Die zitten meestal in je tasquote:
dat hebben wij nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh gewoon een boek waarin de leraren de geplande proefwerken en so's schrijven en afwezigen, etc...
quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik wil de mensen een top 10 in laten zenden en daar maak ik een lijst van
Chillquote:
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Goede reden om weer eens wat platen en cd's van Queen te luistern.
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Hier met z'n tweeën om de weekquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons had iedere week iemand anders hem bij zich.
jajajajaquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
Jao bij ons ook, en hij moest 's ochtends opgehaald worden op het kantoortje van de mentoren op de bovenste verdieping. Wat dus betekende dat ie standaard het eerste uur er nooit wasquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En met PF kun je dat ook wel eens doen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat ga ik met Dire Straits ook een keer doen
wasdadan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ChillIk krijg er wel 10 uur voor op de 20-extra-uren-kaart
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggenquote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, meestal nog wel meerdere keren per week ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggen
okidokiequote:
Ik kwam er vandaag het 5e uur achter dat ie nog bij Engels (2e uur) lagquote:Op maandag 4 april 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons bleef die altijd wel ergens liggen
Dus een keer in een kluisje gegooid en nooit meer wat mee gedaan daarnaquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat, meestal nog wel meerdere keren per week ook.
woesj, strak planquote:
draag maar thema's aan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleverenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus een keer in een kluisje gegooid en nooit meer wat mee gedaan daarna
ahh, chantage!quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |