Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo kort is het nu:Voordeel is dat het weer aangroeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was veel langer. Alleen dan zonder pony. Er moest wel een stukje van de lengte af, maar dit is echt veel te veel.![]()
Jij ookquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben nog wat te kiezen bij de kapper!
Ja ik heb gelukkig nog voldoende haren om er wat meer mee te doen, maar als je kaal of kalend bent, heb je inderdaad weinig keus, helaas.quote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben nog wat te kiezen bij de kapper!
Wat ist?quote:
Ach, Jan Vayne zou anders ook maar jaloers zijnquote:Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig nog voldoende haren om er wat meer mee te doen, maar als je kaal of kalend bent, heb je inderdaad weinig keus, helaas.
Ach germ. Ik heb nog een huisgenoot. Maar we hebben ieder een eigen vaste lijn, en ik weet haar nummer niet eensquote:Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En als ik naar huis bel dan neemt er niemand opTenzij ik al thuis ben en dan met mijn mobiel mijn vaste telefoon bel, dan kan ik met mezelf kletsen
Snel, je oog weer dichtdoen!quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fok is anders![]()
verandering
en ik was al van slag
Ik vinnut mooiquote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fok is anders![]()
verandering
en ik was al van slag
Jan Vaynequote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Jan Vayne zou anders ook maar jaloers zijn
Pas maar opquote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fok is anders![]()
verandering
en ik was al van slag
quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fok is anders![]()
verandering
en ik was al van slag
quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach germ. Ik heb nog een huisgenoot. Maar we hebben ieder een eigen vaste lijn, en ik weet haar nummer niet eens
quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kusje op je verandering
[..]Nee, maar naar haar kun je zo toelopen toch?
Ja bijvoorbeeld. Ik heb het wel een tijdje laten groeien, maar eigenlijk staat dit me veel beter. Dat van in oktober was eigenlijk te onverzorgdquote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Jan Vayne zou anders ook maar jaloers zijn
Ja dat weer wel. Al hebben we niet echt veel contact, we groeten elkaar wel en maken soms een kort praatje, maar meer ook niet. In het begin hebben we nog wel eens samen gegeten, maar de laatste tijd niet meer. Mede doordat ik toch liever zelf kook en alleen ben tijdens het eten.quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kusje op je verandering
[..]Nee, maar naar haar kun je zo toelopen toch?
Ik vond die reclame wel geweldig!quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jan VayneDie man is echt de definitie van arrogantie
![]()
Nou, je bent het toch ook niet verplichtquote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weer wel. Al hebben we niet echt veel contact, we groeten elkaar wel en maken soms een kort praatje, maar meer ook niet. In het begin hebben we nog wel eens samen gegeten, maar de laatste tijd niet meer. Mede doordat ik toch liever zelf kook en alleen ben tijdens het eten.
Ja, dat dan weer welquote:
Mwa er zijn grotere eikels, ik noem een Sneijderquote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jan VayneDie man is echt de definitie van arrogantie
![]()
Verandering he?quote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. achja. Komt wel goed. Moet er alleen even aan wennen.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. achja. Komt wel goed. Moet er alleen even aan wennen.
is moeilijk hoorquote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verandering he?![]()
Maar ik vind er niets mis mee hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Warme doucheIk wil ook, ik ben bevroren in mijn woonkamer waar het 21 graden is
Verkeerd verbonden.quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Toekito het volgende:
Toek phone home en krijgt een Muck aan de lijn. Iets gaat er verkeerd!
Neequote:Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef JJH het volgende:
Jan Vayne heeft wel een heul vette auto,weet je ook waar die woont?
Doe mij wat van jouw warmtequote:
Nee, dat is natuurlijk waar. In het begin ben ik ook naar de zogeheten kookavonden gegaan. Dat houdt in dat je met andere bewoners die in andere huizen wonen en onder de zelfde begeleiding vallen, samen gaat eten. (1 bewoner kookt dan). Was op zich wel gezellig, maar dat bracht bij mij ook te vaak veel en verkeerde spanning met zich mee. Daar ben ik dus mee gestopt. Totaal geen spijt van.quote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, je bent het toch ook niet verplichtDus lekker toch zo?
[..]
Gewoon in een rijtjeshuis.quote:Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeWaar woont ie, dan kan ik z'n huis ondereieren
![]()
[..]
Doe mij wat van jouw warmte
quote:Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeWaar woont ie, dan kan ik z'n huis ondereieren
![]()
[..]
Doe mij wat van jouw warmte
Ik ga het bad vol laten lopenquote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme doucheen daarna nog even de ICTer uit hangen, dus bis later W
Ah ja, mijn broertje gaat ook nooit naar dat soort dingen.. Hij vindt koken heel leuk en kookt liever met vriendenquote:Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk waar. In het begin ben ik ook naar de zogeheten kookavonden gegaan. Dat houdt in dat je met andere bewoners die in andere huizen wonen en onder de zelfde begeleiding vallen, samen gaat eten. (1 bewoner kookt dan). Was op zich wel gezellig, maar dat bracht bij mij ook te vaak veel en verkeerde spanning met zich mee. Daar ben ik dus mee gestopt. Totaal geen spijt van.
Gimme!!!!!quote:
Waar?quote:
Jaquote:
Wat heerlijkquote:
Whehehe, geschetenquote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen verwarming draaien. De zon heeft op m'n raam geschenen (ik wou bijna gescheten schrijven)
Ja precies. Ik ga wel eens in de 2 weken naar de zogeheten Inloop (dat auti-cafe waar ik het wel eens over heb). Daar kan ik ook makkelijker weg gaan als het even te veel wordt en ik wordt wel rustig van even aan de bar zitten, een kort praatje maken en wat koffie of thee drinken).quote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah ja, mijn broertje gaat ook nooit naar dat soort dingen.. Hij vindt koken heel leuk en kookt liever met vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |