Yep nymph Mo moet hem gewoon hebben,die heeft hem liever als een koekiequote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar wedden dat ze t gewoon gaan doen?
Had iets meer spaties kunnen gebruiken in de TT, maar het zegt wat ik dachtquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Je zal wel moeten als je de streams blijft volgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
En als die kut van Mo wil neuken dan rot ze lekker het huis uit en neukt ze voor mijn part ik weet niet wat aan elkaar, ik hoef het niet te zien.
Gelukkig kwam ze ertussen, anders moesten we zijn stem langer aanhoren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heeftwijze woorden...ja echt......een van de ergste dingen is behalve iemand verliezen liefdesverdriet.
Hij hadook ooit een relatie van 3 jaar zei die vanmiddag, hele andere omstandigheden hoor.......de kleuterjuf kwam er tussen denk ik.
Gerard heeft de hersens in dat huis,die kijkt en beziet,en overwintquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Ransjih het volgende:
kan gerard nauwelijks een glimlach verbergen?
haha wat een mongool hequote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
En Mo wacht op meer vocht tussen haar vastgeplakte smegma lippen
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
trek in kebab ook?quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
uhgm.... is Mister J Lo al gesignaleert om de taalfouten te controleren in joanna's boekje
quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
andere omstandigheden, dus hij had geen Flügel?
Nee joh, vanmiddag hebben ze de lucht gemaskeerd met pizza luchtquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
Ik heb d'r niet zien douchen. Meik en het andere kwakgat wel,...quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet die douche gehad?? Het hele huis zal nu wel naar die lucht ruiken!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik drink gewoon niets meer vanavond, het eindigt overal behalve in mn mond
quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgende feestje Bier, wijn en Flugel?
Hij mocht eindelijk naar groep 3!quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef MissJ.24 het volgende:
Oke ik ga me wel zitten schamen in een hoekjequote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chanel.............wat een taal voor jou doen
Jawel ze ging met Jo douchen net na de streamlock. Natuurlijk om te troosten maar ook om te horen wat mamajo allemaal te melden had over alle bewoners.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet zien douchen. Meik en het andere kwakgat wel,...
als we het toneelstukje zouden geloven zouden dat toch de juiste woorden zijnquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
En nu ligt er in het Labyrinth iets klaar hoor ik (de stem( zeggen.........
Bewoners plak dit zo vlug mogelijk door het hele huis......al de foto@s en posters van Dennis moeten goed in het zicht hangen....als deze missie slaagt binnen 3 minuten verdienen jullie allemaal het bedrag wat beppie in haar persoonlijke kluis heeft
Dan heb ze dus nog steeds rottende smegma lippen. GATVERDAMME!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft een doesje gedaan maar mét bikinibroekje en zonder washandje..
Auwauw mijn buik Bomsquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef versabommie het volgende:
Wat ik nu graag zou zien, dat Gerard naar haar toe loopt en zegt: "Weet je waarom Dennis nu een ander ligt te duwen? Omdat je een RAT bent.. een motherfocking R.A.E.T.!! Daarom is hij weg! RAT! "
hahahha nee hier blijvenquote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke ik ga me wel zitten schamen in een hoekje
Laten we zeggen dat Geer het hewoon het slimst/leukst speelt. Maar of ie wint weet ik niet, maar volgens mij is dat niet de essentie van Geers spel... Hij wil gewoon fun hebbem en bespeelt mensen met zn gedachte spinsels en zo ,,, Topspelerquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gerard heeft de hersens in dat huis,die kijkt en beziet,en overwint
Ik mag -van hem- hopen op het laatste. Zij is er namelijk wel steeds voor hem.quote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
kaboutermeisje heb ik ooit geleerdquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
of dat lied van Thomas Bergequote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
is het misschien leuk om nu het gevoelige lied : nooit meer naar huis van ene Huub erin te gooien
Flip gaat Jankteef gewoon smegmalippen bezorgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ransjih het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Zou Flip vannacht netjes in zijn eigen bed (Aafkes bed) blijven liggen of als hij Jo hoort huilen haar gaan troosten (misschien mag hij nu eindelijk onder de dekens liggen)
[/quote
:N ] zou wel snel zijn maar zou me ook niet verbazen in deze hectische tv tijd
Ik dacht dat Joanne de slaapkamer binnenkwam, maar het was Mo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Ireth het volgende:
"Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steeheen! Huilend, huilend, helemaahaal alleeheen!"
Ik kijk niet, ik luister... maar ook dat is erg....quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
vind dit toch wel erg hoor, om hier naar te kijken. naar andermans leed...
valssssssquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Doe ff normaal joh.quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeeeerlijk ik krijg er geen genoeg van
wij zijn het altijd met elkaar eens, maar hoe langer ik het zo bekijk en hoe ze praat ik twijffel nog steeds of het echt zo is.........quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Blackprinces het volgende:
Oke nu jankt ze wel echt, ik zet m op mute voor ik mee ga janken
precies, en zo denk ik er ook overquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef cindy11 het volgende:
Joana kamer van de waarheid!
Ik moet je mededelen(grafstem) dat helaas er nog een slachtoffer is gevallen van de praktijken van Dennis!
Hij heeft besloten de hangwallen van je bullie te laten optrekken,zodat jullie als bazin en hond meer op elkaar lijken.
Na de operatie mag je contact opnemen met je moeder,die alles regeld! (je mag nu het huis weer in...)
Hoezo, ik vijnd het ook wel wat hebben. Eindelijk een beetje sensatie.quote:
bommie ik denk het ,jij zegt het !quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
DAAR!!! Dat is dat geniepige hoog hysterische nepteringhuilen wat ze ook deed toen ze los wilde van Gerard.. nu weet je 200% dat het acteren is! Vieze kudthoer!
Ik eigenlijk ook een beetjequote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het best zielig voor Jo, maar kunnen we echt niks anders op de streams krijgen dan dit..
dus dat, ze heeft echt verdrietquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef meneertje1972 het volgende:
het gehuil van Monique doet me niks maar dit doet me wel wat hoor
volgens mij heb je helemaal gelijk, zo nep als maar watquote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ie wel 2x nadenkt.. voor ie het weet zit ie er aan vast.. incl. kristallen kroonluchters en een botox-schoonmoeder. Nee.. die doet echt een "Dennisje"quote:
Dit lijkt toch echt op janken hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn het altijd met elkaar eens, maar hoe langer ik het zo bekijk en hoe ze praat ik twijffel nog steeds of het echt zo is.........
she cries a river...quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
When Jojanka cries
She cries a rainbow......
Nee!!!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
de cameraman heeft humor door eerst het waterpeil te filmen en daarna jo![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
Boms heeft mij zo hard laten lachen dat het pijn doetquote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat heeft Boms met jou gedaan??
Bommie, verklaar u nader.......
tuurlijk is het echt!quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
nee, ik geloof niet dat dit nep is, het is geen monique
ja, 't script hè, ze springt er zo in, dreigt te verzuipen, flip redt haar van de verdrinkingsdood (tijdens een SL natuurlijk), eind goed, al goedquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
O dat is gemeen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
En nu KEIHARD Thomas Berge door de speakers
ik dacht het Jij ze3gt hetquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
dat inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ook bijzonder dat maatje Mo bij dat nephuwelijk wél moest huilen maar bij dit persoonlijk drama nog geen traan gelaten heeft :s
tja...actrices kunnen huilen op commando...tis niet andersquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit lijkt toch echt op janken hoor.
Kan natuurlijk nog steeds om die as zijn, whatever maar het janken is wel echt.
Dit is exact hetzelfde hysterische nephuilen van toen ze los wilde van Gerard. In de KvdW was het huilen ook direct over ineens pats! Dat was ook waarom Gerard in eerste instantie haar zat te fucken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
nee, ik geloof niet dat dit nep is, het is geen monique
Ze zal best doorhebben dat dit niet haar acteermomentje is.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ook bijzonder dat maatje Mo bij dat nephuwelijk wél moest huilen maar bij dit persoonlijk drama nog geen traan gelaten heeft :s
ja die wou nep trouwen, maar ze wil maik niet verlatenquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Kan best in die streamlock gebeurt zijn hequote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
juist, er is maar 1 echte bitch en dat is Moquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
toen was Maik nog niet terug, dus stond haar auto-huil nog aanquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ja da's ook weer waar.quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
tja...actrices kunnen huilen op commando...tis niet anders
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
mo heeft een doesje gedaan maar mét bikinibroekje en zonder washandje..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen was Maik nog niet terug, dus stond haar auto-huil nog aan
misschien wil ze wel even alleen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
A-sociale medebewoners. Niemand die zich om haar bekommert.
Wat een laag volk zit er in dat huis![]()
![]()
ja ik gein wel mee en heb genoeg verhalen maar toch he, ach als het zo is triest en moeder Beppie ziet dit nu ook op stream, zal ze zich dan niet diep schamen vraag ik me af, de gedachte al dat 1 van mijn meiden zo staat te huilen nee daar ben ik veels te gevoelig voor, dan had ik het eerste het beste vliegtuig gepakt en naar me kind toe gegaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit lijkt toch echt op janken hoor.
Kan natuurlijk nog steeds om die as zijn, whatever maar het janken is wel echt.
ik hoop met je meequote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik hoop dat ze nu niet Joanna maar Monique gaan nomineren voor morgen![]()
En dan Flip er nog bij. Wie hopen jullie dat er genomineerd worden?
kweet niet, gok van nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?
ja ze dacht dat het glijmiddel was ,glijd die lans van maik zo lekker naar binnen vanavondquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nee ze heeft een zak uien van ma gekregenquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Anneloortje het volgende:
Ik schakel voor het slapen nog even in en zie dat Djoon een Mootje aan het doen is.
Heeft die moeder weer wat lelijks gezegd???
Ik kon de belevenis visualiseren en die was zo moooooi johquote:
Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor Jo![]()
Ben anti-Mo , mag dat ook?
JO alex flauwraquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Oh pwew, gelukkig, dat delen we nog.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor Jo![]()
Ben anti-Mo , mag dat ook?
Ik wil het eigenlijk niet eens meer weten, dus ik zal er ook niet meer naar vragen!!!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ja ze dacht dat het glijmiddel was ,glijd die lans van maik zo lekker naar binnen vanavond
ja, die kijken wel uit, straks zeggen ze iets, en weet Jojootje het weer zo te draaien dat "men" de aandacht wil verleggen van haar eigen persoontje naar zichzelf en krijgen ze de schuld van het hele gebeurenquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
A-sociale medebewoners. Niemand die zich om haar bekommert.
Wat een laag volk zit er in dat huis![]()
![]()
me too +1 dusquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Joannais een heerlijke flapuit en lekker direct.
Monique is ook niet bang om haar emoties te tonen.
Ik heb echt een hekel aan Laura en Alex die totaal niks van zichzelf durven laten zien.
Zij geven mij een ongemakkelijk gevoel.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
juist, er is maar 1 echte bitch en dat is Mo
precies, goed opgemerkt. Breken nu dat kreng dan, gerechtigheid voor GEERquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit is exact hetzelfde hysterische nephuilen van toen ze los wilde van Gerard. In de KvdW was het huilen ook direct over ineens pats! Dat was ook waarom Gerard in eerste instantie haar zat te fucken!
Dit is zo verschrikkelijk nep!
Nou nee dan zou het voor mamajo mission accomplished zijn. Dit kon de hele week al verteld worden maar wordt bewust pas vlak voor de nominaties gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Ireth het volgende:
Ze zit nu gewoon te janken omdat ze net naar mammie mocht bellen vanwege de asbak van oma, maar ze kreeg de voicemail van Mammie "Ik ben even druk met mezelf bezig, nee Aap, je gaat niet zeuren, je blijft gewoon zitten, dikke kus Aap!"
Ma Jo denkt waarschijnlijk nog effe wat harder Jo, je medebewoners moeten je niet nomineren.quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik gein wel mee en heb genoeg verhalen maar toch he, ach als het zo is triest en moeder Beppie ziet dit nu ook op stream, zal ze zich dan niet diep schamen vraag ik me af, de gedachte al dat 1 van mijn meiden zo staat te huilen nee daar ben ik veels te gevoelig voor, dan had ik het eerste het beste vliegtuig gepakt en naar me kind toe gegaan
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?quote:
+1quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ma Jo denkt waarschijnlijk nog effe wat harder Jo, je medebewoners moeten je niet nomineren.
Geloof mij, ik zou me dochter al niet voor reclame zuil gebruiken.
Aan mijn kinders komt niemand, ik wordt dan echt een tijger hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
dennis is nu sigaren aan het roken om het tasje weer vol te krijgen
Ik heb wel medelijden met haar,... je zal maar Jojanka zijn! Nou dan heb je een kudt-leven zegquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Regie ik weet niet wat julle willen bewerkstelligen, medelijden met Jo? Laat maar want dat heb ik niet!
Gelukkig, nog een helder iemand.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Regie ik weet niet wat julle willen bewerkstelligen, medelijden met Jo? Laat maar want dat heb ik niet!
proestquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
hahaha ja goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
we zijn het weer met elkaar eensquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ma Jo denkt waarschijnlijk nog effe wat harder Jo, je medebewoners moeten je niet nomineren.
Geloof mij, ik zou me dochter al niet voor reclame zuil gebruiken.
Aan mijn kinders komt niemand, ik wordt dan echt een tijger hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...
Denk dat niemand vergeten is hoe ze Sharon vorige week afblafte tijdens "haar moment van verdriet". Zoek het dan uit denken ze nu. Tja boontje en loontje he. Al ziet het er nu wel héél sneu uit moet ik zeggen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die kijken wel uit, straks zeggen ze iets, en weet Jojootje het weer zo te draaien dat "men" de aandacht wil verleggen van haar eigen persoontje naar zichzelf en krijgen ze de schuld van het hele gebeuren
Alex en Laura mogen van mij meteen naar huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Joannais een heerlijke flapuit en lekker direct.
Monique is ook niet bang om haar emoties te tonen.
Ik heb echt een hekel aan Laura en Alex die totaal niks van zichzelf durven laten zien.
Zij geven mij een ongemakkelijk gevoel.
Het zijn een stelletje schijtwijven daar... Sofia deed gewoon dr douche in dr blootje... In de eerste week was het nog leuk voor de cams om te filmen... Nu tig weken later lopen de meeste mannen zich al gewoon te douchen daar en zien we er niets van van on onder de gordel.. Dus ik denk dat die meiden zich niet al te druk moeten maken om een douche ...quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lol idd, moet lukken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook smsen! Geer zal dan toch op 99% uit moeten komen!!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vraag me toch af hoeveel euries is door majo in het programma is gestoken.
"De jas waarin je Dzjoon zag janken is nu in de aanbieding! Reageer snel!!!!
Schei nou uihuiiiit, ik wordt hier zometeen voor gek verklaard dat ik naar een beeldscherm hardop zit te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...
hahha want op is opquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vraag me toch af hoeveel euries is door majo in het programma is gestoken.
"De jas waarin je Dzjoon zag janken is nu in de aanbieding! Reageer snel!!!!
precies, heb ik ook gehoord, moest ik net ook aan denken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft hoofdpijn!(Van de week zei ze nog dat ze dat noooooooooooit had echt fakking NOOIT)
Dat krijg je ook van te weinig vocht in je lichaam!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft hoofdpijn!(Van de week zei ze nog dat ze dat noooooooooooit had echt fakking NOOIT)
Precies en mamajo lacht zich rot als ze hier ziet dat Jo inene meer zieltjes raakt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef cindy11 het volgende:
Voor de mensen die heus nog denken dat dit heel zielig is....doe even normaal en gebruik die grijze massa...
Elk normaal mens die meedoet met zo``n progamma en tegen dingen aanloopt die je niet trekt of wat dan ook gaat naar huis!
Maarnee ze blijven stug zitten...zeggen zelf op sommige tijden dat ze hiervoor niet het huis zijn ingegaan....het zijn gewoon goed betaalde acteurs geworden!
omdat ze dr traantjes er zo hard uit moet persen ! ....cry baby cryyyyyyyyyquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Omdat Jo vaak sterk overkomt en Mo het kleine meiske speeltquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch kreeg Mo een stuk meer aandacht van de andere bewoners toen ze zo moest huilen.
En Gerard weet het ook, op zeker van wel, die kijkt er dwars doorheen heen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
bommie ik denk het ,jij zegt het !![]()
![]()
Hier ook ,krijg zo`n wazig blik naar me toe geworpenquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schei nou uihuiiiit, ik wordt hier zometeen voor gek verklaard dat ik naar een beeldscherm hardop zit te lachen
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch kreeg Mo een stuk meer aandacht van de andere bewoners toen ze zo moest huilen.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
Oh ja daar heb ik zo vreselijk hard om moeten lachen dat ik bijna een tena lady kon gaan halen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
Hij zal het alleen niet zeggen omdat hij anders op de stoel zit, maar doorhebben heeft hij zeker. Kun je aan zijn kop zienquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En Gerard weet het ook, op zeker van wel, die kijkt er dwars doorheen heen.
Jaaah, die wil ik ook genomineerd zien!! Ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren...quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Alsjeblieft... morgen nominaties...
Doe maar Mo, Jo en Maik genomineerd. DE DRAMA!
Mo, Jo, Alex en lauraquote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Heb nu pen en papier klaarliggen.....quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja goed ideeik ben cry baby cry nu trouwens aan het draaien , VET MOOI !!!!!!!!!
misselijk schijtwijf, en dat voor een relatie van 3 wekenquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Lau staat te kwijlen op Jo's laarsjes.... "je doet het sooo goed schat, echt, niet normaal!!!"![]()
![]()
mama van heintje en die van jan smit voor der omaquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu pen en papier klaarliggen.....
Nog meer suggesties voor de Secret Story Jank Top 20?
huilen is voor jou te laat, zie paar berichtjes boven jequote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oh noes, dat wordt 3 dagen SL, dan kunnen ze dat programma oprollen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
It's my party and i cry if i want to?quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Maik is sowieso nuttelosch in het huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Die bovenste is net wat liever!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex en Laura mogen van mij meteen naar huis![]()
Maar Mo is niet oprecht hoor, check dit filmpje , al in de 2de week van het programma zó over de zeik raken? FAKE! ze is wel slim, zo heeft ze Cynthia er uitgewerkt en velen zullen volgen, maar echte emoties? Laatmenietlachen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja plastic he, rotsvast dat spul.quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
Ja, die mag wel weer naar zolder vertrekkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik is sowieso nuttelosch in het huis
Bijna......quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die bovenste is net wat liever!!!
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura lult uit haar lange nek jo we doen vanaf nu wat jij wil
thanxquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lijkt imo nog beter.
Mo geeft me iets teveel van het goedequote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.
+1quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Day het volgende:
Kan laura aub een eind opzouten?! God, wat een galbak!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
....gratischquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...
die van jan smit........quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mama van heintje en die van jan smit voor der oma
quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |