Hey PRquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kom echt bij de meest briljante gesprekken hier binnen
Boobies?
Ja, want:quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt jou mij dus weer een keertje![]()
PriemBabequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
ik wil het ook best doen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is ook wel een mooi bedje
Ik ben alleen slecht in marktplaats contacten enzo
Priemiediemiequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boobies?
Ja 2 zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil het ook best doen hoor![]()
maar als je nog zelf een matrasje moet doen ben je wel duur uit denk ik...
heb je al een dekbed(je)?
Je had toch pizza?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik nu iets te eten zoeken.
Als je wat gevonden hebt wil je dan delen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik nu iets te eten zoeken.
Die mag je houden, maagzuurquote:
van Miike Snow?quote:
karaats - saraats, ik las net een stukje over goud, en ik las de TT, dus toen dacht ik er even aanquote:
Karaats, saraats, weetjewelquote:
Kijk ons op 1 lijn zitten of zoquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
karaats - saraats, ik las net een stukje over goud, en ik las de TT, dus toen dacht ik er even aan
Nou, kies een paar bedjes uit, stuur mij de links en vertel wat je wilt weten (vast iets over hoe oud ze zijn, hoe oud de matrasjes zijn, dat soort dingen) en hoe veel je er aan uit wilt geven (aan dat specifieke bedje)quote:
Woahhhhhhhh Gertjuhhhhhhquote:
Mag ik dat morgen even op mijn gemak doen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kies een paar bedjes uit, stuur mij de links en vertel wat je wilt weten (vast iets over hoe oud ze zijn, hoe oud de matrasjes zijn, dat soort dingen) en hoe veel je er aan uit wilt geven (aan dat specifieke bedje)
Dan maak ik wel reacties en dan hoor je het vanzelf
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef sararaats het volgende:
de titel komt van een show van Geert Hoste.
Ik welquote:
soulnijnquote:
Aha, het al oud bekende: Verdeel en heersquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dat morgen even op mijn gemak doen?
J. heeft ook nog inspraak (dat dan weer wel, zelf zoeken ho maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |