Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Alsjeblieft... morgen nominaties...
Doe maar Mo, Jo en Maik genomineerd. DE DRAMA!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Maik is sowieso nuttelosch in het huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is Maik echt een slachtoffer van Mo.. zo jammer!
d'r moeder zorgt voor de as van oma, als het er nog is, ik zeg: door roken Dennis
Die bovenste is net wat liever!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alex en Laura mogen van mij meteen naar huis![]()
Maar Mo is niet oprecht hoor, check dit filmpje , al in de 2de week van het programma zó over de zeik raken? FAKE! ze is wel slim, zo heeft ze Cynthia er uitgewerkt en velen zullen volgen, maar echte emoties? Laatmenietlachen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef danilel het volgende:
Zoek het verschil;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja plastic he, rotsvast dat spul.quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
Ja, die mag wel weer naar zolder vertrekkenquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik is sowieso nuttelosch in het huis
Bijna......quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die bovenste is net wat liever!!!
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura lult uit haar lange nek jo we doen vanaf nu wat jij wil
thanxquote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lijkt imo nog beter.
Mo geeft me iets teveel van het goedequote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alle emoties echt zijn. Ze jankt me soms ook iets te snel. Maar liever teveel emoties dan geen emoties.
+1quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Day het volgende:
Kan laura aub een eind opzouten?! God, wat een galbak!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Jo blijft mooi als ze huilt, Mo verandert in dracula
....gratischquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Die zegt straks Mamma van Djoon, ik wil ook platte oortjes...
die van jan smit........quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mama van heintje en die van jan smit voor der oma
quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |