Hij verwacht er ook iets voor terug van zijn schoenmodelquote:
Your argument being?quote:
Een schoenpoetsbeurt ja.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij verwacht er ook iets voor terug van zijn schoenmodelEen paar schoenen voor een beurt
Laat eens zienquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt wel een punt peu, hij vond mijn droomlaarzen temeierboots
+1quote:
Jij wilt ze poetsen, omdat je daar opgewonden van wordt?quote:
Mwah, als je vrouw thuis komt als zijnde vogelschrikker ben je niet zo happy meer met je vrouwquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Mannen mogen niet zeiken over wat de vrouw van haar eigen geld koopt
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg ik er zeker 2 voor terug?
Veel vrouwen doen dat nietquote:
Bedoel je dat wat je me in de trein vertelde?quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet ik denk ik nog wat even moed voor verzamelen.
Als ik mijn schoenen weer shiny heb na lust & ijver geeft dat wel een bepaald van opgewondenheid ja.quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wilt ze poetsen, omdat je daar opgewonden van wordt?
Ik schopte al, mag hij over een aantal wekenquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)
Grootste angstquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, als je vrouw thuis komt als zijnde vogelschrikker ben je niet zo happy meer met je vrouw
Dan heb je de verkeerde vrouw te pakken. Dat kan ik ook niet helpen, Peuquote:
Gast.... ze blijven gewoon lelijk.. winter, lente, zomer herfst.... gewoon bleghquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Die dingen die ik postte zijn wel allemaal uit de wintercollectie hè. Om even dingen in perspectief te zien.
dan geldt dat andersom ook!quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Mannen mogen niet zeiken over wat de vrouw van haar eigen geld koopt
+1quote:
Nee, ze zijn verfijnd en ik vind ze mooi.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gast.... ze blijven gewoon lelijk.. winter, lente, zomer herfst.... gewoon blegh
't Heeft er wel mee te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je dat wat je me in de trein vertelde?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Hoewel ik moet zeggen dat ik mn moeder niet eens hoorde zeuren toen mn pa en ik vorig jaar terug kwamen van een oldtimer beurs. Denk dat ze blij was dat we niet meer hadden gekocht dan we in 1x konden meeslepen
Bij deze danquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)
Hahaquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mijn schoenen weer shiny heb na lust & ijver geeft dat wel een bepaald van opgewondenheid ja.
Tsja, mn laatste exen hadden geen inkomen, ik wel, dus dan kwam t meestal toch op mij terecht.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrouw te pakken. Dat kan ik ook niet helpen, Peu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |