Goeiequote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef TimKuik het volgende:
Leuk zo'n open nieuw deel knop maar hij past de TT niet aan
De laatste:
[ afbeelding ]
"Today my school was holding a fundraiser and played "friday" by rebecca black nonstop until we raised enough money. Never has the school raised so much money in so little time. IMMD"quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Crutch het volgende:
Toen ik deze voor het eerst zag piste ik bijna in mijn broek.
wtfquote:
Nee man andersom.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jack Nicholson lijkt op die opa van 8 simple rules
geen idee ik let nooit op die opaquote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jack Nicholson lijkt op die opa van 8 simple rules
Wat een heldin!quote:
schuldigquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je let zeker op deze?![]()
of deze?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
wtf, is zij dat? [ afbeelding ]
En deze:quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef TheeLiefhebber het volgende:
[..]
wtf, is zij dat? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je let zeker op deze?![]()
of deze?
[ afbeelding ]
Kreeg ik maar eens een apology bjquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Kortenaer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu welquote:
Ik kwam net deze tegen:quote:
Nooit grappig geweest en zal t ook nooit worden.quote:
Hoe lang blijft het grappig dat een of andere malloot verkleed als Hitler in Oostenrijk rondloopt? Het was een misselijke actie. Niet grappig, misselijk.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Mirel het volgende:
Shockerende dingen zijn vanwege de schock, de verrassing toch grappig. Iets wat opvalt uit het alledaagse kan een reden zijn om te lachen. Als jij vind dat het te ver gaat ..dan mag dat
hij is gewoon een dwergquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Prank op kantoor gaat fout
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die van Queenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Koepert het volgende:
Je kunt mij opvegen
http://www.stsanders.com/(...)hreds/sts-eagles.php
Moet meer lachen om hoe slecht het geacteerd was..quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Prank op kantoor gaat fout
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |