En oh wee als je niet geïnteresseerd komt kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Collega komt nieuwe baby laten zien op afdeling, must-not-kill.
Ik ben nog niet eens opgestaan, ze staat er al 15 min.quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En oh wee als je niet geïnteresseerd komt kijken.
Heeft ze je al veelbetekenend aangekeken?quote:Op maandag 4 april 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens opgestaan, ze staat er al 15 min.
Nee, ze is al weg, ze snapte het wel geloof ikquote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ze je al veelbetekenend aangekeken?
Oh, beter.quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is al weg, ze snapte het wel geloof ik.
Ach, ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik snap dat echt niet... Ik kom toch ook mijn huisdieren niet showen zeg.
Huisdier is wel IETSJE anders dan een kind natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik snap dat echt niet... Ik kom toch ook mijn huisdieren niet showen zeg.
Die collega's ja. Die mis je. Niet hun gloednieuwe poepfabriek.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Huisdier is wel IETSJE anders dan een kind natuurlijk![]()
Hier op kantoor is het ook heel normaal dat je even langs komt met de kruimelHet is nogal een vrouwenbedrijf hier en de mannen die er lopen hebben ook praktisch allemaal kinderen. Dus als je 7 maanden deelt met je collegas, vervolgens met zwangerschapsverlof gaat, kind wordt geboren en HR stuurt een medling uit naar alle collegas, je krijgt een kaart, dan vind ik het een logisch vervolg dat je ook even langs komt. Ik vind het altijd wel leuk om collegas weer te zien nadat ze een poosje weg zijn geweest
Ja: huisdieren zijn WEL tof.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why?quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het ook heel normaal dat je even langs komt met de kruimelHet is nogal een vrouwenbedrijf hier en de mannen die er lopen hebben ook praktisch allemaal kinderen. Dus als je 7 maanden deelt met je collegas, vervolgens met zwangerschapsverlof gaat, kind wordt geboren en HR stuurt een medling uit naar alle collegas, je krijgt een kaart, dan vind ik het een logisch vervolg dat je ook even langs komt. Ik vind het altijd wel leuk om collegas weer te zien nadat ze een poosje weg zijn geweest
Mja. De meeste van mijn collega's verwachten dat ik dr komt showenquote:Op maandag 4 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?Dan ga je toch op kraamvisite of zo. Wat moet zo'n kledder op kantoor?
Ben je er in ieder geval gelijk vanaf, anders komen ze allemaal langs.quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. De meeste van mijn collega's verwachten dat ik dr komt showen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
In werkelijkheid heeft ie gewoon enorm staan koetsjiekoeien met dat kind
Ik heb er een paar uitgenodigd want daar aan wil ik mijn kind wel laten zien.quote:Op maandag 4 april 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je er in ieder geval gelijk vanaf, anders komen ze allemaal langs.
Bijnaquote:Op maandag 4 april 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Godt!
Ben je al weer bijna terug in het land?
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
Volendamse school mag hoofddoekje verbieden
En terecht.
Precies, van die moslima. Ga dan gewoon naar een openbare school. Of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.
Petjes moesten bij mij altijd af in de klasquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.
Dat is jouw mening, ik geloof in petjes!quote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjesquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjes.
Nou draag ik geen petjes, maar ik had het overwogen uit protest. Ik vind het verbieden van NL-vlaggetjes op jassen ook achterlijk, een turkse maan kan wel...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Oldskool shizzle!
7 juli naar Limp Bizkit, 10 Juli Slayer in paradiso.
Eerder de vertellingen van Duizend-en-één-nacht.quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef STING het volgende:
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?
Gruwelijke hekel aan limp biscuitjequote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fred Durst, wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan die gast.
klopt, daar is het hommeles!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?
BREEK SPUL!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is vooral Fredquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gruwelijke hekel aan limp biscuitje
Sinds ik die een poging heb zien doen om Opiate van Tool te coveren, ben ik ook definitief afgehaakt ja.quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en daar hadden we veel (Turkse) moslims. Die werden daar heen gestuurd door de ouders onder het mom: liever het verkeerde geloof dan geen geloof.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, van die moslima. Ga dan gewoon naar een openbare school. Of zo.
Dat is mijn mening niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik geloof in petjes!
Ik snap het ook niet hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjes.
Nou draag ik geen petjes, maar ik had het overwogen uit protest. Ik vind het verbieden van NL-vlaggetjes op jassen ook achterlijk, een turkse maan kan wel...
maar de hoofddoek is geen gebod toch?, ook niet volgens het geloof.quote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het ook niet hoorHet is ook mijn mening niet wat ik neertypte, maar dat is wel het argument wat je dan hoort.
dit heeft iemand bij mij uit de klas geprobeerd, die heeft niet kunnen 'winnen'quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Petjes is net zo goed een geloof als hoofddoeken. Ik zie geen verschil.
Het is inderdaad niet verplicht of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar de hoofddoek is geen gebod toch?, ook niet volgens het geloof.
Doe niet zo flauw, ik gaf al aan dat ik het ook stom vind dat een hoofddoek wel mag en een pet niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Petjes is net zo goed een geloof als hoofddoeken. Ik zie geen verschil.
ik vraag me dan af wanneer de bom gaatquote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het leuk als de hoofddoekjes stiekem je aan het begluren zijn.
Fantaseren hoe ze door het matras worden getrokken door een niet-moslim als jij.quote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het leuk als de hoofddoekjes stiekem je aan het begluren zijn.
Ik vind het niet heel gepast om te vragen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren hoe ze door het matras worden getrokken door een niet-moslim als jij.
1: Ze blazen hun eigen land niet op.quote:
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen. Buiten dat zijn veel Turken die in Nederland wonen Aleviet en die dragen sowieso geen hoofddoekjes.quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en daar hadden we veel (Turkse) moslims. Die werden daar heen gestuurd door de ouders onder het mom: liever het verkeerde geloof dan geen geloof.
Maar die jongens en meiden die daar vanaf kwamen, waren een stuk geintegreerder en aangepaster dan de lui van de openbare.
Ik weet toch niet over welke hoofddoek jij het hebtquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Ze blazen hun eigen land niet op.
2: Ik heb nog nooit gehoord van moslim terroristen uit Malaysia.
De meerderheid.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet toch niet over welke hoofddoek jij het hebt
Turken zien zichzelf ook echt als Westers, geloof ik. Die zijn lang niet zo extreem als Marokkanen, idd.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen.
Zelfs niet als je weet dat het dit kan opleveren?quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het niet heel gepast om te vragen.
Ja zelfs dan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als je weet dat het dit kan opleveren?
[ afbeelding ]
Nee, want kans op rotkop 99%quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine kans dat je een moslima vindt die er zo bij looptquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben ze 'op z'n hondjes' voor uitgevonden.quote:
Die nieuwe blokjes!quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Waarom verneuken ze de layout elke keer verder en verder
Ik dacht ook al, wat gebeurt er allemaalquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Omdat dit niet een autisme-proof site isquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Wat ben je weer heerlijk knorrig vandaag.quote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dit niet een autisme-proof site is.
Komop zeg....
Ik ook denk ikquote:
Zie dat topic van Danny, echt dat gejank om echt he-le-maal niets, een blokje op de index, en maar doen alsof de wereld vergaat...quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk knorrig vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef rival het volgende:
maar eens ff wat anders.....
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf! Dat doe ik ook altijd met een beetje geld over
Wat/waar?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Gefeliciteerd rival!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaaaaaaaaaaf
Wie wat waar hoeveel etc?
Sarcasme. Herken het.
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Dat heb ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan met tasjes.
GefeliciteerdWie wat waar wanneer?
Tap tap tap
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is de housewarming?
For great justice!
De TURKEN die op de openbare zaten waren minder geintegreerd en aangepast.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen. Buiten dat zijn veel Turken die in Nederland wonen Aleviet en die dragen sowieso geen hoofddoekjes.
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het waterquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf! Dat doe ik ook altijd met een beetje geld over
Wat/waar?
Dankquote:
Burgerlulquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het water
[..]
Dank
Wanneer komt de kat en de station en de plakplaatjes op het achterraam?quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het water
[..]
Dank
Bij L-E om de hoekquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh!!Gaaaaaaaaaaaf
Wie wat waar hoeveel etc?
We hebben de overdracht op half Mei gezet maar het staat al leeg dus zodra ik alles geregeld heb kan ik er in... ergens begin Mei gok ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Maar dan met tasjes.
GefeliciteerdWie wat waar wanneer?
ergens in Juli GOK ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wanneer is de housewarming?
Ik blijf dan ook een groot voorstander van de 'als het je niet bevalt, dan flikker je maar op' regel. Overigens ook prima toepasbaar buiten FOK!.quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Zie dat topic van Danny, echt dat gejank om echt he-le-maal niets, een blokje op de index, en maar doen alsof de wereld vergaat...
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd man!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Moet je zoveel verbouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben de overdracht op half Mei gezet maar het staat al leeg dus zodra ik alles geregeld heb kan ik er in... ergens begin Mei gok ik
[..]
ergens in Juli GOK ik
Goed he!quote:
Ik heb de station weggedaan om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer komt de kat en de station en de plakplaatjes op het achterraam?
Apple.quote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad voor vandaag. Nu nog steden en Apple bashen en we zijn vroeg klaar.
Apple.quote:Op maandag 4 april 2011 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad voor vandaag. Nu nog steden en Apple bashen en we zijn vroeg klaar.
Ze is best leuk, maar Purmerend. Dacht 't niet.quote:
De androidmarket doet het al het hele weekend nietquote:
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit vraag wel om pics natuurlijk!![]()
Dat ligt dan niet alleen aan de market. Hier heeft 'ie het hele weekend probleemloos gewerkt.quote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
De androidmarket doet het al het hele weekend niet.
Dat is vast de schuld van Apple fanboys die jaloers zijn op het superieure Android.quote:Op maandag 4 april 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De androidmarket doet het al het hele weekend niet.
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........CongratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Leugens!quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
Dat is vast de schuld van Apple fanboys die jaloers zijn op het superieure Android.
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)in-beheermodule.htmlquote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt dan niet alleen aan de market. Hier heeft 'ie het hele weekend probleemloos gewerkt.
Van de buitenkant danquote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...
dus dit kan wel wachten tot ik mijn eigen foto's heb
quote:
quote:
thnxquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef AirwiN het volgende:
Welkom bij de grootschuldbezitters rival! Gefeliciteerd!
Klinkt alsof je er zo in kan. En die tuin komt vanzelf wel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef rival het volgende:
de tuin is een Rimboe, een slaapkamer is roze, een ander is mintgroen...
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
scroll lock?quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
HelpIk ben in excel aan het werken en ineens doen mn pijltjestoetsen het niet meer
Nou gaat het beeld naar links en rechts in plaats van dat ik naar de volgende cel hop
Heeeeellppp
Zo niet cool dit
nee de woonkamer is nog niet rozequote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er zo in kan. En die tuin komt vanzelf wel.
Jaaaaquote:
Echt welquote:
tsja je benne ene nerd of je benne et nie!quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaaaaIk las het net in het help menu
Wist niet eens dat die toets bestond
De vraag was: Wanneer weet ik dat mn vriendin een total wacko is?quote:
Niets?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben eruit welke jurk in aandoe op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje
En dat wordt?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben eruit welke jurk in aandoe op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje
quote:
Met wie? Je hebt toch niks?quote:
is dat dezelfde jurk die je altijd aan hebt in mijn dromen?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
De moeder van mijn vriendinnetje enzoquote:
aah joh, die is wel wat gewend, ik denk eerder haar schoonmoedernquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendinnetje enzo
Ik schrok even van je reactie, maar toen las ik waar het over ging en moet ik het toch met je eens zijnquote:
ah, en dan voel jij je lullig? herkenbaar.... maarja Als jij je werk maar goed doet toch....quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
Domme, domme, DOMME site heeft een patient in de studie gestopt terwijl ze een procedure tot 2 keer toe fout hebben uitgevoerd. Als ik het de eerste keer afkeur als het fout gaat, keur ik het verdorie de tweede keer OOK af JANou moet de patient waarschijnlijk uit de studie gehaald worden
![]()
Heb ik weer
zoiets zeg ik ook niet zomaarquote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik schrok even van je reactie, maar toen las ik waar het over ging en moet ik het toch met je eens zijn
Ja, ik had net die verpleegkundige aan de telefoon die zei "We hebben de patient nu al zo veel moeite laten doen, ik ga hem écht niet uit de studie halen!". Tja dame... je hebt weinig keus als je je werk niet goed uitvoert...quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ah, en dan voel jij je lullig? herkenbaar.... maarja Als jij je werk maar goed doet toch....
Nou inderdaad, dat initiatief kunnen we alleen maar toejuigen dus veel succes met die hongerstaking!quote:
Studie?quote:Op maandag 4 april 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik had net die verpleegkundige aan de telefoon die zei "We hebben de patient nu al zo veel moeite laten doen, ik ga hem écht niet uit de studie halen!". Tja dame... je hebt weinig keus als je je werk niet goed uitvoert...![]()
ook ik moet eerlijk bekennen het wel met je eens te zijnquote:
Ja oke, maar wat houdt dat precies in dan?quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, zo noemen we het, studies... clinical trials.
ik vermoed vrijwillige proefpersonen bij nieuwe medice procedures/medicijnenquote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat houdt dat precies in dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
supermooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tap tap tap
Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goed
hou maar aan, ik ben er met 30min
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vermoed vrijwillige proefpersonen bij nieuwe medice procedures/medicijnen
quote:Op maandag 4 april 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat je goedErg goed
hou maar aan, ik ben er met 30min
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
failquote:Op maandag 4 april 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas, het oude kloffie is alweer aan
Hij is niet scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:staat je goed voor een strapless jurk, maarja, straplessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja kleine man stond niet te springenquote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fail![]()
wat was zijn reactie "moet ik nu wéér" een foto maken voor die mensen op dat stomme forum
gewoon omdat t kanquote:
Ik was allang blij dat ie 'm wilde maken jaquote:
wat is er mis met strapless? Kan prima, mits er borsten aanwezig zijn, maar die heeft ze.quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
staat je goed voor een strapless jurk, maarja, strapless
Wat is er nu weer mis met strapless?quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
staat je goed voor een strapless jurk, maarja, strapless
Je dreigde gewoon dat die geen eten kreegquote:Op maandag 4 april 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ie 'm wilde maken ja
Wat heb je dan aan zo'n slaaf als ie niet gehoorzaam is?quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kleine man stond niet te springen
ik vind het niet mooiquote:Op maandag 4 april 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met strapless?
Nah, het is ook wel afhankelijk van 't formaat hoor. Heel groot staat ook niet echt denderend in strapless kleding.quote:Op maandag 4 april 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is er mis met strapless? Kan prima, mits er borsten aanwezig zijn, maar die heeft ze.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan zo'n slaaf als ie niet gehoorzaam is?
Gelukkig maar, anders had je in het Hvjjn topic moeten posten.quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja kleine man stond niet te springen
Klopt. Patiënten die aan bepaalde voorwaarden voldoen, mogen meedoen. Site (ziekenhuis in dti geval) krijgt betaald per patiënt en het is voor de patiënt vaak ook voordelig. Nu helemaal want ze krijgen nu gratis een middeltje dat ze anders nooit voorgeschreven hadden gekregen en wat zeer in trek isquote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vermoed vrijwillige proefpersonen bij nieuwe medice procedures/medicijnen
quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:Ik zag dat ik terug moest lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, dhuuh, je hebt een kindquote:
Nee, als ie goed past (en dat doet ie) hoeft dat niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
En het onvermijdelijke gehijs is helemaal oncharmant
quote:
Daar heb je ook een punt. Maar met goede plakkers is dat relatief eenvoudig op te lossen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
hoeft ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
Alles zakt in meer of mindere mate, dat heet zwaartekrachtquote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als ie goed past (en dat doet ie) hoeft dat niet hoor.
quote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef JoeBravo het volgende:
Nee, das een andere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes met dansenquote:Op maandag 4 april 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als ie goed past (en dat doet ie) hoeft dat niet hoor.
wat ben jij negatiefquote:
Maar hij zit best strak, dat scheelt een hoop. En ik heb plakkers iddquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles zakt in meer of mindere mate, dat heet zwaartekracht
Hij is gewoon jaloers dat ie mijn date niet is voor de bruiloftquote:
Plakkers schelen een hoopquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij zit best strak, dat scheelt een hoop. En ik heb plakkers idd
Porno decoletéquote:Op maandag 4 april 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plakkers schelen een hoop
Ik draag nooit strapless, zijn m'n boobs te groot voor vind ik.
ik geef gewoon mijn eerlijke meningquote:
Ielquote:
ik kan me er ff niks bij voorstellen, vooral omdat mn laatste exen ongeveer vergelijkbaar formaat borsten hadden en bij hen was strapless zeker niet lelijkquote:Op maandag 4 april 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel
Nee, serieus, dan wordt de bovenkant zo plat gedrukt zodat de jurk blijft zitten en krijg je hele rare tieten.
Ik kan zo snel ook geen voorbeeld googlen. Maar het is een fenomeen dat bijna iedereen heeft bij strapless en ook een beetje de reden waarom ik het niet zo mooi vind. Het decollete lijkt te hangen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er ff niks bij voorstellen, vooral omdat mn laatste exen ongeveer vergelijkbaar formaat borsten hadden en bij hen was strapless zeker niet lelijk
helemaal mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan zo snel ook geen voorbeeld googlen. Maar het is een fenomeen dat bijna iedereen heeft bij strapless en ook een beetje de reden waarom ik het niet zo mooi vind. Het decollete lijkt te hangen.
Nee, ProRail.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik moet omreizen via Utrecht door een sein en wisselstoring
Karma?
Dan moet je wel heel iets ergs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Karma?
Utrechtquote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
Karma?
quote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel iets erg liefs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.
Jij bent en een kattenbasher en je hebt doelbewust de mogelijkheid op een woning in Den Haag afgesproken. Jij hebt mazzel dat je nog in Utrecht mag wonen en dat ze je niet hebben doorgestuurd naar Almere.quote:
wonen daar kattenbashers?quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent en een kattenbasher en je hebt doelbewust de mogelijkheid op een woning in Den Haag afgesproken. Jij hebt mazzel dat je nog in Utrecht mag wonen en dat ze je niet hebben doorgestuurd naar Almere.
Welnee, die hebben ff lekker de bloemetjes buiten gezet. Dat doen meiden van die leeftijd.quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
domme kutten
http://www.nu.nl/binnenla(...)stricht-terecht.html
Waarschijnlijk wel. Waarom wonen daar anders standaardgezinnen met 1,4 kind en een labrador?quote:
omdat hondenquote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Waarom wonen daar anders standaardgezinnen met 1,4 kind en een labrador?
Ik heb niks tegen Utrechtquote:Op maandag 4 april 2011 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel iets ergs hebben gedaan dat je naar Utrecht moet.
Ik laat mensen graag het mooie in de wereld zienquote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doelbewust iemand zijn woorden verdraaien. Niet zo gek dat jij er woont met zulk achterbaks gedrag.
Borrel?quote:Op maandag 4 april 2011 18:03 schreef Yuki het volgende:
Ik had niet moeten gaan zittenNu ben ik te lamlendig om op te staan en naar m'n borrel te gaan
nee hoorquote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om een jongetje van 5 een Ipad cadeau te doen?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
Ben ik de enige die het belachelijk vindt om een jongetje van 5 een Ipad cadeau te doen?
Een Ipad is geen kinderspeelgoed maar een hebbendingtje voor volwassen met te veel geld.quote:
Ja, dat was een computer ook ooit eens.quote:Op maandag 4 april 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een Ipad is geen kinderspeelgoed maar een hebbendingtje voor volwassen met te veel geld.
Ik vind het zonden van het geld. En je verwend een kind. Wat is er mis met een bak lego of een bak autotjes? Nee nu moet een kind een PC, mobiel, game console, etc hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat was een computer ook ooit eens.
Ik zie niet direct in waarom je zoiets je kind niet mag geven als je daar het geld voor over hebt. Het is toch niet onverantwoordelijk op een manier ofzo?
Waar ben jij nu weer zo door geshockeerd?quote:
Ja, de prijs is wel wat hoog. Maargoed ik kan niet in andermans mensen' portemonnee kijken. Ik zie ook heel veel grietjes met iPhone/BB/etc lopen waar ik ook van denk van hoe betaaaaalen jullie dat.quote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind de werking van een Ipad nog niet zo erg voor iemand van 5, mits die er van die lerende spelletjes op kan doen. Al was het maar dat ie een vierkant blokje naar een vierkant gat moet schuiven. Vind alleen de bijbehorende prijs wel flink te hoog voor een cadeautje voor een kind van 5.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
Gave foto (of tenminste, de inhoud) missbehavin! Die schoenen staan je echt!
quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Delan het volgende:
ik heb het koud, ik hoest me de tering, en energie op 0-punt. sinds vanmorgen!!! bleeeh!
De motivatie lijkt vooral te zijn voor leerzame spelletjes en zijn spraak (stottert regelmatig als ie iets enthousiast wilt vertellen) te verbeteren. Ik vind het ook nogal een duur cadeau voor een kind van 5 maar goed...ik snap dan ook wel weer het hoe en waarom. Vraag me alleen wel af wie het eindelijk meer gebruikt: ouders of het kind.quote:
Beterschapquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Delan het volgende:
ik heb het koud, ik hoest me de tering, en energie op 0-punt. sinds vanmorgen!!! bleeeh!
ben al een week of 2 a 3 vooral sávonds erg moe, met dan af en toe wat fitte dagen ertussen, gisteren nog vol energie alles staan poetsen hier maar vanaf vanochtend echt bagger, echt mn longen doen zeer joh van al dat hoesten, enne ik kan het nou net ff niet goed gebruiken natuurlijkquote:
Staat alles nu wel te blinken aan de muur?quote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef Delan het volgende:
[..]
ben al een week of 2 a 3 vooral sávonds erg moe, met dan af en toe wat fitte dagen ertussen, gisteren nog vol energie alles staan poetsen hier maar vanaf vanochtend echt bagger, echt mn longen doen zeer joh van al dat hoesten, enne ik kan het nou net ff niet goed gebruiken natuurlijk
Dat stukje wist ikquote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
De motivatie lijkt vooral te zijn voor leerzame spelletjes en zijn spraak (stottert regelmatig als ie iets enthousiast wilt vertellen) te verbeteren. Ik vind het ook nogal een duur cadeau voor een kind van 5 maar goed...ik snap dan ook wel weer het hoe en waarom. Vraag me alleen wel af wie het eindelijk meer gebruikt: ouders of het kind.
jaaaa dat wel, haha! ik kan zonder puinhoop hoesten hierquote:Op maandag 4 april 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat alles nu wel te blinken aan de muur?
Door mn datequote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar ben jij nu weer zo door geshockeerd?
quote:
klinkt bekend.. ik ben er deels vanaf/doorheen.. beterschap!quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Delan het volgende:
Oh pas na het derde kind johquote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer verkondigen jullie je verloving
jij wilde geen kinderen meerquote:
quote:
Godver, had ik vanmiddag toch moeten komenquote:
Om babies te maken?quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Godver, had ik vanmiddag toch moeten komen
Als jij dat wilt, ik ga toch pleittequote:
quote:
Het is al net een halve kinderboerderijquote:
ideaal toch?quote:
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in stationquote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is al net een halve kinderboerderij
toen ik een jaar of 4 geleden m'n aangifte eind augustus deed, kostte me dat niks. Kan me dus niet voorstellen dat die 4 dagen je nu gaan opbrekenquote:Op maandag 4 april 2011 19:30 schreef stbabylon het volgende:
Wat nou als je op 4-4 je belasting opstuurt... krijg je dan weer een boete over de 2k die je terug krijgt?
quote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in station
of minibusje? daar kunnen er 7+1 inquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet sedan z'n Nick alleen nog veranderen in station
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJquote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toen ik een jaar of 4 geleden m'n aangifte eind augustus deed, kostte me dat niks. Kan me dus niet voorstellen dat die 4 dagen je nu gaan opbreken
¤3000+ hierquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJkomen mijn kant op. Tijd om een vakantie te boeken
Tenzij je vaker te laat bent geweestquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, leek mij ook al niet (ook even gegoogled, je krijgt eerst nog een herinnering dan). Dus 1991e BELASTINGVRIJkomen mijn kant op. Tijd om een vakantie te boeken
hmm, keer of 4 te laat geweest, nog nooit een boete gehad. Maar ik hoefde ook nooit te betalen, kreeg altijd geld terug, mss dat dat scheelt.quote:
In de krant stond vanmorgen dat je bij een bepaald aantal keren te laat een boete krijgt, 200 nogwat. Bij herhaaldelijk kan dat oplopen tot 4000 of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, keer of 4 te laat geweest, nog nooit een boete gehad. Maar ik hoefde ook nooit te betalen, kreeg altijd geld terug, mss dat dat scheelt.
quote:
nog 4 stuks, moet in 4 jaar kunnenquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik dan moet doorfokken? Op mijn leeftijd?
quote:
Moet je maar niet zo oud zijnquote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe hard ik dan moet doorfokken? Op mijn leeftijd?
Dan is er geen probleemquote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben normaal nooit te laat, ben meestal al halverwege januari klaar er mee. Free money.
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdoriequote:
je had gewoon moeten door fokkenquote:Op maandag 4 april 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat terwijl ik toch vroeg genoeg begonnen ben verdorie
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had gewoon moeten door fokkenwas je allang klaar geweest
![]()
en fuck dat figuurtje, je bent toch een moeder
Phoe, die komt wel aanquote:
Onzin, je leven is allang voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee niks, stomme vooroordelen! Strak moet ik blijven
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassenquote:
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oudquote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, straks begint ie juist weer toch, nog een paar jaar en het ding is zowat volwassen
doet me denken aan de intro tune van de serie 'off centre':quote:
quote:
Adopteer je maar een afrikaantjequote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, onze liefdesbabies dan?
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar dan ben je weer te oud
Oh ja, Madonna-stylequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ben wel benieuwd hoe missbehavin eruitziet als ze 45/50 is.
Als je dat zo moet zeggen, dan welquote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, zo oud ben ik ook weer niet hoor.
Hoef je gelukkig niet lang voor te wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Ligt er aan of ze blijft roken of nietquote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gelukkig trek ik me van jou toch niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |