Goeiequote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef TimKuik het volgende:
Leuk zo'n open nieuw deel knop maar hij past de TT niet aan
De laatste:
[ afbeelding ]
"Today my school was holding a fundraiser and played "friday" by rebecca black nonstop until we raised enough money. Never has the school raised so much money in so little time. IMMD"quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Crutch het volgende:
Toen ik deze voor het eerst zag piste ik bijna in mijn broek.
wtfquote:
Nee man andersom.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jack Nicholson lijkt op die opa van 8 simple rules
geen idee ik let nooit op die opaquote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jack Nicholson lijkt op die opa van 8 simple rules
Wat een heldin!quote:
schuldigquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je let zeker op deze?![]()
of deze?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
wtf, is zij dat? [ afbeelding ]
En deze:quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
wtf, is zij dat? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je let zeker op deze?![]()
of deze?
[ afbeelding ]
Kreeg ik maar eens een apology bjquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Kortenaer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu welquote:
Ik kwam net deze tegen:quote:
Nooit grappig geweest en zal t ook nooit worden.quote:
Hoe lang blijft het grappig dat een of andere malloot verkleed als Hitler in Oostenrijk rondloopt? Het was een misselijke actie. Niet grappig, misselijk.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Mirel het volgende:
Shockerende dingen zijn vanwege de schock, de verrassing toch grappig. Iets wat opvalt uit het alledaagse kan een reden zijn om te lachen. Als jij vind dat het te ver gaat ..dan mag dat
hij is gewoon een dwergquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Prank op kantoor gaat fout
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die van Queenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Koepert het volgende:
Je kunt mij opvegen
http://www.stsanders.com/(...)hreds/sts-eagles.php
Moet meer lachen om hoe slecht het geacteerd was..quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Prank op kantoor gaat fout
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oeps!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef Kortenaer het volgende:
dat rode bordje in bij de bijrijders-stoel doet het hem:
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)16:51:40 No.322627555
Hey faggots, im bored. So I'm going to text my girlfriend the first post that ends in 47.
Dus:quote:Anonymous 04/14/11(Thu)17:06:22 No.322630647
I really want to fuck your ass babe.
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)17:09:25 No.322631183
Delivered. She has not replied.
FYI, i changed the contact info so im not namefagging my girlfriend.
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)17:12:46 No.322631813
OH GOD WAT THE FUCK
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Zit ik net een beetje op 4chan:
[..]
[..]
Dus:
[..]
[ afbeelding ]
Even later:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij netjes geshopped!quote:
David Thorne is een baasquote:
dat blijkt Britney Spears te zijnquote:
jammer daat nep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat blijkt Britney Spears te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het opgezochtquote:
quote:Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij.
quote:Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
die is vrij nieuw volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef smegmanus het volgende:
Dit zal wel heel oud zijn maar kon hem in dit topic niet terugvinden
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, is het slecht als ik mezelf in BIJNA ALLES herken?SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Die Ackward Pengiun en Bachelor Frog zijn lollig. Kende ze helemaal niet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Same hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG, is het slecht als ik mezelf in BIJNA ALLES herken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
Roflquote:Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foul Bachelor FrogSPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random number generator:
8![]()
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alles van Socially Awkward Penguin is zoooo herkenbaar.SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster![]()
![]()
Een echte twee-keer-de-helft-grap.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
ze stampen er nog net niet opquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef M.rak het volgende:
[ afbeelding ]
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
1/2 + 1/2 dan toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef M.rak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.![]()
Zie bijschriftquote:.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Anders ga je even niet zitten ouweteringhoeren...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
![]()
Daarna deze
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Aan het ras te zien van de agressieve persoon in kwestie, was er iets mis met haar kip nuggetsquote:![]()
Bizar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt funny, wel bizar.
[ Bericht 12% gewijzigd door PiRANiA op 25-04-2011 14:55:52 ]![]()
Dat is echt fucking goor.quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet echt funny, wel bizar.![]()
![]()
Misschien is Macauley Culkin wel te porren voor een remake van Richie Rich, genaamd Poorie Poorquote:.
![]()
Doet mij denken aan wat een gozer een tijdje terug op hyves schreef:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Under heb ik zo'n hekel aanquote:
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
Bizar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt funny, wel bizar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie:quote:quote:So there's internet in the kitchen now?
jibbedude123 15 uur geleden 60![]()
It Never Hurts To Help!![]()
Gamed.nlquote:
Wtfquote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Ziek XDquote:Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
GEILquote:
Cobalt blue controller, daar doe je het voorquote:
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
![]()
![]()
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
The fuck -,-quote:Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
What the fuck is dit!quote:All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
Bill Gates heeft op iedere computer zijn muziekcollectie staan
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Lol, 't begin lijkt een beetje op bassie en adriaan, vervolgt door 1 of ander rpg intro. En een stukje deed me denken aan theme hospital :pquote:Random number generator:
8![]()
Nog nooit van midi gehoord?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Ik snap'm ook nietquote:
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Voor de mensen die minecraft spelen:
Nomg, what has been seenquote:Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Je snapt 'm !!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
HOAX. Internet bestond nog niet ten tijde van Abraham Lincoln![]()
![]()
Ik snap hem nietquote:
Nou wil ik de originele quote van Lincoln zoeken, maar die kan ik niet meer vinden omdat alle resultaten naar het internetplaatje verwijzen. Hmm, dan maar even specifieker zoeken, maar nog steeds niks. Vervolgens begin ik te twijfelen of ik überhaupt ooit een vergelijkbare quote van Lincoln heb gelezen.
When all else fails, you always have delusion.![]()
quote:Nice.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Dat is niet Japans.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)0b/osama_s_dood.html
Hoe het volgens de jappen gingOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
:P![]()
Hahaha superquote:All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
![]()
En hoe slim is deze godvrezende homofobe ex-miss na het drinken van zoveel sinaasappelsap?
[ Bericht 0% gewijzigd door Pulzzar op 03-05-2011 02:48:11 ]![]()
Wow, dat moet wel goed hard waaien,quote:.
Comment:quote:quote:I'm sure this was real, I am Obama is a good man and he's funny, I'm sure someone set it up and he agreed to do it... its just his way...
![]()
"i am"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wow, dat moet wel goed hard waaien,.
[..]
Comment:
[..].
Dan vind ik deze nog beter:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef Cluijt het volgende:
[ afbeelding ]
edit: kut hotlinking
http://www.sinn-frei.com/media/2011/14864_001.jpg
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Friday_(song)![]()
quote:
Ik ook wel, maar er zit ook dingen bij die ik niet ken.quote:
Dit gaat neem ik aan over de generatie die in de 80s is geboren?![]()
Call Of Duty heeft de zogenaamde Kill Cam. Als jij doodgeschoten wordt krijg je te zien waar vandaan en door wie. Dit is voor de losers die anders hun tegenstanders niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat hier nou gebeurt.
En hier 'zie' je dat Osama wordt aangevallen, zich achter een vrouw verschuilt en dan een HS krijgt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Call Of Duty heeft de zogenaamde Kill Cam. Als jij doodgeschoten wordt krijg je te zien waar vandaan en door wie. Dit is voor de losers die anders hun tegenstanders niet kunnen vinden.
En hier 'zie' je dat Osama wordt aangevallen, zich achter een vrouw verschuilt en dan een HS krijgt.![]()
Sommige dingen ken ik ook niet, want het zijn bijv. tv-programma's die nooit in Nederland zijn uitgezonden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar er zit ook dingen bij die ik niet ken.
Dit gaat neem ik aan over de generatie die in de 80s is geboren?![]()
edit:
Laat maar, het was idd nep
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef PiRANiA het volgende:
NSFWDat kokhalzen vind ik echt een afknapper, maar dat lieve lachje achteraf maakt het dan wel weer goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Erg knap, dat wel.
![]()
Ik zag haar niet kokhalzen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat kokhalzen vind ik echt een afknapper, maar dat lieve lachje achteraf maakt het dan wel weer goed,. Erg knap, dat wel.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: