Oeps!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef Kortenaer het volgende:
dat rode bordje in bij de bijrijders-stoel doet het hem:
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)16:51:40 No.322627555
Hey faggots, im bored. So I'm going to text my girlfriend the first post that ends in 47.
Dus:quote:Anonymous 04/14/11(Thu)17:06:22 No.322630647
I really want to fuck your ass babe.
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)17:09:25 No.322631183
Delivered. She has not replied.
FYI, i changed the contact info so im not namefagging my girlfriend.
quote:OP !Wb5NyFeL/s 04/14/11(Thu)17:12:46 No.322631813
OH GOD WAT THE FUCK
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Zit ik net een beetje op 4chan:
[..]
[..]
Dus:
[..]
[ afbeelding ]
Even later:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij netjes geshopped!quote:
David Thorne is een baasquote:
dat blijkt Britney Spears te zijnquote:
jammer daat nep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat blijkt Britney Spears te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het opgezochtquote:
quote:Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij.
quote:Op maandag 18 april 2011 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
die is vrij nieuw volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef smegmanus het volgende:
Dit zal wel heel oud zijn maar kon hem in dit topic niet terugvinden
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, is het slecht als ik mezelf in BIJNA ALLES herken?SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Die Ackward Pengiun en Bachelor Frog zijn lollig. Kende ze helemaal niet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Same hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG, is het slecht als ik mezelf in BIJNA ALLES herken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!![]()
Roflquote:Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foul Bachelor FrogSPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random number generator:
8![]()
SPOILER: Paranoid ParrotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Socially Awkward PenguinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alles van Socially Awkward Penguin is zoooo herkenbaar.SPOILER: Foul Bachelor FrogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster![]()
![]()
Een echte twee-keer-de-helft-grap.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
ze stampen er nog net niet opquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef M.rak het volgende:
[ afbeelding ]
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
1/2 + 1/2 dan toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef M.rak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.![]()
Zie bijschriftquote:.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Anders ga je even niet zitten ouweteringhoeren...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
![]()
Daarna deze
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Aan het ras te zien van de agressieve persoon in kwestie, was er iets mis met haar kip nuggetsquote:![]()
Bizar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt funny, wel bizar.
[ Bericht 12% gewijzigd door PiRANiA op 25-04-2011 14:55:52 ]![]()
Dat is echt fucking goor.quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet echt funny, wel bizar.![]()
![]()
Misschien is Macauley Culkin wel te porren voor een remake van Richie Rich, genaamd Poorie Poorquote:.
![]()
Doet mij denken aan wat een gozer een tijdje terug op hyves schreef:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: