nee, gelukkig is het topic nog wel normaalquote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die het heeft
Je weet gewoon dat ze het hier wel tof gaan krijgen he?quote:
beter kan ik op dit moment niet doen voor jequote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever niet...![]()
Maar vooruit dan maar
dat welquote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, gelukkig is het topic nog wel normaal
7 dagen werken welquote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou nou, zo erg is die verandering ook weer niet
Ik schrijf net iets in mijn review over een warm bad en een koude douche!quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Warme doucheIk wil ook, ik ben bevroren in mijn woonkamer waar het 21 graden is
telepathiequote:Op maandag 4 april 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik schrijf net iets in mijn review over een warm bad en een koude douche!
vandaag in de zaak aan het werken geweest, morgen een halve huisraad gaan ophalen in eindhoven en morgenochtend waarschijnlijk nog snel even een contract gaan tekenen en dan kan ik woensdag om 6 uur gaan beginnen bij me nieuwe werkgever tot 3 uur en om 4 uur kan ik de zaak hier weer gaan opendoenquote:
quote:
Hoe houd jij dat vol.quote:Op maandag 4 april 2011 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag in de zaak aan het werken geweest, morgen een halve huisraad gaan ophalen in eindhoven en morgenochtend waarschijnlijk nog snel even een contract gaan tekenen en dan kan ik woensdag om 6 uur gaan beginnen bij me nieuwe werkgever tot 3 uur en om 4 uur kan ik de zaak hier weer gaan opendoen
heb je al een plek voor de kattenbak?quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben echt raar
Zit me al helemaal in te lezen over poezels en te denken wat we nodig hebben
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een week eerder dan ik had gepland
dan word het zo klef en natquote:Op maandag 4 april 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
zomg. Ik kan de rest van de week ook nog salade eten.
De rest van de week salade eten.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een week eerder dan ik had gepland
Ik weet het nietquote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je al een plek voor de kattenbak?
toek's kant van het bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |