Oh ja daar heb ik zo vreselijk hard om moeten lachen dat ik bijna een tena lady kon gaan halen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
Hij zal het alleen niet zeggen omdat hij anders op de stoel zit, maar doorhebben heeft hij zeker. Kun je aan zijn kop zienquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En Gerard weet het ook, op zeker van wel, die kijkt er dwars doorheen heen.
Jaaah, die wil ik ook genomineerd zien!! Ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren...quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Alsjeblieft... morgen nominaties...
Doe maar Mo, Jo en Maik genomineerd. DE DRAMA!
Mo, Jo, Alex en lauraquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Heb nu pen en papier klaarliggen.....quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja goed ideeik ben cry baby cry nu trouwens aan het draaien , VET MOOI !!!!!!!!!
misselijk schijtwijf, en dat voor een relatie van 3 wekenquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Lau staat te kwijlen op Jo's laarsjes.... "je doet het sooo goed schat, echt, niet normaal!!!"![]()
![]()
mama van heintje en die van jan smit voor der omaquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu pen en papier klaarliggen.....
Nog meer suggesties voor de Secret Story Jank Top 20?
huilen is voor jou te laat, zie paar berichtjes boven jequote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oh noes, dat wordt 3 dagen SL, dan kunnen ze dat programma oprollen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
It's my party and i cry if i want to?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |