Yep nymph Mo moet hem gewoon hebben,die heeft hem liever als een koekiequote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze t gewoon gaan doen?
Had iets meer spaties kunnen gebruiken in de TT, maar het zegt wat ik dachtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Je zal wel moeten als je de streams blijft volgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Gelukkig kwam ze ertussen, anders moesten we zijn stem langer aanhoren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
Gerard heeft de hersens in dat huis,die kijkt en beziet,en overwintquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Ransjih het volgende:
kan gerard nauwelijks een glimlach verbergen?
haha wat een mongool hequote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
En Mo wacht op meer vocht tussen haar vastgeplakte smegma lippen
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
trek in kebab ook?quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
uhgm.... is Mister J Lo al gesignaleert om de taalfouten te controleren in joanna's boekje
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?
Nee joh, vanmiddag hebben ze de lucht gemaskeerd met pizza luchtquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
Ik heb d'r niet zien douchen. Meik en het andere kwakgat wel,...quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik drink gewoon niets meer vanavond, het eindigt overal behalve in mn mond
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgende feestje Bier, wijn en Flugel?
Hij mocht eindelijk naar groep 3!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Oke ik ga me wel zitten schamen in een hoekjequote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chanel.............wat een taal voor jou doen
Jawel ze ging met Jo douchen net na de streamlock. Natuurlijk om te troosten maar ook om te horen wat mamajo allemaal te melden had over alle bewoners.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet zien douchen. Meik en het andere kwakgat wel,...
als we het toneelstukje zouden geloven zouden dat toch de juiste woorden zijnquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
En nu ligt er in het Labyrinth iets klaar hoor ik (de stem( zeggen.........
Bewoners plak dit zo vlug mogelijk door het hele huis......al de foto@s en posters van Dennis moeten goed in het zicht hangen....als deze missie slaagt binnen 3 minuten verdienen jullie allemaal het bedrag wat beppie in haar persoonlijke kluis heeft
Dan heb ze dus nog steeds rottende smegma lippen. GATVERDAMME!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft een doesje gedaan maar mét bikinibroekje en zonder washandje..
Auwauw mijn buik Bomsquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef versabommie het volgende:
Wat ik nu graag zou zien, dat Gerard naar haar toe loopt en zegt: "Weet je waarom Dennis nu een ander ligt te duwen? Omdat je een RAT bent.. een motherfocking R.A.E.T.!! Daarom is hij weg! RAT! "
hahahha nee hier blijvenquote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke ik ga me wel zitten schamen in een hoekje
Laten we zeggen dat Geer het hewoon het slimst/leukst speelt. Maar of ie wint weet ik niet, maar volgens mij is dat niet de essentie van Geers spel... Hij wil gewoon fun hebbem en bespeelt mensen met zn gedachte spinsels en zo ,,, Topspelerquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard heeft de hersens in dat huis,die kijkt en beziet,en overwint
Ik mag -van hem- hopen op het laatste. Zij is er namelijk wel steeds voor hem.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
kaboutermeisje heb ik ooit geleerdquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
of dat lied van Thomas Bergequote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
is het misschien leuk om nu het gevoelige lied : nooit meer naar huis van ene Huub erin te gooien
Flip gaat Jankteef gewoon smegmalippen bezorgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ransjih het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
[/quote
:N ] zou wel snel zijn maar zou me ook niet verbazen in deze hectische tv tijd
Ik dacht dat Joanne de slaapkamer binnenkwam, maar het was Mo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
Ik kijk niet, ik luister... maar ook dat is erg....quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
vind dit toch wel erg hoor, om hier naar te kijken. naar andermans leed...
valssssssquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Doe ff normaal joh.quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeeeerlijk ik krijg er geen genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |