quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gezellig worden!
Of kom jij ook?![]()
Nee want ik sla dicht als ik zoveel vrouwelijk schoon in een keer ziequote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien garp. Als je ook zulke garpjes hebt op die meet, komt het helemaal goed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik sla dicht als ik zoveel vrouwelijk schoon in een keer zie
Dag DuTankquote:
Leef jij ook nog.quote:
Omdat nooit hier posten.quote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef Blik het volgende:
Waarom ben ik "in memoriam"? Ik ben donderdag weer in Den Bosch te vinden
Het is toch ook gewoon een soort SC.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, iets te veel slowchat en te weinig Den Bosch gerelateerd gewauwel
'Tis best donker in Den Bosch.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, iets te veel slowchat en te weinig Den Bosch gerelateerd gewauwel
quote:
Klopt, er wordt alleen weer wat gebrabbeld over een meet... maar dat gebeurd elk jaar in de lente.quote:
werken ookquote:
Elke dag er om 9 uur er uit moeten en dan twee uur college... Dan nog al dat feesten enzo.. Trek dit niet meer..quote:
wat een hel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef DuTank het volgende:
joh
maar goed, als je dat elke dag moet en je gaat dus elke dag om 2 uur pitten, dan is het hetzelfde als om 0.00 gaan pitten en om 7.00 eruit moeten
het was een voorbeeld, maar toch slaap ik meestal niet voor 2 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wat een hel...
ik slaap misschien 6 uur in een nacht als ik het haal.
ik moet over 10 minuten weg om op tijd te komen en moet nog douchen, dus dat gaat em niet wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:59 schreef kutkabouter het volgende:
Ik heb tegenwoordig een beetje hetzelfde ritme als DuTank.Alleen ik ga dan niet naar m'n colleges.
Dat duurt nog wel 7 jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach zodra je gaat werken is dat er zo uitgesleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |