Bij MediQ kan je automatisch herhaalrecept krijgen is dat niet wat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een ezel... ben weer vergeten mijn medicijnen op tijd te regelen
Klassieker restauratie, is duur, zeker als de auto 50 jaar oud is en onderdelen alleen nog in de USA gemaakt worden. Dan wel volgens originele specs (terwijl t om een Volkswagen Kever gingquote:
Ik ben geen kleffie en beffie persoonquote:[..]
ja, 't is goed met je! Alsof ik zin had naar een klef stel te zitten kijken
er in slapenquote:
Oeh spannend! Do tellquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er de hele dag niet alleen in gelegen
Lucky youquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je kiest er wel voor haar schoenen te betalen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, je kiest niet of je verliefd wordt en een relatie begint met iemand die wel of geen geld heeft. Anders ben je wel extreem oppervlakkig.
zoals ik je hoorde praten, geloof ik er geen klap vanquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben geen kleffie en beffie persoonDus daar hoef je niet bang voor te zijn
Collega waar je het laatst over had? Of iemand anders?quote:
Af en toe een cadeautje, als je gaat samenwonen krijg je een gezamelijke rekening, en wordt je eigen geld toch snel geld van samenquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je kiest er wel voor haar schoenen te betalen.
Iemand andersquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega waar je het laatst over had? Of iemand anders?
Goed for youquote:
trust me, hand in hand lopen en af en toe een zoentje max, ik ga niet continu aan iemand zitten en elkaar zitten aflebberen en-public.quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik je hoorde praten, geloof ik er geen klap van
Feliquote:
dat zou met die van mij ook moeten kunnen... dat staat soms op de doosjes...quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij MediQ kan je automatisch herhaalrecept krijgen is dat niet wat.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trust me, hand in hand lopen en af en toe een zoentje max, ik ga niet continu aan iemand zitten en elkaar zitten aflebberen en-public.
doen wel, kijken nietquote:
Misschien moet je dat met je HA of apotheek vragen of dat mogelijk is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zou met die van mij ook moeten kunnen... dat staat soms op de doosjes...
quote:
En daarom ook niet doen, iig niet als je met vrienden bent. Tenzij ze allemaal ff aan het roken zijn natuurlijkquote:
ja... ach ja... komt goed....quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dat met je HA of apotheek vragen of dat mogelijk is.Scheelt weer om iets te vergeten
Openbaar kleffen vind ik ook niets. Vind ik zelfs erg ordinair. Maar als ik gedronken heb zit ik daar niet zo mee natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trust me, hand in hand lopen en af en toe een zoentje max, ik ga niet continu aan iemand zitten en elkaar zitten aflebberen en-public.
Tuurlijkquote:
Tijdens het stappen heb ik er veel minder moeite mee, zeker met wat drank op ga ik ook wel lekker los, maar dan mag het ookquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Openbaar kleffen vind ik ook niets. Vind ik zelfs erg ordinair. Maar als ik gedronken heb zit ik daar niet zo mee natuurlijk
Bij mijn apotheek kan ik gewoon via hun site een herhaalrecept invoeren. Mocht ik het niet krijgen (of dat het niet in de medicijnmachine kunnen) dan krijg ik daar een belletje overquote:
Moeite is een groot woord. Ik vind het gewoon ordinair. Zeker als je met andere bent.quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdens het stappen heb ik er veel minder moeite mee, zeker met wat drank op ga ik ook wel lekker los, maar dan mag het ook
Ik ga meestal stappen met een groep, als dan een stelletje even gaat kleffen heb ik er niet zo'n moeite mee. Moet niet de hele avond duren trouwens, dan kunnen ze wel "vergeten" worden (blijf zelden ergens de hele avond).quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Moeite is een groot woord. Ik vind het gewoon ordinair. Zeker als je met andere bent.
Zoek je een steegje op dan vind ik het best. Maar naast me staan kleffen ga ik er toch echt vandoor.
Nouja een date meenemen naar een bruiloft is ook wel heel erg beladenquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
aangezien dit onderwerp (+2 bruiloften van collega's deze maand) barsten in m'n "ik vermaak me prima alleen"-pantser laat vertonen, ga ik maar ff wat anders doen
Werkte niet... zal wel iets verkeerd hebben gedaan... en de vorige keer moest ik bellen omdat de juiste meds er niet tussen stondenquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef Tally het volgende:
Bij mijn apotheek kan ik gewoon via hun site een herhaalrecept invoeren. Mocht ik het niet krijgen (of dat het niet in de medicijnmachine kunnen) dan krijg ik daar een belletje over
Jammer maar die heeft mijn apo helaas niet.... in geval van nood haalt mijn moeder mijn meds op.quote:Wij hebben een medicijnmachine waarbij je via de sms een nummertje krijgt en samen met je geboortedatum kan ophalen aan de buitenkant van de apotheek na openingstijden
O daar wil ik best een kist goed bier op zetten.quote:
Ik drink geen bier dus helaas. Maar ik heb wel opeens trek in 'koekjes'quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O daar wil ik best een kist goed bier op zetten.
Het is een andere foksterquote:
Tis lente, iedereen kriebels, dat komt wel goed lijkt me.quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
Maar godver, als zelfs J-K neukt, moet ik snel weer aan de bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |