Klopt wel, jongelui van vandaag de dag hebben geen kloten meer om te ondernemen, lenen zoveel je kunt en de bijbehorende risico's en winsten te nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef Censuur-152 het volgende:
Begint een beetje op dat vrouwen forum te lijken. Allemaal mensen die niet met het verhoogde niveau van het stresshormoon om kunnen gaan. De verloren generatie van de topleners.
Vrouwengekakel. Wuzz kom er maar in...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef designed... het volgende:
haaaaaai![]()
kom ook maar even buurten na het cross-posting op ons Viva-forum... Ben blij dat ons forum zoveel indruk op jullie heeft gemaakt, guys! Whuzz en Fokker (who-ever that may be) hebben zich prima gedragen...
en even over dat poetsen... Tja, dat kijkers liever in een schoon huis rondwandelen dan tussen de vuile boxershorts en de lege maandverbandverpakkingen van de evt Misses lijkt me niet meer dan logisch. Obessief is het ook niet, meer een geruststellend gevoel dat dergelijke dingen een goede bezichtiging niet in de weg staan.
Ik geloof graag dat het grondig schoonmaken en bijhouden van mn huis heeft bijgedragen aan het feit dat ik er ruim 17,6% meer voor heb gekregen als waar ik het in 2007 voor kocht. Ik moet de eerste huurder nog tegenkomen die een dergelijk rendement heeft behaald op z'n spaarrekening.
Leuk topic dit trouwens, het oneindige vraagstuk huren vs kopen. kakelgehalte is idd wel hoog, gaat er bij ons een stuk rustiger aan toe![]()
succes mannen!
Komt omdat ik zo braaf ben! Vraag maar aan Asfyxiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:35 schreef designed... het volgende:
haaaaaai![]()
kom ook maar even buurten na het cross-posting op ons Viva-forum... Ben blij dat ons forum zoveel indruk op jullie heeft gemaakt, guys! Whuzz en Fokker (who-ever that may be) hebben zich prima gedragen...
Holy shit! Ik wil pas over 20-30 jaar ooit weer verhuizen. Even snel rekenen leert dat door goed te poetsen ik uh 25/4 * 17,6 = 110% winst kan maken!!!111onequote:Ik geloof graag dat het grondig schoonmaken en bijhouden van mn huis heeft bijgedragen aan het feit dat ik er ruim 17,6% meer voor heb gekregen als waar ik het in 2007 voor kocht. Ik moet de eerste huurder nog tegenkomen die een dergelijk rendement heeft behaald op z'n spaarrekening.
Tnx! Jullie ook met het verkopen! Kijk ook even op het Funda-teller topic. Als jullie goed bezig zijn, gaat die weer omlaagquote:Leuk topic dit trouwens, het oneindige vraagstuk huren vs kopen. kakelgehalte is idd wel hoog, gaat er bij ons een stuk rustiger aan toe![]()
succes mannen!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef ellevehC86 het volgende:
Zo...... ik ben over 3 maanden woonzaam in een mooi pand in Belgistan, Wuustwezel here we come
Nou wat zeuren ze daar op het viva forum danquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef designed... het volgende:
haha, precies Whuzz...Wat nou zeepbel. Schoonmaken is the key!
Ik vermoed niet in Wuustwezelquote:
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?quote:
quote:
Haha nee ook niet daarquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt dat ik lachend van mijn stoel af val als hij zegt Dronten... Toch?
Iedereen Xeno... Iedereen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef xenobinol het volgende:
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denk
Hebben ze in dat dorp eigenlijk een coffeeshop?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een glimlach op mijn gezicht als ik aan Dronten denk
Nee. Het is geen Brabantquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze in dat dorp eigenlijk een coffeeshop?
Dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Brabant![]()
![]()
Ik zou echt niet anders meer willen![]()
Tjemig de pemig denk ik dan, hadden ze die maar, dan waren jullie misschien niet zo zuur.quote:
Een tevreden wiet roker is geen onruststoker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tjemig de pemig denk ik dan, hadden ze die maar, dan waren jullie misschien niet zo zuur.
Trouwens in maaskantje hebben ze die ook niet.
Laat hem maar even. Hij moet het allemaal verwerken, alle emoties een plaatsje geven. Het is ook niet niets...quote:
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Laat hem maar even. Hij moet het allemaal verwerken, alle emoties een plaatsje geven. Het is ook niet niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |