Wat wil je dan ook met zo'n filterdun plotje. Je weet toch wel van te voren dat ze dit soort trucs gaan uithalen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:01 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een langdradige tyfusserie, en dan zo'n open kut-eind
Dit had toch ook gewoon in 3x 1 uur gekund, al dat gezwets eromheen. Sjongefuckinjonge... Laten we er een moslim ingooien voor een terrorismelijntje, laten we d'r koter verdwijnen voor een semi-kidnaplijntje, maar dan toch weer lekker niet... Wat een gezwam allemaal. En dan moet je goddomme volgend seizoen weer kijken om te zien of ie het nou wel of niet gedaan had, of erger: dat laten ze gewoon in het midden....
Dus je bent klaar met seizoen 1, laatste aflevering was op 19 juni hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef Houniet het volgende:
Ik liep drie afleveringen achter maar nu ben ik bij.
Vind het allemaal wel meevallen, alleen dat komt er wellicht door dat ik het allemaal niet zo serieus neem en de serie er 'voor erbij' volg.
Holder blijft wel een baas hoor. Met z'n 'slice peace of heaven'.
Helemaal mee eens hoor. Ik vond het ook lichtelijk frustrerend dat een plot ervoor zorgt dat we nog steeds niet weten wie nou die dader is, maar dat maakt niet gelijk die hele serie kut. Als ik de laatste pagina's hier lees lijkt het net alsof we naar het slechtste van het slechtste hebben gekeken. Overdrijven is ook een vak..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef Houniet het volgende:
Ik liep drie afleveringen achter maar nu ben ik bij.
Vind het allemaal wel meevallen, alleen dat komt er wellicht door dat ik het allemaal niet zo serieus neem en de serie er 'voor erbij' volg.
Holder blijft wel een baas hoor. Met z'n 'slice peace of heaven'.
Zo dat werd ook zo gehyped en was echt bizar slecht, moet nog altijd een paar afleveringen zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Houniet het volgende:
Ja, dat vind ik ook.
Als jullie iets slechts willen zien moeten jullie maar naar 'The Event' gaan kijken.
Ik vond het ook best vermakelijker hoor, lekkere sfeer in de eerste afleveringen, ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen in het 2e seizoenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef Houniet het volgende:
Weet ik, ik liep er dan ook drie achter.
Dat plot, oké best jammer. Dan heeft die het gedaan, dan de ander en dan weer niet.
Hoe moet je anders 2 seizoenen maken. Ik weeg het allemaal niet zo zwaar.
Vond ik anders een stuk leukere serie als the killing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Houniet het volgende:
Ja, dat vind ik ook.
Als jullie iets slechts willen zien moeten jullie maar naar 'The Event' gaan kijken.
Dat kan best, hangt van je interesses af he.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vond ik anders een stuk leukere serie als the killing.
Ik weet niet waar het Deense 2e seizoen overgaat (zover ik weet een ander verhaal), en bij de Denen zijn er ook wel wat vraagtekens (of niet net hoe je het wilt zien denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 09:06 schreef emss het volgende:
Vraagje... heeft de Deense serie wel een gesloten (of beter) einde? Of was daar ook een tweede seizoen voor nodig? Ik heb net wat afleveringen van de USA versie gezien... maar ben benieuwd of de Deense veel beter is? Dan ga ik die ook kijken:-D
oh echt? wist ik niet. ff checkenquote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De eerste 2 afleveringen van seizoen 2 zijn uitgezonden vannacht
Nice.quote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De eerste 2 afleveringen van seizoen 2 zijn uitgezonden vannacht
hmmm oke, thnxquote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef criminal_mind het volgende:
De zender is AMC net zoals in amerika, maar alleen via de kabel te ontvangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |