En oh wee als je niet geïnteresseerd komt kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Collega komt nieuwe baby laten zien op afdeling, must-not-kill.
Ik ben nog niet eens opgestaan, ze staat er al 15 min.quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En oh wee als je niet geïnteresseerd komt kijken.
Heeft ze je al veelbetekenend aangekeken?quote:Op maandag 4 april 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens opgestaan, ze staat er al 15 min.
Nee, ze is al weg, ze snapte het wel geloof ikquote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ze je al veelbetekenend aangekeken?
Oh, beter.quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is al weg, ze snapte het wel geloof ik.
Ach, ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik snap dat echt niet... Ik kom toch ook mijn huisdieren niet showen zeg.
Huisdier is wel IETSJE anders dan een kind natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik snap dat echt niet... Ik kom toch ook mijn huisdieren niet showen zeg.
Die collega's ja. Die mis je. Niet hun gloednieuwe poepfabriek.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Huisdier is wel IETSJE anders dan een kind natuurlijk![]()
Hier op kantoor is het ook heel normaal dat je even langs komt met de kruimelHet is nogal een vrouwenbedrijf hier en de mannen die er lopen hebben ook praktisch allemaal kinderen. Dus als je 7 maanden deelt met je collegas, vervolgens met zwangerschapsverlof gaat, kind wordt geboren en HR stuurt een medling uit naar alle collegas, je krijgt een kaart, dan vind ik het een logisch vervolg dat je ook even langs komt. Ik vind het altijd wel leuk om collegas weer te zien nadat ze een poosje weg zijn geweest
Ja: huisdieren zijn WEL tof.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why?quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het ook heel normaal dat je even langs komt met de kruimelHet is nogal een vrouwenbedrijf hier en de mannen die er lopen hebben ook praktisch allemaal kinderen. Dus als je 7 maanden deelt met je collegas, vervolgens met zwangerschapsverlof gaat, kind wordt geboren en HR stuurt een medling uit naar alle collegas, je krijgt een kaart, dan vind ik het een logisch vervolg dat je ook even langs komt. Ik vind het altijd wel leuk om collegas weer te zien nadat ze een poosje weg zijn geweest
Mja. De meeste van mijn collega's verwachten dat ik dr komt showenquote:Op maandag 4 april 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?Dan ga je toch op kraamvisite of zo. Wat moet zo'n kledder op kantoor?
Ben je er in ieder geval gelijk vanaf, anders komen ze allemaal langs.quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. De meeste van mijn collega's verwachten dat ik dr komt showen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
In werkelijkheid heeft ie gewoon enorm staan koetsjiekoeien met dat kind
Ik heb er een paar uitgenodigd want daar aan wil ik mijn kind wel laten zien.quote:Op maandag 4 april 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je er in ieder geval gelijk vanaf, anders komen ze allemaal langs.
Bijnaquote:Op maandag 4 april 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Godt!
Ben je al weer bijna terug in het land?
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
Volendamse school mag hoofddoekje verbieden
En terecht.
Precies, van die moslima. Ga dan gewoon naar een openbare school. Of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis gewoon zieken om het zieken. Ik heb liever een moslim op een katholieke school dan op een openbare. En dat hoofddoekje, goh wat een enorm probleem.
Petjes moesten bij mij altijd af in de klasquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.quote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo scheef, je mag een kaaskop WEL een petje verbieden, maar een moslim geen hoofddoek. of allebei, of allebei niet.
Dat is jouw mening, ik geloof in petjes!quote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjesquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje is geen geloof, is het antwoord daarop.
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjes.
Nou draag ik geen petjes, maar ik had het overwogen uit protest. Ik vind het verbieden van NL-vlaggetjes op jassen ook achterlijk, een turkse maan kan wel...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Oldskool shizzle!
7 juli naar Limp Bizkit, 10 Juli Slayer in paradiso.
Eerder de vertellingen van Duizend-en-één-nacht.quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef STING het volgende:
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?
Gruwelijke hekel aan limp biscuitjequote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fred Durst, wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan die gast.
klopt, daar is het hommeles!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
En het Midden-Oosten is één groot sprookjes"bos"?
BREEK SPUL!quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is vooral Fredquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gruwelijke hekel aan limp biscuitje
Sinds ik die een poging heb zien doen om Opiate van Tool te coveren, ben ik ook definitief afgehaakt ja.quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en daar hadden we veel (Turkse) moslims. Die werden daar heen gestuurd door de ouders onder het mom: liever het verkeerde geloof dan geen geloof.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, van die moslima. Ga dan gewoon naar een openbare school. Of zo.
Dat is mijn mening niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik geloof in petjes!
Ik snap het ook niet hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn antwoord is dan dat ik dan zelf wel uitmaak, voor mij BESTAAN religies niet en zijn het sprookjes.
Nou draag ik geen petjes, maar ik had het overwogen uit protest. Ik vind het verbieden van NL-vlaggetjes op jassen ook achterlijk, een turkse maan kan wel...
maar de hoofddoek is geen gebod toch?, ook niet volgens het geloof.quote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het ook niet hoorHet is ook mijn mening niet wat ik neertypte, maar dat is wel het argument wat je dan hoort.
dit heeft iemand bij mij uit de klas geprobeerd, die heeft niet kunnen 'winnen'quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Petjes is net zo goed een geloof als hoofddoeken. Ik zie geen verschil.
Het is inderdaad niet verplicht of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar de hoofddoek is geen gebod toch?, ook niet volgens het geloof.
Doe niet zo flauw, ik gaf al aan dat ik het ook stom vind dat een hoofddoek wel mag en een pet niet.quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Petjes is net zo goed een geloof als hoofddoeken. Ik zie geen verschil.
ik vraag me dan af wanneer de bom gaatquote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het leuk als de hoofddoekjes stiekem je aan het begluren zijn.
Fantaseren hoe ze door het matras worden getrokken door een niet-moslim als jij.quote:Op maandag 4 april 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het leuk als de hoofddoekjes stiekem je aan het begluren zijn.
Ik vind het niet heel gepast om te vragen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren hoe ze door het matras worden getrokken door een niet-moslim als jij.
1: Ze blazen hun eigen land niet op.quote:
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen. Buiten dat zijn veel Turken die in Nederland wonen Aleviet en die dragen sowieso geen hoofddoekjes.quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en daar hadden we veel (Turkse) moslims. Die werden daar heen gestuurd door de ouders onder het mom: liever het verkeerde geloof dan geen geloof.
Maar die jongens en meiden die daar vanaf kwamen, waren een stuk geintegreerder en aangepaster dan de lui van de openbare.
Ik weet toch niet over welke hoofddoek jij het hebtquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Ze blazen hun eigen land niet op.
2: Ik heb nog nooit gehoord van moslim terroristen uit Malaysia.
De meerderheid.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet toch niet over welke hoofddoek jij het hebt
Turken zien zichzelf ook echt als Westers, geloof ik. Die zijn lang niet zo extreem als Marokkanen, idd.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen.
Zelfs niet als je weet dat het dit kan opleveren?quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het niet heel gepast om te vragen.
Ja zelfs dan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als je weet dat het dit kan opleveren?
[ afbeelding ]
Nee, want kans op rotkop 99%quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine kans dat je een moslima vindt die er zo bij looptquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben ze 'op z'n hondjes' voor uitgevonden.quote:
Die nieuwe blokjes!quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Waarom verneuken ze de layout elke keer verder en verder
Ik dacht ook al, wat gebeurt er allemaalquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Omdat dit niet een autisme-proof site isquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Wat ben je weer heerlijk knorrig vandaag.quote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dit niet een autisme-proof site is.
Komop zeg....
Ik ook denk ikquote:
Zie dat topic van Danny, echt dat gejank om echt he-le-maal niets, een blokje op de index, en maar doen alsof de wereld vergaat...quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk knorrig vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef rival het volgende:
maar eens ff wat anders.....
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf! Dat doe ik ook altijd met een beetje geld over
Wat/waar?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Gefeliciteerd rival!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Joh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaaaaaaaaaaf
Wie wat waar hoeveel etc?
Sarcasme. Herken het.
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Dat heb ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan met tasjes.
GefeliciteerdWie wat waar wanneer?
Tap tap tap
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is de housewarming?
For great justice!
De TURKEN die op de openbare zaten waren minder geintegreerd en aangepast.quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Turken. Dit komt niet zozeer door die school, maar eerder doordat Turken i.t.t. Marokkanen qua opvoeding e.d. niet zoveel afwijken van Europeanen. Buiten dat zijn veel Turken die in Nederland wonen Aleviet en die dragen sowieso geen hoofddoekjes.
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het waterquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf! Dat doe ik ook altijd met een beetje geld over
Wat/waar?
Dankquote:
Burgerlulquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het water
[..]
Dank
Wanneer komt de kat en de station en de plakplaatjes op het achterraam?quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
een rijtjehuis in Purmerend, met de tuin aan het water
[..]
Dank
Bij L-E om de hoekquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh!!Gaaaaaaaaaaaf
Wie wat waar hoeveel etc?
We hebben de overdracht op half Mei gezet maar het staat al leeg dus zodra ik alles geregeld heb kan ik er in... ergens begin Mei gok ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Maar dan met tasjes.
GefeliciteerdWie wat waar wanneer?
ergens in Juli GOK ikquote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wanneer is de housewarming?
Ik blijf dan ook een groot voorstander van de 'als het je niet bevalt, dan flikker je maar op' regel. Overigens ook prima toepasbaar buiten FOK!.quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Zie dat topic van Danny, echt dat gejank om echt he-le-maal niets, een blokje op de index, en maar doen alsof de wereld vergaat...
Ik had vrijdag het gevoel dat ik teveel geld op zak had.... dus toen ben ik maar ff rond gaan kijken, en aan het einde van de middag was ik in het bezit van een........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd man!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Moet je zoveel verbouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben de overdracht op half Mei gezet maar het staat al leeg dus zodra ik alles geregeld heb kan ik er in... ergens begin Mei gok ik
[..]
ergens in Juli GOK ik
Goed he!quote:
Ik heb de station weggedaan om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer komt de kat en de station en de plakplaatjes op het achterraam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |