Yup, jij en LLquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die hele fijne muziek draaien.
Bij teringherrie schakel ik ook uit
Hoezo slecht?quote:
Dat dusquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef JJH het volgende:
Alleen Hardstyle en aanverwanten ben ik geen fan van. Voor de rest heb ik een heeeeel brede muzieksmaak.
Queenquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
Wat Innuendo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon even ongegeneerd Queen draaien
Na een week afkicken mag dat wel weer
De mijne 15 min laterquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Bah, morgen gaat om 06.15 al mijn wekkerDus eigenlijk moet ik zo naar bed
Geen zin in, niet moe
Mijne gaat normaal een uur laterquote:
Ik kan wel schoppen hoorquote:
Ik heb geen wekker morgenochtend.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne gaat normaal een uur laterAlleen eens in de 2 weken op dinsdag zo belachelijk vroeg
ik heb ze beiden, draai ik de volgende keer als je luistertquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat Innuendo?
Of heb je Brighton Rock Solo erin staan?
Het met het klassenboek meppen kan ik ook, ben ik vandaag achtergekomenquote:
Tof, hoe laat?quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenavond draai ik weer
Uurtje Rocken met Lola
Ik hem op het live album van het Wembley concert.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze beiden, draai ik de volgende keer als je luistert
Die van mij gaat door de weeks elke dag om half 7quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne gaat normaal een uur laterAlleen eens in de 2 weken op dinsdag zo belachelijk vroeg
ik ga weer luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenavond draai ik weer
Uurtje Rocken met Lola
ik denk dat ik die versies ook hebquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hem op het live album van het Wembley concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |