Klopt, maar wel beter, anders had ik dat boek echt al 234234234x mee naar huis genomenquote:
Iets gegeten waar je niet goed tegen kan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Waarom beginnen mijn lymfeklieren nou opeens weer op te zetten?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel beter, anders had ik dat boek echt al 234234234x mee naar huis genomen
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!quote:
zie boven!quote:
Nou dan liet ik er lekker iemand anders mee slepenquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat bij ons niet, je moet je fietsensleutel als soort van borg inleveren
Veel succesquote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!
[..]
zie boven!
Wat is er op het plafond te zien dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou niet dus heb nu nog net ff snel een italiaan aan de lijn!
[..]
zie boven!
Moet er wel bij zeggen dat, sinds ik pfeiffer heb gehad, werkelijk alles wat ik doe of juist niet doe op mn klieren slaat. Zal wel weer eens te weinig geslapen hebben of iets anders stomsquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gegeten waar je niet goed tegen kan?
Of een koudje opgelopen
koffievlekken!quote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er op het plafond te zien dan?
Is aan het begin van het jaar bepaald wie dat moetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan liet ik er lekker iemand anders mee slepen
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?quote:
dat laatste doe ik regelmatigquote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Stones bijvoorbeeld.
Of een keer een best of the sixties of seventies.
Wanneer ga jij dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?
Ik heb een kaartje voor je.
Ik moet nog wel een antwoord afwachten van iemand anders.
Ga ik nog even over nadenken. Heb je ook een datum?quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien zin om mee naar de autorai te gaan?
Ik heb een kaartje voor je.
Ik moet nog wel een antwoord afwachten van iemand anders.
Ik luister te weinig.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat laatste doe ik regelmatig
En om te treiteren doe ik ook een keer de BeeGees Top 25
Daar heb ik letterlijk alles van (alles wat de gebroeders Gibb ooit hebben uitgebracht)
ik ook, ik ben een rasechte fanquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister te weinig.
En ik vind de Beegees wel tof.
20 klokuren? wat is dat nou weer voor oud-nederlandsquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hier TFM, de 20-uren-kaart
[ afbeelding ]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uurquote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
20 klokuren? wat is dat nou weer voor oud-nederlands
Deelname lanparty. Toffe school!quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uur
dat is niet goedquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt niet eens, ze tellen gewoon lesuren als 1 uur
50 minutos, toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?
Deelname aan jumpenquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
50 minutenquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang is 1 les uur dan bij jullie?
saai!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
saai!
Zo die italiaan is weg. Dus ik nu ook![]()
Die onderste zinquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe alleen aan huiswerk maken op schoolquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deelname aan jumpen![]()
![]()
Goed zo RockNijntjeJe hebt weer een half uurtje als een dode kikker aan een startkabel over het plein lopen stuiteren
Ik teken wel even af voor je
![]()
ik zou het serieus niet meer wetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat het bij ons 50 minuten was, weet ik geeneens meer.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deelname aan jumpen![]()
![]()
Goed zo RockNijntjeJe hebt weer een half uurtje als een dode kikker aan een startkabel over het plein lopen stuiteren
Ik teken wel even af voor je
![]()
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat het bij ons 50 minuten was, weet ik geeneens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |