quote:
Mij daar laten staan en later willen trouwen voor m'n geldquote:
Je was toch aardig? Daarom wil ik met je trouwen natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij daar laten staan en later willen trouwen voor m'n geld
Is goed. Nadat we gemeet hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was toch aardig? Daarom wil ik met je trouwen natuurlijk.
Misschien zijn we dan beide wel niet aardig.quote:
Dat betwijfel ik. Op een eerste meet doe je altijd aardiger dan dat je irl bent.quote:Op maandag 4 april 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien zijn we dan beide wel niet aardig.
Denk dat dat wel mee valt. Je schiet er toch niks mee op, lijkt me.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Op een eerste meet doe je altijd aardiger dan dat je irl bent.
Ja morgen 10 uur Hart van Brabant. Tot daar!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Op een eerste meet doe je altijd aardiger dan dat je irl bent.
Voorspelbare reactiequote:
Jawel. Tot aan het huwelijk lief doen en dan...quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt. Je schiet er toch niks mee op, lijkt me.
Zou wel ernstig zijn. Je jaren anders voordoen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Tot aan het huwelijk lief doen en dan...
Ja maar of dat aardiger dan normaal is weet ik toch niet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voorspelbare reactieTegen jou deed ik normaal toch?
Ja dat bdh eigenlijk homo is ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel ernstig zijn. Je jaren anders voordoen.
Zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat bdh eigenlijk homo is ofzo.
Ik zeg ook niet dat ik het ga doen want ik ben altijd een rotzakquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel ernstig zijn. Je jaren anders voordoen.
Neequote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar of dat aardiger dan normaal is weet ik toch niet.
Dan was die bewuste zomernacht een hele rare nacht als je eraan terugdenkt. Verwarrend voor ons allebei.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat bdh eigenlijk homo is ofzo.
Oh dus als ik achterlijk ga lopen doen valt dat niet eens op? Hendigquote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het ga doen want ik ben altijd een rotzak
Ehh....ja...quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan was die bewuste zomernacht een hele rare nacht als je eraan terugdenkt. Verwarrend voor ons allebei.
quote:
Ik verwacht niets meer, lieve Barriequote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dus als ik achterlijk ga lopen doen valt dat niet eens op? Hendig
Daarom. Dus gewoon blijven denken dat ik hetero ben en dan komt alles goedquote:
Dat gaat zeker gezellig worden!quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Keer een biertje doen ergens over een maandje ofzo.
Goeien garp. Als je ook zulke garpjes hebt op die meet, komt het helemaal goed.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gezellig worden!
Of kom jij ook?![]()
Oke mieters.quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik verwacht niets meer, lieve Barrie
W-w-wat wil je doen dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien garp. Als je ook zulke garpjes hebt op die meet, komt het helemaal goed.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Keer een biertje doen ergens over een maandje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |