Echt welquote:
tsja je benne ene nerd of je benne et nie!quote:Op maandag 4 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaaaaIk las het net in het help menu
Wist niet eens dat die toets bestond
De vraag was: Wanneer weet ik dat mn vriendin een total wacko is?quote:
Niets?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben eruit welke jurk in aandoe op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje
En dat wordt?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben eruit welke jurk in aandoe op de bruiloft van mijn beste vriendinnetje
quote:
Met wie? Je hebt toch niks?quote:
is dat dezelfde jurk die je altijd aan hebt in mijn dromen?quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
De moeder van mijn vriendinnetje enzoquote:
aah joh, die is wel wat gewend, ik denk eerder haar schoonmoedernquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendinnetje enzo
Ik schrok even van je reactie, maar toen las ik waar het over ging en moet ik het toch met je eens zijnquote:
ah, en dan voel jij je lullig? herkenbaar.... maarja Als jij je werk maar goed doet toch....quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
Domme, domme, DOMME site heeft een patient in de studie gestopt terwijl ze een procedure tot 2 keer toe fout hebben uitgevoerd. Als ik het de eerste keer afkeur als het fout gaat, keur ik het verdorie de tweede keer OOK af JANou moet de patient waarschijnlijk uit de studie gehaald worden
![]()
Heb ik weer
zoiets zeg ik ook niet zomaarquote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik schrok even van je reactie, maar toen las ik waar het over ging en moet ik het toch met je eens zijn
Ja, ik had net die verpleegkundige aan de telefoon die zei "We hebben de patient nu al zo veel moeite laten doen, ik ga hem écht niet uit de studie halen!". Tja dame... je hebt weinig keus als je je werk niet goed uitvoert...quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ah, en dan voel jij je lullig? herkenbaar.... maarja Als jij je werk maar goed doet toch....
Nou inderdaad, dat initiatief kunnen we alleen maar toejuigen dus veel succes met die hongerstaking!quote:
Studie?quote:Op maandag 4 april 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik had net die verpleegkundige aan de telefoon die zei "We hebben de patient nu al zo veel moeite laten doen, ik ga hem écht niet uit de studie halen!". Tja dame... je hebt weinig keus als je je werk niet goed uitvoert...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |