Yep nymph Mo moet hem gewoon hebben,die heeft hem liever als een koekiequote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze t gewoon gaan doen?
Had iets meer spaties kunnen gebruiken in de TT, maar het zegt wat ik dachtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Je zal wel moeten als je de streams blijft volgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Gelukkig kwam ze ertussen, anders moesten we zijn stem langer aanhoren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
Gerard heeft de hersens in dat huis,die kijkt en beziet,en overwintquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Ransjih het volgende:
kan gerard nauwelijks een glimlach verbergen?
haha wat een mongool hequote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
En Mo wacht op meer vocht tussen haar vastgeplakte smegma lippen
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
trek in kebab ook?quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
uhgm.... is Mister J Lo al gesignaleert om de taalfouten te controleren in joanna's boekje
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?
Nee joh, vanmiddag hebben ze de lucht gemaskeerd met pizza luchtquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
Ik heb d'r niet zien douchen. Meik en het andere kwakgat wel,...quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik drink gewoon niets meer vanavond, het eindigt overal behalve in mn mond
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgende feestje Bier, wijn en Flugel?
Hij mocht eindelijk naar groep 3!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Oke ik ga me wel zitten schamen in een hoekjequote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chanel.............wat een taal voor jou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |