Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie![]()
Met een klein inkomen merk je allesquote:
Oh, dat heb ik nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had kleedgeld, maar mijn tante had een kledingzaak dus ik kreeg best vaak gratis dingen
Welthuis wokjequote:
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanquote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vertel mij watSymph heeft gezegd dat ie gaat stoppen als de heks weg is, ik hoop dat het hem lukt
![]()
Anders is het niet anders hoor, maar het is ZO vies....
quote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanzoenen
gewoon vies maken
ik geef het ook niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een klein inkomen merk je alles![]()
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het bijna onmogelijk was, maar roken kanzoenen
gewoon vies maken
Ik wil ook zo'n manquote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geef het ook niet uit![]()
dat wordt gedaan voor me![]()
* wel.o.k mompelt iets over 3 vrouwen
En hoe ruikt de lush?quote:
quote:
Hoe kan hij dat nou weten, hij rooktquote:
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid afquote:
Beter dan een asbakquote:
mijn neus doet het uitermate goedquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat nou weten, hij rookt
Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadquote:
En je kleren ruiken niet meer naar rook!quote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
alleen niet zo handig dat sommige dingen eruit zien als etenswaarquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je kleren ruiken niet meer naar rook!
Nee, dat is veel te ver wegquote:Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, weet je hoe groot z'n huis is? Met bubbelbadEn tuin
En ik mag dan zijn centjes uitgeven
Kom je ook mee?
Ruimte zat voor jou en Thijs
Nuut, want dan ben je bij mijquote:
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant
quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta volledig in de negeer-stand vandaag... echt mega irritant.
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Stom verkeerquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs in het verkeer val je heus niet op als je oversteekt met een kinderwagen, 2 kleine kindjes en een groter kind lopend naast een fiets
![]()
hartverzakking
Hoiquote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
hartverzakking
Mits daadwerkelijk vol bierquote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
Wil iemand nog een volle bierfles van 1,5 liter?
Nou enquote:
Bejaarden zijn serieus de grootste aso'squote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
Wat anders.quote:
Bah, sommige mensenquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarna nog zo'n oud fossiel wat over de stoep fietst en mijn kind dus bijna aanrijdt
'Appelsap'quote:
gewoon in japan gaan wonen, daar lezen ze ook andersomquote:Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn huiswerk weer in de verkeerde volgorde gemaakt![]()
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Bejaarden zijn serieus de grootste aso's![]()
En maar klagen over de jongeren...quote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel inquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je 5 minuten in die winkel bent ben je spontaan van je verkoudheid af
ookquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
[..]
anmorgen
Ik ben nog clean hoorquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent ook meegelseept zo'n lushwinkel in?
Nee, geduwdquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slepen? Ruikt lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan klagen over hoe goed alles vroeger wel niet was
Stomme doosquote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En toen begon er ook nog een mama op het schoolplein tegen me te janken dat ik wat gezegd had over het feit dat haar zoon scheurend op zijn fiets over het schoolplein fietste
Wat heul niet mag...
kuttekop
Echt he.. allemaal in een half uurtje tijd, en ik was nog wel zo vrolijk vanmorgen
Nee, er staat geseeptquote:
Te laatquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stomme doosNiet te veel aantrekken en gewoon vrolijk blijven
![]()
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken wordenquote:
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.quote:
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush inquote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
*knuff*quote:Op maandag 4 april 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Wat heul niet mag...
kuttekop
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was sprake van dwang en aan het eind van de rit moest de creditcard getrokken worden?
Herkenbaar![]()
...
Pardonquote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou dondermiddag al naar a'dam komt ipv 's avonds kan ik je ook mee sleuren de lush in
soms ben ik wel liefquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...quote:Op maandag 4 april 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer maar zo te denken, het is niet jouw schuld dat dit allemaal is gebeurd.
Klinkt raar en lastig, zeker uit mijn vingertoppen, maar het klopt wel.
Nee sorry i'm not in the mood for marriagequote:
Minder lang bellenquote:
Jij bent te vaak liefquote:
Precies dat dus, ik zeg doenquote:
Zeepwinkelquote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet geen eens wat het is![]()
Blijkbaar een winkel met geurtjes etc.
Jaquote:
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen wasquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zelf 1 dingetje kopen en toen ging hij betalen terwijl ik nog vroeg "wat doe je nu"Dus, nuut
Begrijp ik en ik mag eigenlijk niks zeggen. Ik ben daar helemaal erg in. Maar ben daarvoor nu ook met die training bezig.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...
[..]
RIJBEWIJSquote:
Nopequote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Je geeft dus toe dat hij daar wel onder dwang binnen was.
Zou dat ook een keer gewoon niet grappig meer zijn?quote:
50 cent op de markt in R'damquote:
Gewoon, neuken dan?quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kan gewoon dan helemaal omslaan...
[..]
Nee sorry i'm not in the mood for marriage![]()
Wie ga je inzepen? MPG?quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat dus, ik zeg doen
[..]
Zeepwinkel
Ik heb em lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou dat ook een keer gewoon niet grappig meer zijn?
Maar jeweet, mamamuckquote:
Ja, en we moeten nog haken, dus we moeten nog nog een keer afsprekenquote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWe zijn m'n nagels vergeten
Dus nu moet ik nog wel een keer komen
![]()
twee kwartjes op de markt in Rotterdamquote:
Nou als je die nu van Zwolle naar Eindhoven brengt is het een enorme plakzooi, dus ik pas.quote:
Maximaal effectquote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, er staat geseeptDa's nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |