Bij MediQ kan je automatisch herhaalrecept krijgen is dat niet wat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een ezel... ben weer vergeten mijn medicijnen op tijd te regelen
Klassieker restauratie, is duur, zeker als de auto 50 jaar oud is en onderdelen alleen nog in de USA gemaakt worden. Dan wel volgens originele specs (terwijl t om een Volkswagen Kever gingquote:
Ik ben geen kleffie en beffie persoonquote:[..]
ja, 't is goed met je! Alsof ik zin had naar een klef stel te zitten kijken
er in slapenquote:
Oeh spannend! Do tellquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er de hele dag niet alleen in gelegen
Lucky youquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je kiest er wel voor haar schoenen te betalen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, je kiest niet of je verliefd wordt en een relatie begint met iemand die wel of geen geld heeft. Anders ben je wel extreem oppervlakkig.
zoals ik je hoorde praten, geloof ik er geen klap vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben geen kleffie en beffie persoonDus daar hoef je niet bang voor te zijn
Collega waar je het laatst over had? Of iemand anders?quote:
Af en toe een cadeautje, als je gaat samenwonen krijg je een gezamelijke rekening, en wordt je eigen geld toch snel geld van samenquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je kiest er wel voor haar schoenen te betalen.
Iemand andersquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega waar je het laatst over had? Of iemand anders?
Goed for youquote:
trust me, hand in hand lopen en af en toe een zoentje max, ik ga niet continu aan iemand zitten en elkaar zitten aflebberen en-public.quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik je hoorde praten, geloof ik er geen klap van
Feliquote:
dat zou met die van mij ook moeten kunnen... dat staat soms op de doosjes...quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij MediQ kan je automatisch herhaalrecept krijgen is dat niet wat.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trust me, hand in hand lopen en af en toe een zoentje max, ik ga niet continu aan iemand zitten en elkaar zitten aflebberen en-public.
doen wel, kijken nietquote:
Misschien moet je dat met je HA of apotheek vragen of dat mogelijk is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zou met die van mij ook moeten kunnen... dat staat soms op de doosjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |