Hij verwacht er ook iets voor terug van zijn schoenmodelquote:
Your argument being?quote:
Een schoenpoetsbeurt ja.quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij verwacht er ook iets voor terug van zijn schoenmodelEen paar schoenen voor een beurt
Laat eens zienquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt wel een punt peu, hij vond mijn droomlaarzen temeierboots
+1quote:
Jij wilt ze poetsen, omdat je daar opgewonden van wordt?quote:
Mwah, als je vrouw thuis komt als zijnde vogelschrikker ben je niet zo happy meer met je vrouwquote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Mannen mogen niet zeiken over wat de vrouw van haar eigen geld koopt
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg ik er zeker 2 voor terug?
Veel vrouwen doen dat nietquote:
Bedoel je dat wat je me in de trein vertelde?quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet ik denk ik nog wat even moed voor verzamelen.
Als ik mijn schoenen weer shiny heb na lust & ijver geeft dat wel een bepaald van opgewondenheid ja.quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wilt ze poetsen, omdat je daar opgewonden van wordt?
Ik schopte al, mag hij over een aantal wekenquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)
Grootste angstquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, als je vrouw thuis komt als zijnde vogelschrikker ben je niet zo happy meer met je vrouw
Dan heb je de verkeerde vrouw te pakken. Dat kan ik ook niet helpen, Peuquote:
Gast.... ze blijven gewoon lelijk.. winter, lente, zomer herfst.... gewoon bleghquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Die dingen die ik postte zijn wel allemaal uit de wintercollectie hè. Om even dingen in perspectief te zien.
dan geldt dat andersom ook!quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Mannen mogen niet zeiken over wat de vrouw van haar eigen geld koopt
+1quote:
Nee, ze zijn verfijnd en ik vind ze mooi.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gast.... ze blijven gewoon lelijk.. winter, lente, zomer herfst.... gewoon blegh
't Heeft er wel mee te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je dat wat je me in de trein vertelde?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Hoewel ik moet zeggen dat ik mn moeder niet eens hoorde zeuren toen mn pa en ik vorig jaar terug kwamen van een oldtimer beurs. Denk dat ze blij was dat we niet meer hadden gekocht dan we in 1x konden meeslepen
Bij deze danquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar niet over tig weken nog eens schoppen (dat is behoorlijk zinloos)
Hahaquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mijn schoenen weer shiny heb na lust & ijver geeft dat wel een bepaald van opgewondenheid ja.
Tsja, mn laatste exen hadden geen inkomen, ik wel, dus dan kwam t meestal toch op mij terecht.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrouw te pakken. Dat kan ik ook niet helpen, Peu
Hmmm... Okequote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ze zijn verfijnd en ik vind ze mooi.Een jongedame op zulke stappers heeft mijn hartje al bijna gewonnen.
[..]
't Heeft er wel mee te maken.
Over een paar weken is het niet meer nodigquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik schopte al, mag hij over een aantal weken
hou es op, ik begin jaloers te wordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoenmevrouw heeft wel geld, dus dat zou nu mee moeten vallen
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over een paar weken is het niet meer nodig
waarom moet er nu geschopt worden danquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over een paar weken is het niet meer nodig
Mijn man heeft mij ook niet horen zeuren toen hij een nieuwe achterband ging kopen voor zijn motor en terug kwam met een koopovereenkomst voor een hele nieuwe motorquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Hoewel ik moet zeggen dat ik mn moeder niet eens hoorde zeuren toen mn pa en ik vorige week terug kwamen van een oldtimer beurs. Denk dat ze blij was dat we niet meer hadden gekocht dan we in 1x konden meeslepen
Als t niks wordt, stel ik je wel voorquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op, ik begin jaloers te worden
quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Nee, ze zijn verfijnd en ik vind ze mooi.Een jongedame op zulke stappers heeft mijn hartje al bijna gewonnen.
Daar kies je ook zelf voorquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, mn laatste exen hadden geen inkomen, ik wel, dus dan kwam t meestal toch op mij terecht.
Zoenmevrouw heeft wel geld, dus dat zou nu mee moeten vallen
jouw afdankertjes overnemen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t niks wordt, stel ik je wel voor
Ik ben een ezel... ben weer vergeten mijn medicijnen op tijd te regelenquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Bij deze dan![]()
* tijnbrein schopt Engel zachtjes onder haar kont
Waarom trouwens?
quote:
Voorheen bestelden we rustig 1000 euro aan onderdelen in de USAquote:
Nah, als je meegeholpen had Yuki te overtuigen, had je gezien dat ze zeker geen afdankertje wasquote:
quote:
Wantquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moet er nu geschopt worden dan
quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een ezel... ben weer vergeten mijn medicijnen op tijd te regelen
quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet ik denk ik nog wat even moed voor verzamelen.
Na, je kiest niet of je verliefd wordt en een relatie begint met iemand die wel of geen geld heeft. Anders ben je wel extreem oppervlakkig.quote:
Droomvrouwquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft mij ook niet horen zeuren toen hij een nieuwe achterband ging kopen voor zijn motor en terug kwam met een koopovereenkomst voor een hele nieuwe motor
slimmerdquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorheen bestelden we rustig 1000 euro aan onderdelen in de USA
[..]
ja, 't is goed met je! Alsof ik zin had naar een klef stel te zitten kijkenquote:Nah, als je meegeholpen had Yuki te overtuigen, had je gezien dat ze zeker geen afdankertje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |