lekker!quote:Op maandag 4 april 2011 09:49 schreef Perruche het volgende:
Hmmm bietjes! Moet ik ook weer eens maken. Ik maak het wel anders... niet zoveel dingen er door heen, ik hou er niet van als alles door elkaar zit
Gewoon bietjes koken, blokjes appel en blanke amandelen erdoor (of schaafsel maar ik heb liever hele) en dan een yoghurtdressing met beetje suiker en dillekrijg er echt zin in nu
Enorme toevoeging.quote:Op maandag 4 april 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik begin maar eens met 2 crackers bij het ontbijt, ipv 1.
mehehe, ik ben totaal inderdaad veel afgevallen ja. en heel veel aangekomen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:56 schreef Perruche het volgende:
Hi kwakzorssucces!! Je was al heel veel kwijt toch? Goed dat je weer gaat beginnen!
Het is ongeveer planning van het boek min een beetje.quote:Op maandag 4 april 2011 09:50 schreef Perruche het volgende:
Marmar hoeveel kcal zit dat lijstje nu? En is het een planning van het boek/ de dietiste zeg maar?
Ik krijg altijd een beetje Sonja Bakker Visioenen als ik eierkoeken, ontbijtkoek of sultana's zie staan.quote:Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is ongeveer planning van het boek min een beetje.
Kom met dit lijstje inclusief drinken ongeveer op 1100 kcal
Lijstjes in het boek gaan van 1250 tot 1700 en dan wisselend voor een periode van 12 weken.
Mijn "normale behoefte" komt op 1500-1600 dus ik moet iets minder dan het boek aangeeft om af te blijven vallen.
Ik kies dan bijvoorbeeld voor 1 ipv 2 broodjes en skip tussendoortjes als eierkoek en ontbijtkoek of sultanas oid die genoemd worden.
Wat kcal betreft blijf ik tussen de 1000 en de 1250 heen en weer gaan, beetje afwisselend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |