Dramaqueen, kuisheid heeft niets met een hoofdoek te maken. Ik zie regelmatig hoofdoekjes met een korte minirok en een strakke panty met hoge hakjes.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie het begrepen girls, in Nederland heb je vrijheid, je mag doen en laten wat je wilt, mits het hitsig en sensueel is. Als je kuis wil zijn geldt deze vrijheid niet voor je. Duidelijk?
Hoofdoek? Nee! Panty met een onderbroek er over. Akkoord!²
Als het aan jou lag, liep iedere vrouw met een tent over haar hoofd, en dat haalt voor de meeste Nederlanders de lol uit het kamperen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie het begrepen girls, in Nederland heb je vrijheid, je mag doen en laten wat je wilt, mits het hitsig en sensueel is. Als je kuis wil zijn geldt deze vrijheid niet voor je. Duidelijk?
Hoofdoek? Nee! Panty met een onderbroek er over. Akkoord!²
Ah, dat is het dus. Je kunt zelf je hormonen dus niet in bedwang houden?quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie het begrepen girls, in Nederland heb je vrijheid, je mag doen en laten wat je wilt, mits het hitsig en sensueel is.
Wat hebben wij met Turkije te maken?quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben zelf moslim en vindt dit volkomen terecht. Bij ons mag het ook niet, Turkije ook niet dus hier ook niet.
Goede zaak!
Toevallig nog wat gehoord over het beramen van een aanslag, of spraken ze onderling in een vreemde taal?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef UncleDolan het volgende:
Een tijdje terug zijn wij met onze school naar een moskee gegaan en moesten wij ook onze schoenen uit doen om binnen te mogen. Niemand protesteerde of riep discriminatie.
Als je die gelijkenis al niet snapt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben wij met Turkije te maken?
Ik heb daar eigenlijk niet zo opgelet, ik ben dan ook niet zo'n achterdochtig type. Vreemde denkwijze trouwens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toevallig nog wat gehoord over het beramen van een aanslag, of spraken ze onderling in een vreemde taal?
Een kroeg is gebouwd op alcholische fundamenten, en alcohol discrimineert niet, dus kom maar binnen met je hoofddoek en je baard vol vlooien, lang leve de lol.quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef MouzurX het volgende:
Zou een kroeg nu ook moslims mogen verbieden als ze zichzelf een katholieke kroeg noemen?
Verlicht mij. Waarom zou Turkije leidend moeten zijn voor ons?quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je die gelijkenis al niet snapt.
Semtex is een vrij internationaal woord, echt niet?quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk niet zo opgelet, ik ben dan ook niet zo'n achterdochtig type. Vreemde denkwijze trouwens.
Dat is revanchistische euforie. Het is een overwinning op de moslims en de linkse elite.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af waar die blijdschap in dit topic precies vandaan komt. Zijn users blij omdat onze katholieke vrienden hun gelijk hebben gehaald? Sympathiseren zij met onze gelovige vrienden? Of denken bepaalde lieden dat er daadwerkelijk iets wezenlijks wordt bereikt met dit vonnis? Wordt overlast van probleemjongeren minder doordat deze meid geen hoofddoek meer mag dragen?
Prima dat je het hiermee eens bent, maar ik verbaas mij vooral over de blijdschap die wordt getoond.
Blijdschap zou ik het niet noemen. Eerder tevredenheid met een prima rechterlijk besluit.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af waar die blijdschap in dit topic precies vandaan komt. Zijn users blij omdat onze katholieke vrienden hun gelijk hebben gehaald? Sympathiseren zij met onze gelovige vrienden? Of denken bepaalde lieden dat er daadwerkelijk iets wezenlijks wordt bereikt met dit vonnis? Wordt overlast van probleemjongeren minder doordat deze meid geen hoofddoek meer mag dragen?
Prima dat je het hiermee eens bent, maar ik verbaas mij vooral over de blijdschap die wordt getoond.
Heb je al op geenstijl en afgeleiden gekeken? Het wordt door een behoorlijk smaldeel van het internettende volk gevierd als een overwinning, nl een overwinning op de moslims en de (s)linkse elite.quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Blijdschap zou ik het niet noemen. Eerder tevredenheid met een prima rechterlijk besluit.
Het is gewoon een overwinning voor de vrijheid van onderwijs en op imbecielen zoals jij en koos die daar niets om geven.quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is revanchistische euforie. Het is een overwinning op de moslims en de linkse elite.
Jij bent voor islamitische scholen ja?quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een overwinning voor de vrijheid van onderwijs en op imbecielen zoals jij en koos die daar niets om geven.
Uiteraard.quote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij bent voor islamitische scholen ja?
Je zou bijna zeggen dat jij PERSOONLIJK last hebt van mensen met een katholiek geloof? Hoezo generaliseren? Als je moeite hebt met katholieke mensen, heb je dan per definitie met alle katholieken moeite?quote:Rot toch op met dat katholieke gezeik over de school, de leerlingen van die school zeggen zelf dat er nauwelijks wat aan Godsdienst op school wordt gedaan.
Dat meisje moet gewoon een hoofddoek kunnen dragen wanneer ze dat wilt, echt ik begin een grote hekel te krijgen aan kortzichtige mensen die alleen maar in hokjes leven, naar sbs6 kijken, op de pvv stemmen en die verwachten dat een Nederlander alleen maar Jan, Piet, Henk, Ingrid e.d. heten, dat ze allemaal blonde haren en blauwe ogen hebben etc etc etc![]()
Ik heb liever dat zulke mensen uit het land worden getrapt, dump die maar ergens op de stille ocean
(bij voorkeur er liever in)
Koos had het over dit topic, maar ook op Geenstijl vind ik er geen woord over terug.quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb je al op geenstijl en afgeleiden gekeken? Het wordt door een behoorlijk smaldeel van het internettende volk gevierd als een overwinning, nl een overwinning op de moslims en de (s)linkse elite.
Wat een frustratiequote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef TLC het volgende:
Rot toch op met dat katholieke gezeik over de school, de leerlingen van die school zeggen zelf dat er nauwelijks wat aan Godsdienst op school wordt gedaan.
Dat meisje moet gewoon een hoofddoek kunnen dragen wanneer ze dat wilt, echt ik begin een grote hekel te krijgen aan kortzichtige mensen die alleen maar in hokjes leven, naar sbs6 kijken, op de pvv stemmen en die verwachten dat een Nederlander alleen maar Jan, Piet, Henk, Ingrid e.d. heten, dat ze allemaal blonde haren en blauwe ogen hebben etc etc etc![]()
![]()
Ik heb liever dat zulke mensen uit het land worden getrapt, dump die maar ergens op de stille ocean
quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef TLC het volgende:
Rot toch op met dat katholieke gezeik over de school, de leerlingen van die school zeggen zelf dat er nauwelijks wat aan Godsdienst op school wordt gedaan.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |