ah, langharig tuig, we hadden het er net overquote:
Ja, de jongste brengt haar moeder meequote:
Dan moeten ze zo'n Binas boek maar niet toestaanquote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ah, langharig tuig, we hadden het er net over
En dan krijg ik google ads voor schaamlipcorrecties en autoverhuur. BIj een subsite voor scholierenquote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Sommige reacties op http://staken4april.hyves.nl/
~Kyroles~
echt hea jullie denke heeft et nut gehad ofz?
iedereen straf en nix beters ofz xD kankerape jonge
Bert en Geer (officieel Geraldine.)quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn katten heten: Dikkie Daan en Gijs
Ik hou van simpele stoere namen
mijne heette Pleurtje, omdat we 'm vonden toen 'ie uit de hooiberg was gepleurt bij ons vorige huis [boerderij].quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn katten heten: Dikkie Daan en Gijs
Ik hou van simpele stoere namen
Pleurtje.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne heette Pleurtje, omdat we 'm vonden toen 'ie uit de hooiberg was gepleurt bij ons vorige huis [boerderij].
Mama en Mia(uw) dan!quote:Op maandag 4 april 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Het zijn vrouwtjes
[..]
nou ja, hij wilde ze vernoemen naar moeder en dochter paay
de eerste moeder en dochter die me te binnen schoot, was demi (moore) en tallulah bell (willis)
Krijg ik nooit mee te makenquote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moeten ze zo'n Binas boek maar niet toestaan![]()
![]()
![]()
ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan krijg ik google ads voor schaamlipcorrecties en autoverhuur. BIj een subsite voor scholieren
quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne heette Pleurtje, omdat we 'm vonden toen 'ie uit de hooiberg was gepleurt bij ons vorige huis [boerderij].
Mijne heet Loesje, of Loez, of Mikkie of Uk of ukkie of moepster.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Wat een bazenboek is de Binas trouwens. Veel hulp aan gehad.
Groots resultaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_
Biodata trouwens ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
ja, maar op FOK! heb je een grote e-penis nodig!quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_
Ja Binas is echtquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Dat was een grapjequote:
Binasquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
meer is toch niet nodig?quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel al ?![]()
ik weet pas sinds vandaag dat je een poezel wil en mag van Toek
quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed hequote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel al ?![]()
ik weet pas sinds vandaag dat je een poezel wil en mag van Toek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |