Altijd leuk om lekker hard te rijden bij een flitser die van voren flitst.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Worden te hard rijdende motorrijders niet gesnapt door digitale flitspalen? Zie het antwoord vanavond in Wegmisbruikers SBS6 20.30 uur
koosspee
jawel, dan ben je in overtreding. Kan nl. best zijn dat die auto op naam staat van iemand anders in het buitenland en dat jij hem in Nederland dagelijks gebruikt. Dan is het een verkapte vorm van belastingontduiking.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Want? Als ik in een auto van een Duitser zou rijden in Nederland zou ik toch ook niet in overtreding zijn
quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Altijd leuk om lekker hard te rijden bij een flitser die van voren flitst.
Maar dat moet wel aangetoond worden, iets wat niet te doen is tenzij ze een buurtonderzoek doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
jawel, dan ben je in overtreding. Kan nl. best zijn dat die auto op naam staat van iemand anders in het buitenland en dat jij hem in Nederland dagelijks gebruikt. Dan is het een verkapte vorm van belastingontduiking.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef ouderejongere het volgende:
geen achterlichte ???? net doen alsof hij het niet weet
en terechtquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef Elusive het volgende:
als het een nederlander was kreeg hij gewoon een waarschuwing!111
Dat kan ook niet aangetoond worden en daarom krijg je direct een boete de eerste keer dat je betrapt wordt. En dat is een boete ten hoogte van de BPM-waarde.quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar dat moet wel aangetoond worden, iets wat niet te doen is tenzij ze een buurtonderzoek doen. Denk dat de kans zeer klein is dat je daar ooit een bekeuring voor krijgt.
kut, nou dit was het dan weer!quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, ik ga rondlopen voor je me te pakken krijgt.
ik zal eens gaan zoeken naar het origineel, deze is overduidelijk nagesynchroniseerdquote:
Zo, daar lijkt hij ineens een stuk ouderquote:
*opslaatquote:
Hoe was het ook alweer een pot vaseline doet wonderen.quote:
8 a 9 minuten zo ietsquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef ouderejongere het volgende:
wat duurt die reclame weer tyfuslang
Heb je hem ook nog dat hij naast de vrachtwagen staatquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je hem ook nog dat hij naast de vrachtwagen staat
Nee denk het niet nog iets te vroegquote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
zal koos het over de alarmlichten hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
deze vrouw bevestigd weer het vooroordeel over auto rijdende vrouwen
quote:
stemcorrectiequote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
volgens mij gaat ze wat aan zichzelf laten verbouwen
Of hij/zij is al bezigquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
volgens mij gaat ze wat aan zichzelf laten verbouwen
Ik had het aangepast naar 20:56 omdat het alleen tussen 20:55 en 21:00 mochtquote:
o.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had het aangepast naar 20:56 omdat het alleen tussen 20:55 en 21:00 mocht
Ik denk het ook!quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste koosbet is al verloren, die komt pas op zijn vroegst over 5 minuten
quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef Palomar het volgende:
Niet schrikken hoor, haar hoofd ligt daar.
En koos kom er maar inquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
flitsers zijn dus gevaarlijk, bij dezen bewezen
Zeg koos moeten fietsers ook niet een helm opquote:
Vorige week had ik het goedquote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
wcpot, doler, ajacied, oudere, TheKC. BETFAAAAAL
Echt wel dat zal haar leren om zo midden op straat te liggenquote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef tralalala het volgende:
Antwanette zou gewoon een EMG aan dat wijf geven terwijl ze kreupel op de grond ligt.
Vorige week was Koos wel om 20:57quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
wcpot, doler, ajacied, oudere, TheKC. BETFAAAAAL
quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Palomar het volgende:
Leg haar even in de politieauto, dan kan de brandweer haar erna eruit knippen
quote:Op zondag 3 april 2011 20:59 schreef Palomar het volgende:
Leg haar even in de politieauto, dan kan de brandweer haar erna eruit knippen
en die week daar voor om 20:58 en de week daar voor om 20:55quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |