heb je al een plek voor de kattenbak?quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben echt raar
Zit me al helemaal in te lezen over poezels en te denken wat we nodig hebben
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een week eerder dan ik had gepland
dan word het zo klef en natquote:Op maandag 4 april 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
zomg. Ik kan de rest van de week ook nog salade eten.
De rest van de week salade eten.
quote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen een week eerder dan ik had gepland
Ik weet het nietquote:Op maandag 4 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je al een plek voor de kattenbak?
toek's kant van het bedquote:
Nee, ze mogen niet op de slaapkamer komenquote:
Lijkt me een goed ideequote:Op maandag 4 april 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ze mogen niet op de slaapkamer komen
Onze slaapkamer is trouwens ook op de derde verdieping, terwijl de woonruimte op de eerste is. Dat is ook niet handigquote:
is alleen deze weekquote:
Oh inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Onze slaapkamer is trouwens ook op de derde verdieping, terwijl de woonruimte op de eerste is. Dat is ook niet handig
thanksquote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Mogen we dan nu eindelijk weten WAT je gaat doen?
koerier? of iets minder oudquote:Op maandag 4 april 2011 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
thanks
ik ga weer in mijn oude vakgebied werken
Whehequote:
wel in de transportsector maar niet als koerier dan heb je geen vaste tijdenquote:
o drugsquote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel in de transportsector maar niet als koerier dan heb je geen vaste tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Das ist wirklich furchtbar.quote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
heb tevele suiker in mijn koffie gedaan![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o drugs
Lucratief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o drugs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |