Daar word ik vrolijk vanquote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] Waar MissB naar huis navigeert
Op dr knieënquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, zag het in de zon vanmiddag, dus je hebt wat te doen binnenkort
Nee, lomp, lelijk en iel. What happened to the heelsquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet mooi?elegant en sexy!
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:quote:
Heul niet! Rare dingen! En zie ik daar nu vacht op die hiel en hak?quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet mooi?elegant en sexy!
*shop!*quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij even een schop onder de kont geven?
Ja fijn
Ja, wel tof toch? Hoop dat t echt isquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Rare dingen! En zie ik daar nu vacht op die hiel en hak?
Kan niet, geen hak in de buurt geweestquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, zag het in de zon vanmiddag, dus je hebt wat te doen binnenkort
quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:
[ afbeelding ]
Ofwel: een (enkel)laarsje met een kraag.
quote:
zie net je DM, dan had ik niet anders verwacht.quote:
Je hebt er nog fotos van gemaakt zelfsquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan niet, geen hak in de buurt geweest
Ben er niet zo weg van...quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een zelfbedacht woord voor onder andere deze:
[ afbeelding ]
Ofwel: een (enkel)laarsje met een kraag.
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.quote:
Geen hakken hoorquote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt er nog fotos van gemaakt zelfs
Hmm, hier heb ik mn twijfels over.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.
[ afbeelding ]
Zonder bontje zijn zequote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik verwachtte al dat je kraaglaarsjes niet mooi zou vinden. Ik denk dat het te "tuttig" is voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |