ik heb nog elke twee weken therapie, en daar bespreken we ook hoe het met eten en bewegen gaat (of ik niet last heb gehad van overeten, of eten om mn emoties te dempen, of teveel snoepen uit verveling of "voor de gezelligheid"). ik kan altijd terecht bij de dietiste in de instelling waar ik de therapie volg, maar voorlopig weet ik nog wel uit mn hoofd wat ik kan en mag eten op een dag en wat de goede keuzes zijnquote:Op maandag 4 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
he en kwak, heb je eigenlijk een plan van aanpak ofzo? Of ga je "gewoon" gezond leven enzo?
quote:Op zondag 3 april 2011 23:58 schreef anna82 het volgende:
Verder heb ik heus wel gezien dat Coco mij in het vorige topic een trut noemde. Nou Coco, it is ON! Jij piercingdrager met man die schattige taarten koopt!!! Zo!
Ook een goede reden om ze te skippen iddquote:Op maandag 4 april 2011 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje Sonja Bakker Visioenen als ik eierkoeken, ontbijtkoek of sultana's zie staan.![]()
Er zijn toch veel gezondere alternatieven dan die suiker-meuk?
Wat een stel treurwilgen zijn jullie ookquote:Op maandag 4 april 2011 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Bring it!![]()
Jij knappe, slanke vrouw met een lijntje waar ik u tegen zeg
Wat heb je allemaal gedaan in Antwerpen?quote:Op maandag 4 april 2011 10:50 schreef Rituals het volgende:
Het weekendje Antwerpen is net voorbij en ik heb nu alweer zin om een nieuw weekendje te plannen. Mijn portemonnee denkt daar anders over ben ik bang
.
Te weinig eten zal geen porbleem zijn... eerder motivatie om wel te gaan, zeker op vrijdag! Heb een 12 weken plan van de sportschool en wil echt wel resultaat zien na die 12 weken dus even volhouden...quote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef V1z0R het volgende:
WB Kwak! Ken dat geschommel in gewicht van mijzelf, dus ik wens je heel veel succes en sterkte!Gaat je lukken
Perr!
Als ik een advies mag geven, zorg dat je goed je koolhydraten herlaad na het sporten anders ga je zoveel sporten niet volhouden en wordt je erg moe de dag na het sporten. En natuurlijk zorgen voor genoeg eten ook op de rustdagen!
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien??!quote:Op maandag 4 april 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een stel treurwilgen zijn jullie ook.
Genoten van het weer, de sfeer en m'n vriendjequote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan in Antwerpen?
Afijn, ik ben naar het ziekenhuis! Verslag volgt.
quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef Rituals het volgende:
Genoten van het weer, de sfeer en m'n vriendje. We hebben veel gelopen, vaak op het terras gezeten, lekker gegeten, we zijn naar de vogeltjesmarkt geweest (waar geen vogeltjes en andere dieren blijken te zijn
![]()
) en nog wat kleine dingen bekeken die we tegenkwamen.
Nee hoor, ik kijk wel uitquote:Op maandag 4 april 2011 10:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien??!
quote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Had ik met een vlooienmarkt, heul geen vlo gezien
Hahaha, wat schattigquote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk wel uit.
Maar een paar jaar geleden postte Greys hier en die kon echt niet schelden, dus dan zei ze maar 'treurwilg!'.
Thankies!quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh hai!
Wat goed van je thesis proposal btw
750 gedeeld door 2 dagen is 375, en dan nog gedeeld door twee omdat jullie er met z'n tweetjes van eten neem ik aan, dan kom je op 187,5quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
wb kwak!
En sigme, er zit 750 gr groente door de nasi. Doe ik 2 dagen mee met 2 personen, dus best netjes, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |