Daar word ik vrolijk vanquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] Waar MissB naar huis navigeert
Op dr knieënquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, zag het in de zon vanmiddag, dus je hebt wat te doen binnenkort
Nee, lomp, lelijk en iel. What happened to the heelsquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet mooi?elegant en sexy!
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:quote:
Heul niet! Rare dingen! En zie ik daar nu vacht op die hiel en hak?quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet mooi?elegant en sexy!
*shop!*quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij even een schop onder de kont geven?
Ja fijn
Ja, wel tof toch? Hoop dat t echt isquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Rare dingen! En zie ik daar nu vacht op die hiel en hak?
Kan niet, geen hak in de buurt geweestquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, zag het in de zon vanmiddag, dus je hebt wat te doen binnenkort
quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:
[ afbeelding ]
Ofwel: een (enkel)laarsje met een kraag.
quote:
zie net je DM, dan had ik niet anders verwacht.quote:
Je hebt er nog fotos van gemaakt zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan niet, geen hak in de buurt geweest
Ben er niet zo weg van...quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:
[ afbeelding ]
Ofwel: een (enkel)laarsje met een kraag.
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.quote:
Geen hakken hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt er nog fotos van gemaakt zelfs
Hmm, hier heb ik mn twijfels over.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.
[ afbeelding ]
Zonder bontje zijn zequote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jahaa, maar heb er echt niet met mijn hak tegenaan gezetenquote:
Dan krijg ik er zeker 2 voor terug?quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij even een schop onder de kont geven?
Ja fijn
dan vind ik ze ook mooier denk ik.quote:
Ik heb hem niet, miss heeft hem op d'r telefoonquote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
sedan, post die pic is, dan beoordelen wij mee
Dan is t bontje wel meer op z'n plek, maar ik zie ook dat het aan de binnenkant zitquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Die dingen die ik postte zijn wel allemaal uit de wintercollectie hè. Om even dingen in perspectief te zien.
En dat geloof ik met je enthousiasme toen je die dingen hadquote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jahaa, maar heb er echt niet met mijn hak tegenaan gezeten
Hij is bijna nog erger dan ikquote:
Je wist nog niet dat hij een schoenen fan is?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat geloof ik met je enthousiasme toen je die dingen had
denk niet dat, dat gaat gebeuren, jullie smaken matchen nietquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Eigenlijk zouden wij moeten trouwen WT
Ja maar hij zeurt tenminste niet als ik weer nieuwe koopquote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
denk niet dat, dat gaat gebeuren, jullie smaken matchen niet
Die van jou en mij ook niet![]()
Nou zeg je dat wel zo leuk maar ik moet opeens aan wel iets denken daardoor dat best beschamend is.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Eigenlijk zouden wij moeten trouwen WT
Je hebt net nieuwequote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij zeurt tenminste niet als ik weer nieuwe koop
Neequote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat hij een schoenen fan is?
Waarschijnlijk wel als hij de rekening zietquote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie wel dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
WT's smaak is duurderquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Waarschijnlijk wel als hij de rekening ziet
quote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou zeg je dat wel zo leuk maar ik moet opeens aan wel iets denken daardoor dat best beschamend is.
tsja, en die sjieke dingen vond jij niksquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt wel een punt peu, hij vond mijn droomlaarzen temeierboots
moet t wel dr eigen geld zijnquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Mannen mogen niet zeiken over wat de vrouw van haar eigen geld koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |