quote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
WEET GOED WAT JE POST WANT ALBERTO HOUDT JE IN DE GATEN
dat dus, idemquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik koop mijn bruidsjurk dan ook echt niet ergens in een zoldertje boven bij een wief waarvan ik niet weet of die goed bekend staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
!!!!!!!!!!!!!ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Jeffrey Dahmer was een van de meest beruchte seriemoordenaars van de vorige eeuw. Maar dat niet alleen, hij was ook necrofiel en kannibaal. Hij raakte seksueel opgewonden van de lichamen van dode mannen, dus pikte hij jongens op in de kroeg, vermoorde ze en pas na hun dood had hij seks met ze. Vervolgens sneed hij ze in stukken. Met sommige lichaamsdelen had hij nog een aantal keer seks, andere delen at hij op. Jeffrey Dahmer was het monster van Milwaukee.
[..]Ik moet om half 7 op, dus helaas te laat voor mij.quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
!!!!!REPORTAGE IS WEER EXTREEM!!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
Ik ben geen vrouw!quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Lippenstift die je nauwelijks voelt? Lipstick voel je toch nooit?
te erg, bovendien mag ik morgen weer vroeg op, dat ga ik niet reddenquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
Voel je niet een soort plakkerige substantie op je lippen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Lippenstift die je nauwelijks voelt? Lipstick voel je toch nooit?
Nee.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Voel je niet een soort plakkerige substantie op je lippen?
totdat je kompleet door draait en dat je gaat geloven dat je niet gek bent wanneer je iets bij de mediamarkt kooptquote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel jaar gaan ze door met die Mediamarkt reclame?
Ik moet om 4:20 op ik probeer nog een stukje mee te kijken maar ik denk dat ik er zo mee kapquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
WIE KIJKT ER MEE!!!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
totdat je kompleet door draait en dat je gaat geloven dat je niet gek bent wanneer je iets bij de mediamarkt koopt
brainwashing deluxe!
wat doe je dan zo vroegquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet om 4:20 op ik probeer nog een stukje mee te kijken maar ik denk dat ik er zo mee kap
The Way Backquote:
Indd stuk beter dan Albertoquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
ZO PETER WEET PAS HOE JE MOET CONFRONTEREN
En laat ze ook niet zo makkelijk gaan als Albertoquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
ZO PETER WEET PAS HOE JE MOET CONFRONTEREN
Dat is logisch!quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alle jurken worden in china gemaakt WANT mijn vader woont in china.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Enige minpunt van dit programma is dat Alberto geen vrouwen mag slaan.
Ben chauffeur woon een half uurtje van de zaak. en begin meestal om 5:30 liefst nog iets eerder Dan kan ik beginnen met laden.quote:
ik wil ook een poes!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef ouderejongere het volgende:
mijn poes maakt het mij bijna onmogelijk om te typen
En na een jaar alweer vrolijk gaan scheidenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
En na een jaar alweer vrolijk gaan scheiden
Dat is toch de dag dat je vader/moeder wordt.quote:
Nee dan begint de ellende.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is toch de dag dat je vader/moeder wordt.
Dat dus ja.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
* Elusive koopt jurk via marktplaats voor 500 die in de winkel 5000 zou kosten
* Elusive krijgt jurk niet geleverd of is kwalitatief niet goed
* Elusive is verbaasd
Alberto bellen nu!quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is verbaasd
Ik zou gaan klagen bij Paypalquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is verbaasd
Blame Paypal!quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Elusive het volgende:
* Elusive is verbaasd
Jij hebt dat ook vast geinstalleerd of nietquote:
dat is ook bizarquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er stond onlangs ook een vrouw bij mij aan de deur die vroeg naar iemand die in mijn flat woonde (zou op mijn nummer woonde). Toen ik zei dat ik haar niet kende (wel van haar had gehoord) toen ging ze heel lang in de auto zitten bellen. I wonder
Oeeeeeequote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er stond onlangs ook een vrouw bij mij aan de deur die vroeg naar iemand die in mijn flat woonde (zou op mijn nummer woonde). Toen ik zei dat ik haar niet kende (wel van haar had gehoord) toen ging ze heel lang in de auto zitten bellen. I wonder
Kijk maar uit, straks komt er een inbreker.quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er stond onlangs ook een vrouw bij mij aan de deur die vroeg naar iemand die in mijn flat woonde (zou op mijn nummer wonen). Toen ik zei dat ik haar niet kende (wel van haar had gehoord) toen ging ze heel lang in de auto zitten bellen. I wonder
Dat zien we dan volgende week zeker?quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er stond onlangs ook een vrouw bij mij aan de deur die vroeg naar iemand die in mijn flat woonde (zou op mijn nummer wonen). Toen ik zei dat ik haar niet kende (wel van haar had gehoord) toen ging ze heel lang in de auto zitten bellen. I wonder
Ik woon er niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt er een inbreker.
hij is nog eerder dan normaal, normaal is het na de 2e pauze pasquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef ouderejongere het volgende:
eindelijk confronteren, na ruim een half uur
Volgend seizoen dan, want vanaf volgende week is Peter er weerquote:
Er komt vast nog een terugblik waar Alberto al zijn bazenacties opnoemt!quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen 22:15 dus, zouden er 2 confrontaties doen?
Is wel goedkoop, ze kan haar eigen jurk makenquote:
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Elusive het volgende:
Alberto shot in de achteruitkijkspiegel, classic.
Elke week weerquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Elusive het volgende:
Alberto shot in de achteruitkijkspiegel, classic.
Verkeerde beeldverhouding.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is wel opeens dikker dan toenstraks.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
dat geeft nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
TV maakt je dikker.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb een cabrio gekregen, maar heb geen geld voor een normale jurk.
Golf 3 cabrio zekerquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb een cabrio gekregen, maar heb geen geld voor een normale jurk.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef franklop het volgende:
dorp 3 dagen op stelten omdat postcodekanjer hier is gevallen
sliedrechtquote:
"dossier"quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Starman89 het volgende:
ALBERTO IS HET DOSSIER VERGETEN MEE TE NEMEN
Iemand moet het doenquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bernhard Jens is echt de standaard woordvoerder, ook bij opsporing verzocht Utrecht enzo
en onthoud dat goed Albertoquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Maraca het volgende:
Niet de dag van hun leven Alberto. De allermooiste dag van hun leven
JE DENKT NIET AAN AL DIE MENSENquote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef fespo het volgende:
wat is nou eigenlijk het probleem? ze maakt nep jurken, boeiend.
Ja.. eeh.. dat zijn betrouwbare ogen voor eeh.. mensen die zaken eeh.. met jou hebben gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef TheKC het volgende:
Dat zijn geen betrouwbare blauwe ogenwat een baas
Dat ze ze niet levertquote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef fespo het volgende:
Ze worden alleen niet geleverdquote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef fespo het volgende:
De politie gaat Alberto oppakken voor stalkingquote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
DE POLIZEI BEMOEIT ZICH ER MEE.
Dat kan niet goedkomen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
Alberto is zo voorspelbaar
Een vrouw levert hij uit aan de politie, een kindervriend die nog helemaal niks gedaan heeft ook, maar een echte boef rent hem gewoon eruit.
Politie doet er natuurlijk helemaal niks mee beetje interessant lopen lullen maar niks waar maken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
DE POLIZEI BEMOEIT ZICH ER MEE.
Dat kan niet goedkomen
Ja dit dusquote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef PirE het volgende:
[..]
De politie gaat Alberto oppakken voor stalking
quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Jezus wat is dat nou weer, die Kruidvat kaart
Niet haten op Albertoquote:
Volgens mij heb jij hele andere plannen met haar! Ik zal Alberto en Peter eens in gaan lichten...quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
zij kan echt goed dansen, ik ga les bij haar nemen
als ik me hetzelfde kapsel als Alberto laat aanmeten, wil je dan met mij trouwen?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar hij mag wel wat harder confronteren, het lijkt nergens op de laatste tijd
Nee, want dat kapsel vind ik maar mwuaquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
als ik me hetzelfde kapsel als Alberto laat aanmeten, wil je dan met mij trouwen?
en dan geen jurk bij aranka
vrijwel niks opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Heeft Alberto eigenlijk al echt iets opgelost dit seizoen? Ik zag alleen maar van die laffe confrontaties en veel geren.
Beter Peter, Alberto duw ik om en dan ren ik wegquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hele andere plannen met haar! Ik zal Alberto en Peter eens in gaan lichten...
Hij is weer vrijgezelquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Heeft Alberto eigenlijk al echt iets opgelost dit seizoen? Ik zag alleen maar van die laffe confrontaties en veel geren.
Mensen die zichzelf gingen aangevenquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Een toekomstige pedofiel opgepakt!quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |