![]()
![]()
Goed zo RockNijntjeJe hebt weer een half uurtje als een dode kikker aan een startkabel over het plein lopen stuiteren
Ik teken wel even af voor je
![]()
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat het bij ons 50 minuten was, weet ik geeneens meer.
ja, vrijwillig corvee, klinkt tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |