Aha jij bent nog in de veronderstelling dat het stemmen echt wertk.. Laura, the girl next door zal er nooit uit gaan..quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze denken ook dat ze heel populair is bij de stemmers.En eigenlijk vrees ik dat ook wel.
Hier lees ik ook bijna alleen maar negatieve berichten over Laura, maar toch weet ze wel veel stemmen binnen te halen.
Maik gaat Lau batsenquote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lau en Maik hebben het gezellig samen!
truequote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Paar weken trug noemde ik Maik een eindbaas omdat hij maar mooi die (voor het eerst) blonde mocht batsen. Nu wil ik met terugwerkende kracht mijn ongelijk toegeven.. hij is een ongelooflijke lul want hij heeft zichzelf eenzwaar labiele stalker aangeschaft
quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Paar weken trug noemde ik Maik een eindbaas omdat hij maar mooi die (voor het eerst) blonde mocht batsen. Nu wil ik met terugwerkende kracht mijn ongelijk toegeven.. hij is een ongelooflijke lul want hij heeft zichzelf eenzwaar labiele stalker aangeschaft
Onder voorwaarde dat Alex van Maik z'n sterretje een rondje mag makenquote:
Die hij amper tegengas durft te geven!quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Oké daar heb je een punt.quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Aha jij bent nog in de veronderstelling dat het stemmen echt wertk.. Laura, the girl next door zal er nooit uit gaan..
amenquote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Nou, ik denk dat alex wel een gayside heeft, maar dat van zichzelf niet wil weten.quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat Alex van Maik z'n sterretje een rondje mag maken
Ja, dit siert jequote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Dus je geeft me nu toch gelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
Ik moest deze zin 3x lezen om te begrijpen wat er stond.quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef rico80 het volgende:
Haha ze ziet nooit een leuke jongen leuk voor Flip die ernaast zit
Jamaar als vrouwen beginnen te mekkeren is het toch het meest zinnige om plat op je buik met je armen onder je lichaam jezelf voor dood te houden? toch ?quote:Op maandag 4 april 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hij amper tegengas durft te geven!
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mijquote:
Volgens mij heeft Maik die kant ook zekers,.... hoorde van het weekend iets dergelijks over bi en maikquote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat alex wel een gayside heeft, maar dat van zichzelf niet wil weten.
quote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mij
quote:Op maandag 4 april 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ongelijk = ongelijk he, ook voor mij
Ja sorry ik ben altijd erg netjes qua spelling en leestekens maar lig nu met een iPhone in bed en daar is tikken an sich al een uitdaging...quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest deze zin 3x lezen om te begrijpen wat er stond.
Ooit van leestekens gehoord?
quote:
Als ik me aanstel, krijg ik dat echt wel te horen hoor! Zou eigenlijk zeggen dat mijn leif dan wel aan de teugels trekt, maar ja, dat zou dan weer koren op jouw molen zijn!quote:Op maandag 4 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar als vrouwen beginnen te mekkeren is het toch het meest zinnige om plat op je buik met je armen onder je lichaam jezelf voor dood te houden? toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |