Oh ja daar heb ik zo vreselijk hard om moeten lachen dat ik bijna een tena lady kon gaan halen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
Hij zal het alleen niet zeggen omdat hij anders op de stoel zit, maar doorhebben heeft hij zeker. Kun je aan zijn kop zienquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En Gerard weet het ook, op zeker van wel, die kijkt er dwars doorheen heen.
Jaaah, die wil ik ook genomineerd zien!! Ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren...quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Alsjeblieft... morgen nominaties...
Doe maar Mo, Jo en Maik genomineerd. DE DRAMA!
Mo, Jo, Alex en lauraquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Heb nu pen en papier klaarliggen.....quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja goed ideeik ben cry baby cry nu trouwens aan het draaien , VET MOOI !!!!!!!!!
misselijk schijtwijf, en dat voor een relatie van 3 wekenquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Lau staat te kwijlen op Jo's laarsjes.... "je doet het sooo goed schat, echt, niet normaal!!!"![]()
![]()
mama van heintje en die van jan smit voor der omaquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu pen en papier klaarliggen.....
Nog meer suggesties voor de Secret Story Jank Top 20?
huilen is voor jou te laat, zie paar berichtjes boven jequote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oh noes, dat wordt 3 dagen SL, dan kunnen ze dat programma oprollen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
It's my party and i cry if i want to?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Maik is sowieso nuttelosch in het huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Die bovenste is net wat liever!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex en Laura mogen van mij meteen naar huis![]()
Maar Mo is niet oprecht hoor, check dit filmpje , al in de 2de week van het programma zó over de zeik raken? FAKE! ze is wel slim, zo heeft ze Cynthia er uitgewerkt en velen zullen volgen, maar echte emoties? Laatmenietlachen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja plastic he, rotsvast dat spul.quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
Ja, die mag wel weer naar zolder vertrekkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik is sowieso nuttelosch in het huis
Bijna......quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die bovenste is net wat liever!!!
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura lult uit haar lange nek jo we doen vanaf nu wat jij wil
thanxquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lijkt imo nog beter.
Mo geeft me iets teveel van het goedequote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.
+1quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Day het volgende:
Kan laura aub een eind opzouten?! God, wat een galbak!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
....gratischquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...
die van jan smit........quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mama van heintje en die van jan smit voor der oma
quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |