-vreugdequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Whuzz het volgende:
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!
Goed om te zien dat je ondanks alles nog tevreden bent..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. De vreugde wanneer je lekker thuis komt in je eigen huisje is elke keer weer overweldigend!
Goed punt. Poging twee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
-vreugde
-lekker thuis komen
-eigen
Zo snapt ie er niks van natuurlijk.
Heb je geen makkelijkere woorden die wel in zijn leven voorkomen voor hem?
Even kijken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Poging twee.
Ik hoef niet te huilen van afgunst op een weblog wanneer ik mij verschuil in het krot dat ik van mijn baas huur.
Zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
Dat meen ik echt hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ondanks alles nog tevreden bent..
Kan even duren voor je antwoord krijgt, volgens mij zijn alle huurders momenteel offline.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Censuur-152 het volgende:
Hoi dwangneuroten,
Waar maken jullie je zo druk om? Jullie hebben alles toch zo goed voor elkaar?
Vanwaar die onrust?
Groetjes censuur
Fijn dat jij alleen 's nachts 5 uurtjes offline bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan even duren voor je antwoord krijgt, volgens mij zijn alle huurders momenteel offline.
Geen paniek, komt vanzelf goed![]()
Als ik slaap moet jij allang aan het werk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Censuur-152 het volgende:
Fijn dat jij alleen 's nachts 5 uurtjes offline bent.
Hoi! Wie heeft je uit je witte jas gelatenquote:
Ga je met je computer naar bed dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als ik slaap moet jij allang aan het werk.
Toch paniek?
Zijn er mensen die zonder gaan danquote:
Daar heb ik na 3 jaar huren nog helemaal geen last van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:41 schreef Whuzz het volgende:
Na 13 jaar huren voelde mijn huurcontract als een gevangenis. Teveel regeltjes en "magniets".
Huh? Je beweert toch juist altijd dat ze je dan gaan verplichten om de onderwaarde bij te storten en anders je huis uit te zetten? In beide gevallen zit je dan niet 'gevangen'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Censuur-152 het volgende:
dat het zomaar zou kunnen gebeuren dat ik door de onderwaarde de rest van mijn leven in een rijtjeshuis gevangen zou zitten.
Nee, je mag ook huren. Is wel een stuk duurder, maar dan heb je ook wat niks.quote:Ik kan toch niet de overheid en de banken de schuld geven van mijn eigen keuzes. Niemand hoeft te lenen...
ik denk dat je bedoelt: "in de stacaravan van pa"quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Poging twee.
Ik hoef niet te huilen van afgunst op een weblog wanneer ik mij verschuil in het krot dat ik van mijn baas huur.
Zoiets
Dat is spotgoedkoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat je bedoelt: "in de stacaravan van pa"
Ah, paranoide, die miste ik nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Daar heb ik na 3 jaar huren nog helemaal geen last van.
Vroeger toen ik nog een 'leenhuis' woonde wel. Ik zag het grote risico om een slaaf van de bank te worden, dat het zomaar zou kunnen gebeuren dat ik door de onderwaarde de rest van mijn leven in een rijtjeshuis gevangen zou zitten.
Ik kan toch niet de overheid en de banken de schuld geven van mijn eigen keuzes. Niemand hoeft te lenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |