Heeft ook weinig zin, ook al zou je er wel 1 hebben. Als de tijd 'stil staat', beweegt er niks, ook niet de atomen en hun onderdelen, of de elektrische signalen in je lichaam. Oftewel, je merkt er niks van.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef clevy het volgende:
[..]
doet me denken aan de intro tune van de serie 'off centre':
"I wish that I could freeze time, but I don't have a time freeze-machine. yeah."
Wat een vreselijke postquote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk als je de veroudering langzaam ziet inslaan bij mooie vrouwen. Steeds iets meer rimpel langs de oogjes, dan bij de wangen. Dan wordt de nek wat dunner, handen, haar gaat vergrijzen enzo.
nerdquote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, ook al zou je er wel 1 hebben. Als de tijd 'stil staat', beweegt er niks, ook niet de atomen en hun onderdelen, of de elektrische signalen in je lichaam. Oftewel, je merkt er niks van.
Ach, dat stadium ken je toch al?quote:
Het punt waarop jij mijn broekje in komt? Oh nee, dat was er nooit hequote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
@WT en omschrijf nu eens het punt waar MissB al voorbij is?
En langquote:
wat niet is, komt nog welquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het punt waarop jij mijn broekje in komt? Oh nee, dat was er nooit he
ik hoop ook aan de binnenkantquote:
Eh, ieuwquote:
ik vind je liefquote:
Anders voel je niet zoveelquote:
Wil je nu even ophouden over mijn binnenkant?quote:
Mag ik er dan aan zitten?quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je nu even ophouden over mijn binnenkant?
Als ik aan de binnenkant zit, zit ik er waarschijnlijk ook in hequote:
Ik zag mijn fout al maar ik dacht: het heeft geen zin meer om de corrigeren. Gelukkig krijg ik van jou niet zulke ferme tikken als van Yuki.quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik aan de binnenkant zit, zit ik er waarschijnlijk ook in he
Ik ben wél aardigquote:Op maandag 4 april 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag mijn fout al maar ik dacht: het heeft geen zin meer om de corrigeren. Gelukkig krijg ik van jou niet zulke ferme tikken als van Yuki.
De zin van 't levenquote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa! Elke dag posten bij die losers in Hvjjn
Ik vind jouw huide UI echt ellendig veel op die van Sisiorange94 lijken.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
Hé maar missbehavin: heb je reeds nieuw schoeisel op het oog?
Wie?quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind jouw huide UI echt ellendig veel op die van Sisiorange94 lijken.
wie was er zo gekquote:Op maandag 4 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh
Maar ik kan ze toch niet kopen, geen geld he.. Die andere waren ook een cadeautje he..
Moest ik die meid nog mailen trouwens of maar even mee wachten?quote:Op maandag 4 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh
Maar ik kan ze toch niet kopen, geen geld he.. Die andere waren ook een cadeautje he..
papaquote:
Fok ziet er zo heerlijk rustig en normaal uit zonder avatars hequote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind jouw huide UI echt ellendig veel op die van Sisiorange94 lijken.
Tof! Zal bij die van mij niet werken denk ikquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moest ik die meid nog mailen trouwens of maar even mee wachten?
Showshowshow!quote:Op maandag 4 april 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh
Uhu, nee dan wacht ik wel even nogquote:Op maandag 4 april 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mjah, gaat 'm deze maand sowieso niet worden..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |