ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan krijg ik google ads voor schaamlipcorrecties en autoverhuur. BIj een subsite voor scholieren
quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne heette Pleurtje, omdat we 'm vonden toen 'ie uit de hooiberg was gepleurt bij ons vorige huis [boerderij].
Mijne heet Loesje, of Loez, of Mikkie of Uk of ukkie of moepster.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne heette Pleurtje, omdat we 'm vonden toen 'ie uit de hooiberg was gepleurt bij ons vorige huis [boerderij].
Ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Wat een bazenboek is de Binas trouwens. Veel hulp aan gehad.
Groots resultaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_
Biodata trouwens ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
ja, maar op FOK! heb je een grote e-penis nodig!quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb hier op FOK!-mobile reclames voor schaamlipcorrecties ["Groots resultaat!"] en Erectiestoornissen ["geen smoesjes meer!"] :'_
Ja Binas is echtquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Dat was een grapjequote:
Binasquote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
meer is toch niet nodig?quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel al ?![]()
ik weet pas sinds vandaag dat je een poezel wil en mag van Toek
quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed hequote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel al ?![]()
ik weet pas sinds vandaag dat je een poezel wil en mag van Toek
Dit is ook wel een kakloempe fout trouwensquote:
Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef TheFamousMan het volgende:
En de laatste dagen dit op laptop:
[ afbeelding ]
Beetje maar johquote:Op maandag 4 april 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook wel een kakloempe fout trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |