Klopt wel, jongelui van vandaag de dag hebben geen kloten meer om te ondernemen, lenen zoveel je kunt en de bijbehorende risico's en winsten te nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Censuur-152 het volgende:
Begint een beetje op dat vrouwen forum te lijken. Allemaal mensen die niet met het verhoogde niveau van het stresshormoon om kunnen gaan. De verloren generatie van de topleners.
Vrouwengekakel. Wuzz kom er maar in...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef designed... het volgende:
haaaaaai![]()
kom ook maar even buurten na het cross-posting op ons Viva-forum... Ben blij dat ons forum zoveel indruk op jullie heeft gemaakt, guys! Whuzz en Fokker (who-ever that may be) hebben zich prima gedragen...
en even over dat poetsen... Tja, dat kijkers liever in een schoon huis rondwandelen dan tussen de vuile boxershorts en de lege maandverbandverpakkingen van de evt Misses lijkt me niet meer dan logisch. Obessief is het ook niet, meer een geruststellend gevoel dat dergelijke dingen een goede bezichtiging niet in de weg staan.
Ik geloof graag dat het grondig schoonmaken en bijhouden van mn huis heeft bijgedragen aan het feit dat ik er ruim 17,6% meer voor heb gekregen als waar ik het in 2007 voor kocht. Ik moet de eerste huurder nog tegenkomen die een dergelijk rendement heeft behaald op z'n spaarrekening.
Leuk topic dit trouwens, het oneindige vraagstuk huren vs kopen. kakelgehalte is idd wel hoog, gaat er bij ons een stuk rustiger aan toe![]()
succes mannen!
Komt omdat ik zo braaf ben! Vraag maar aan Asfyxiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef designed... het volgende:
haaaaaai![]()
kom ook maar even buurten na het cross-posting op ons Viva-forum... Ben blij dat ons forum zoveel indruk op jullie heeft gemaakt, guys! Whuzz en Fokker (who-ever that may be) hebben zich prima gedragen...
Holy shit! Ik wil pas over 20-30 jaar ooit weer verhuizen. Even snel rekenen leert dat door goed te poetsen ik uh 25/4 * 17,6 = 110% winst kan maken!!!111onequote:Ik geloof graag dat het grondig schoonmaken en bijhouden van mn huis heeft bijgedragen aan het feit dat ik er ruim 17,6% meer voor heb gekregen als waar ik het in 2007 voor kocht. Ik moet de eerste huurder nog tegenkomen die een dergelijk rendement heeft behaald op z'n spaarrekening.
Tnx! Jullie ook met het verkopen! Kijk ook even op het Funda-teller topic. Als jullie goed bezig zijn, gaat die weer omlaagquote:Leuk topic dit trouwens, het oneindige vraagstuk huren vs kopen. kakelgehalte is idd wel hoog, gaat er bij ons een stuk rustiger aan toe![]()
succes mannen!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef ellevehC86 het volgende:
Zo...... ik ben over 3 maanden woonzaam in een mooi pand in Belgistan, Wuustwezel here we come
Nou wat zeuren ze daar op het viva forum danquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef designed... het volgende:
haha, precies Whuzz...Wat nou zeepbel. Schoonmaken is the key!
Ik vermoed niet in Wuustwezelquote:
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?quote:
quote:
Haha nee ook niet daarquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?
Iedereen Xeno... Iedereen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef xenobinol het volgende:
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denk
Hebben ze in dat dorp eigenlijk een coffeeshop?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denk
Nee. Het is geen Brabantquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze in dat dorp eigenlijk een coffeeshop?
Dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Brabant![]()
![]()
Ik zou echt niet anders meer willen![]()
Tjemig de pemig denk ik dan, hadden ze die maar, dan waren jullie misschien niet zo zuur.quote:
Een tevreden wiet roker is geen onruststoker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tjemig de pemig denk ik dan, hadden ze die maar, dan waren jullie misschien niet zo zuur.
Trouwens in maaskantje hebben ze die ook niet.
Laat hem maar even. Hij moet het allemaal verwerken, alle emoties een plaatsje geven. Het is ook niet niets...quote:
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Laat hem maar even. Hij moet het allemaal verwerken, alle emoties een plaatsje geven. Het is ook niet niets...
-vreugdequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Whuzz het volgende:
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!
Goed om te zien dat je ondanks alles nog tevreden bent..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!
Goed punt. Poging twee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
-vreugde
-lekker thuis komen
-eigen
Zo snapt ie er niks van natuurlijk.
Heb je geen makkelijkere woorden die wel in zijn leven voorkomen voor hem?
Even kijken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Poging twee.
Ik hoef niet te huilen van afgunst op een weblog wanneer ik mij verschuil in het krot dat ik van mijn baas huur.
Zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
Dat meen ik echt hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ondanks alles nog tevreden bent..
Kan even duren voor je antwoord krijgt, volgens mij zijn alle huurders momenteel offline.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Censuur-152 het volgende:
Hoi dwangneuroten,
Waar maken jullie je zo druk om? Jullie hebben alles toch zo goed voor elkaar?
Vanwaar die onrust?
Groetjes censuur
Fijn dat jij alleen 's nachts 5 uurtjes offline bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan even duren voor je antwoord krijgt, volgens mij zijn alle huurders momenteel offline.
Geen paniek, komt vanzelf goed![]()
Als ik slaap moet jij allang aan het werk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
Fijn dat jij alleen 's nachts 5 uurtjes offline bent.
Hoi! Wie heeft je uit je witte jas gelatenquote:
Ga je met je computer naar bed dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als ik slaap moet jij allang aan het werk.
Toch paniek?
Zijn er mensen die zonder gaan danquote:
Daar heb ik na 3 jaar huren nog helemaal geen last van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:41 schreef Whuzz het volgende:
Na 13 jaar huren voelde mijn huurcontract als een gevangenis. Teveel regeltjes en "magniets".
Huh? Je beweert toch juist altijd dat ze je dan gaan verplichten om de onderwaarde bij te storten en anders je huis uit te zetten? In beide gevallen zit je dan niet 'gevangen'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Censuur-152 het volgende:
dat het zomaar zou kunnen gebeuren dat ik door de onderwaarde de rest van mijn leven in een rijtjeshuis gevangen zou zitten.
Nee, je mag ook huren. Is wel een stuk duurder, maar dan heb je ook wat niks.quote:Ik kan toch niet de overheid en de banken de schuld geven van mijn eigen keuzes. Niemand hoeft te lenen...
ik denk dat je bedoelt: "in de stacaravan van pa"quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Poging twee.
Ik hoef niet te huilen van afgunst op een weblog wanneer ik mij verschuil in het krot dat ik van mijn baas huur.
Zoiets
Dat is spotgoedkoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat je bedoelt: "in de stacaravan van pa"
Ah, paranoide, die miste ik nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Daar heb ik na 3 jaar huren nog helemaal geen last van.
Vroeger toen ik nog een 'leenhuis' woonde wel. Ik zag het grote risico om een slaaf van de bank te worden, dat het zomaar zou kunnen gebeuren dat ik door de onderwaarde de rest van mijn leven in een rijtjeshuis gevangen zou zitten.
Ik kan toch niet de overheid en de banken de schuld geven van mijn eigen keuzes. Niemand hoeft te lenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |