Waar gaat het nu weer over?quote:Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef tralalala het volgende:
Alleen aflevering 1 en bolletjesslik aflevering was de moeite waard.
quote:
Onder een steen gelegen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef Doler12 het volgende:
Zit ik een video te kijken op youtube, kom ik eindelijk hier op uit wtf is dit?
Rob klaag ze aan!quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind dit bericht schokkend:
http://www.allepersberich(...)slogan-transaviacom/
Goed gejat
doe eens printscreen van je modfunctiesquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Maraca het volgende:
Zo, weer thuis. Wel even wennen die nieuwe icoontjes
Tss als ze zo vet zijn waarom heb je ze dan nooit gedragen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[TK] Evisu schoenen hoi willen jullie VETTE SCHOENEN?
ik heb 2 dezelfde paren gekochtquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss als ze zo vet zijn waarom heb je ze dan nooit gedragen?
Roze dekbed?quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[TK] Evisu schoenen hoi willen jullie VETTE SCHOENEN?
Daar is ergens een topic van.quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe eens printscreen van je modfunctiesben al jaren benieuwd daarnaar
Doen Maraca!quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe eens printscreen van je modfunctiesben al jaren benieuwd daarnaar
Ok lol da's een originele jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb 2 dezelfde paren gekocht
Dat is toch ook gewoon zo, dus ik snapte dat gemiep niet.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Doler12 het volgende:
Een discussie of Rob vlees over de datum is, Rob zegt dat dit niet waar is omdat de datum niet meer geldt als je het invriest!
Joran?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef tralalala het volgende:
Peter gaat met een ontsnapte moordenaar praten.
Dat mens werd toch al later opgepakt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En alberto ging gewoon weg, geeneens de politie bellen
Alberto mag zo praten want hij is een baas!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef tralalala het volgende:
@ 7:08
Zo ga je toch niet tegen de politie praten.
Vreemde manier van telefoneren.
dramatische pauzes...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef tralalala het volgende:
@ 7:08
Zo ga je toch niet tegen de politie praten.
Vreemde manier van telefoneren.
Een echte kenmerk van een baas!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dramatische pauzes...
IK ZIT HIER.... met een tas.... VOL!!... gestolen.... vuurwerk *wenkbrouw move*
Mensen die vals geld maken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zou volgens jullie Alberto moeten onderzoeken?
Een soort van die fälscherquote:
Hoe de top 5 van Red mijn vakantie tot stand komt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zou volgens jullie Alberto moeten onderzoeken?
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Maraca het volgende:
Ik was net boodschappen aan het doen.. Zie ik een sticker op de deur dat deze supermarkt voldoet aan de Rob Geus eisen omtrent hygiëne
Was het wel een echte?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Maraca het volgende:
Ik was net boodschappen aan het doen.. Zie ik een sticker op de deur dat deze supermarkt voldoet aan de Rob Geus eisen omtrent hygiëne
Die oude man was een gemene geniepige luilak!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje medelijden met die oude man.
Dat idee had ik ook wel maar die gozert met oorbel is ook een verkeerde.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die oude man was een gemene geniepige luilak!
Ik zie het pas net, in mijn tvgids stond dat eerst de afvallers zou komen, maar ze hebben het omgedraaid, vorige week was het wel zo. Ik zag alleen dat die man niet mocht huilenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat ziet die vrouw er uit als een nerd zeg
Er kijkt toch nog iemandquote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het pas net, in mijn tvgids stond dat eerst de afvallers zou komen, maar ze hebben het omgedraaid, vorige week was het wel zo. Ik zag alleen dat die man niet mocht huilenvan de coach.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Er kijkt toch nog iemandIk dacht als ik alleen ben reageer ik maar niet
Ik zag het ook in de gids om 21:30 staanquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo irritant dat ik pas net zag dat het al bezig is
![]()
Ze ziet er wel beter uit nu zeg!
Ja gaat snel vooral als je de helft gemist hebtquote:
Ik ben liever dom dan zo lelijk als haar, zelfs na die make-overquote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Die man is volgens mij ook een stuk ouder dan zij (en dommer).
Lelijk? Ik vond het wel meevallen, ja geen Miss World, maar lelijk zou ik niet willen zeggen. Die man was ook geen George Clooney, maar het is geen make-over programma he?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben liever dom dan zo lelijk als haar, zelfs na die make-over
Verrassend zie je nooit bij dit soort programma's *kuch*quote:
Standaard he? Geen werk en schulden... niet te begrijpen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Verrassend zie je nooit bij dit soort programma's *kuch*
Ok wellicht was ze niet zo heel lelijk, maar i.c.m. met die onzekerheid van haar is ze verre van aantrekkelijk. Je hoort het ook gewoon overal aan, alles heel voorzicht en zacht zeggen. Haar kleding- en brilkeuze was naar m'n mening in ieder geval lelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk? Ik vond het wel meevallen, ja geen Miss World, maar lelijk zou ik niet willen zeggen. Die man was ook geen George Clooney, maar het is geen make-over programma he?
Daar heb je gelijk in: ze was niet lelijk, maar onaantrekkelijk. De kleding was afgestemd op sollicitatie als secretaresse, beetje netjes, als ze iets vlotter aan zou hebben, zou ze er inderdaad beter uitzien.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ok wellicht was ze niet zo heel lelijk, maar i.c.m. met die onzekerheid van haar is ze verre van aantrekkelijk. Je hoort het ook gewoon overal aan, alles heel voorzicht en zacht zeggen. Haar kleding- en brilkeuze was naar m'n mening in ieder geval lelijk.
Slechte verbinding?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
Zo, internet in de trein aan de praat gekregen. Gaat wel heel erg sloom
Hoe gaat datquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
Zo, internet in de trein aan de praat gekregen. Gaat wel heel erg sloom
T-mobile werkt samen met de NS. Dan kun je t-mobile als onbeveiligd netwerk kiezen, moet je akkoord gaan met de voorwaarden en tadaaa.. internetquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Maraca het volgende:
Alberto Stegeman maakt programma voor NCRV
SBS 6-gezicht Alberto Stegeman werkt aan een programma over zinloos geweld voor de NCRV, getiteld De Confrontatie. De serie heeft een mooie plaats gekregen in het uitzendschema van Nederland 3, namelijk vanaf 11 mei elke woensdag om half tien s avonds. Dat heeft de NCRV donderdag laten weten.
In De Confrontatie vertellen slachtoffers hun verhaal en gaan ze de confrontatie met de daders aan. Het is een belangrijke ontmoeting, die de slachtoffers helpt het leven weer op te pakken.
Bijna alle slachtoffers in De Confrontatie zijn zowel lichamelijk als emotioneel beschadigd door wat hen is overkomen. In De Confrontatie krijgen zij de kans om voor het eerst na zon ingrijpende gebeurtenis verhaal te halen en hun brandende vragen aan de dader te stellen: wat ging er in diens hoofd om? Heeft hij of zij spijt?
In de reeks van acht afleveringen, geproduceerd door het bedrijf Noordkaap TV Producties van Stegeman, staat telkens het verhaal van één slachtoffer centraal.
Briljant!quote:
Helemaal vastgekoekt met poep en het leek wel of er aangekoekte darmen aan vast zaten zei Robquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Ah, was toen net tandenpoetsen.
Wat was er met die wc dan?
Geilquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Helemaal vastgekoekt met poep en het leek wel of er aangekoekte darmen aan vast zaten zei Rob
Sinds de eerste klas.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Mooi, sinds wanneer kan je klok kijken?
Kan die makkelijk betalenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdag in hoger beroep opnieuw een straf van 1740 euro boete geëist tegen SBS6-verslaggever Alberto Stegeman. De zaak diende in het gerechtshof in Amsterdam.
De programmamaker is in april vorig jaar veroordeeld tot een boete van 1740 euro voor onder meer het vervalsen van een KLM-pas en voor het betreden van verboden terrein op Schiphol-Oost. Stegeman was tegen de uitspraak in beroep gegaan.
Justitie meende in het hoger beroep nog steeds dat Stegeman voor een reportage van het tv-programma Undercover in Nederland eind 2008 over de beveiliging van Schiphol-Oost te ver is gegaan door het plegen van strafbare feiten. Stegeman en zijn redactie wilden met de uitzending aantonen dat de beveiliging gebrekkig was.
Ja, maar dat gaat af van ons budget voor de trouwerijquote:
tik je elke dag zijn naam in op alle nieuwssites ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdag in hoger beroep opnieuw een straf van 1740 euro boete geëist tegen SBS6-verslaggever Alberto Stegeman. De zaak diende in het gerechtshof in Amsterdam.
De programmamaker is in april vorig jaar veroordeeld tot een boete van 1740 euro voor onder meer het vervalsen van een KLM-pas en voor het betreden van verboden terrein op Schiphol-Oost. Stegeman was tegen de uitspraak in beroep gegaan.
Justitie meende in het hoger beroep nog steeds dat Stegeman voor een reportage van het tv-programma Undercover in Nederland eind 2008 over de beveiliging van Schiphol-Oost te ver is gegaan door het plegen van strafbare feiten. Stegeman en zijn redactie wilden met de uitzending aantonen dat de beveiliging gebrekkig was.
noordkaap betaaldquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat af van ons budget voor de trouwerij
SBS betaaldquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat af van ons budget voor de trouwerij
Nee, ik kom dat serieus toevallig tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tik je elke dag zijn naam in op alle nieuwssites ofzo
Waar Alberto directeur van isquote:
Eeeh een paar schapen wat is daar zo bijzonders aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef tralalala het volgende:
Zat net even op Streetview te turen, zie je opeens dit:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,149.25,,0,1.66
En dat allemaal zonder pasjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
Met kenteken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef tralalala het volgende:
En een BMW in plaats van een Hyundai
Altijd positief blijven denken!
Woont PiRANiA (wie?) daar nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.
Denk je lekker te winkelen komt er weer zo iemand die gaat schieten midden in een winkelcentrum..
Lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.
Denk je lekker te winkelen komt er weer zo iemand die gaat schieten midden in een winkelcentrum..
Hij leeft nog hoor!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor!![]()
man PiRANiA 09-04-2011 @ 13:16 pm fotoboek homepage quote
userIcon
Inmiddels GRIP-3.
Jezus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn eerste gedachte was: dat is een meisjequote:Op zondag 10 april 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
ze hebben gewoon pics van die tristan geplaatst op telegraaf
Telegraafquote:Op zondag 10 april 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
ze hebben gewoon pics van die tristan geplaatst op telegraaf
er is visite beneden, was onlangs ajrigquote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah dan hoef ik het niet te doen
9 moordenaars in een episodequote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter spoort negen voortvluchtige criminelen op
Moordenaars uit Suriname leven ongestoord in Nederland
Na vijf maanden volop voorbereiden is ons programma aanstaande zondag terug! Peter heeft de afgelopen maanden niet minder dan negen gezochte misdadigers opgespoord. Onder hen zijn drie moordenaars. Het gaat om criminelen die de afgelopen jaren zijn ontsnapt uit de Surinaamse gevangenis, naar Nederland wisten te ontkomen en hier ongestoord een nieuw bestaan hebben opgebouwd. Eén van de moordenaars had nog een celstraf van twintig jaar open staan.
Anderhalf jaar geleden ontstond in de Nederlandse pers ophef nadat een Surinaamse politiecommissaris had bekendgemaakt dat er in Nederland minstens twintig ontsnapte moordenaars rondlopen. Toen er echter een spoeddebat over de beweringen werd gehouden, stelde toenmalig minister van Justitie mr. E. Hirsch Ballin dat het om een misverstand ging. Suriname was niet op zoek naar ontsnapte criminelen en er liepen geen ontsnapte moordenaars uit Suriname vrij rond in Nederland, zo hield hij de Tweede Kamer in november 2009 voor.
Verborgen camera
Met zijn onderzoek heeft Peter aangetoond dat dit niet klopt. Bovendien blijkt dat de misdadigers geen strobreed in de weg wordt gelegd in Nederland. Ze staan gewoon onder hun eigen naam ingeschreven in het bevolkingsregister. En als er expliciet door bezorgde burgers aan de bel wordt getrokken bij de politie onderneemt deze niets, zo ontdekte ons programma. Bij de reportage is gebruik gemaakt van de verborgen camera. Alle voortvluchtigen komen in beeld.
In een onthullende uitzending op zondag 10 april bij SBS 6 onderzoekt Peter de achtergronden van de misdrijven en confronteert hij justitie, politie en de misdadigers met de feiten.
Peter: Het is bizar dat er zoveel voortvluchtigen op betrekkelijk eenvoudige wijze door ons opgespoord konden worden. Het gaat om zware jongens, die kennelijk niets te duchten hebben. Dat is heel raar, want als er in Nederland een TBS-er niet teruggekeerd van zijn weekendverlof is het land vaak al te klein, maar aan het feit dat er hier drie moordenaars en een handvol andere voortvluchtige criminelen ongestraft een nieuw bestaan hebben opgebouwd, heeft tot op dit moment niemand zich gestoord. De politie is vaak op de hoogte, maar doet er niets aan.
Die kende ik nog helemaal nietquote:Op zondag 10 april 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die tuinkabouterzwiep van peter blijft zo mooi
ik denk het, Ik heb er zin inquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
9 moordenaars in een episode?
idd jaquote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een drieluik over 1 verdachte![]()
![]()
mijnes 900 ofzoeitsquote:Op zondag 10 april 2011 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kheb zo een idee dat ik mijn dagpostrecord ga breken. Staat nu op 470
pierenjan kan 10 posts produceren per minuutquote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omfg dat is PiRANiAstyle
Wie is dat nou weerquote:Op zondag 10 april 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
[..]
pierenjan kan 10 posts produceren per minuut
ik ben in open onzin voor je leven bezig enz.quote:Op zondag 10 april 2011 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oh, waar ben jij de laatste tijd bij ONZradio dan, ik doe vanavond een obscure muziek uurtje23-24
huh ik snap je zin nietquote:Op zondag 10 april 2011 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben in open onzin voor je leven bezig enz.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh ik snap je zin niet
ben ff een leven hebben a.k.a naar buiten tot over 2 uur
Het zijn de beste vrienden, die je maar kunt vindenquote:
Peter is journalist en Koos die groter is Andrequote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zijn de beste vrienden, die je maar kunt vinden
Peter en Koos.. Peter en Koosquote:Op zondag 10 april 2011 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter is journalist en Koos die groter is Andre
Peter is een misdaadverslaggever en Koos zit vol met kattenkwaad!quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zijn de beste vrienden, die je maar kunt vinden
Koos en Alberto klinkt coolquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Peter is een misdaadverslaggever en Koos zit vol met kattenkwaad!
ik heb geen avondeten, lekkere hapjes hierquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen een hele kip eten
wel delen met 3 personen maar toch
zoalsquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb geen avondeten, lekkere hapjes hier
wats datquote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
anderhalf uur border securityvanaf 19:00
ik heb zon hongerquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patatje joppie, worstjes, crackers waarop je iets kan smeren...
douanezaken, jwz cocainecontrole, illegale paspoorten enz. verboden dingen/middelen controleren ze opquote:
oh dat keek ik vorige week ook, echt hilarischquote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douanezaken, jwz cocainecontrole, illegale paspoorten enz. verboden dingen/middelen controleren ze op
ik vind het altijd interessant, goed voorproefje op sbs6, dan verkeersmisdaden en misdadenquote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat keek ik vorige week ook, echt hilarisch
obvious crackjunks die bolletjes slikkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vind het altijd interessant, goed voorproefje op sbs6, dan verkeersmisdaden en misdaden
idd jaquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo'n programma 1.5 uur, apart
wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mja goedkope engelse tv programmas
de 25 raarste lichamenquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee een man had duizenden vratten op zn lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |