Nu e het zo zegt, dat zal dan in werkelijkheid een stuk minder geweest zijn. Ik eet die speklappen natuurlijk niet rauw, waar wel die waarde op gebaseerd is. Ik bak ze uit, en giet veruit het meeste vet af.quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk, de speklapjes leveren een grote bijdrage. Ik ben niet zo thuis in (het meeste) vlees. Ziet er goed uit! Gewoon eens kijken hoe het bevalt en of het bij jou ook zo'n goed resultaat oplevert.
'truste uniekquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
speklapjes met zwoerd, heerlijk knapperig gebakken... OMG op de bbq!
En nu heb ik weer honger maar over 7 uur gaat de wekker dus kan beter geen bbq meer opstoken
Jij eet niet zoveel! Schrap eens denkbeeldig het vlees eruit, dan hou je vermoedelijk genoeg eten over.. voor jou.quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik het lowcarben toch maar voorbij laat gaan... zoveel vlees eten, dat staat me echt tegen...
Die dingen kunnen idd redelijk uitlopen!quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
kkan een ribbroek (corderoy of hoe je dat ook schrijft) in een keer zoveel groter geworden zijn, na een winter dragen? Ik kan m'n broek zonder de knoop te openen uit trekken, zal dat echt aan m'n lichaam liggen?
maar ik heb hem de hele winter meerdere dagen per week aangehad, dan kan hij niet in eens zoveel uitgelopen zijn, toch? Mag ik voorzichtig concluderen dat er wat gewicht af is?quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die dingen kunnen idd redelijk uitlopen!
Dat zou ook een hele goede verklaring kunnen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar ik heb hem de hele winter meerdere dagen per week aangehad, dan kan hij niet in eens zoveel uitgelopen zijn, toch? Mag ik voorzichtig concluderen dat er wat gewicht af is?
Ze zingt stukken beter dan dat ze piano speelt. Ik zou liever piano horen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kan ze nog een beetje zingen Puff? Of valt dat tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |