vertel dat de volgende keer even doe ik de moeite nietquote:Op zondag 3 april 2011 15:34 schreef versabommie het volgende:
Sorry, ik was te enthousiast
dacht dat ik de lapo was..
daarom een grote pubicatie stunt.......quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft vanaf dag 1 Dennis zwart lopen maken op de streams. Hij kon niks, wilde niks, kon geen minuut alleen zijn etc. Nadat mamajo het via Twitter wereldkundig heeft gemaakt dat Dennis weg was begon ze hem op te hemelen. Hoezo geen doorgestoken kaart? Ik ben niet achterlijk.
Niet álles is maar doorgestoken kaart natuurlijk...quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka:
Ze heeft vanaf dag 1 Dennis zwart lopen maken op de streams. Hij kon niks, wilde niks, kon geen minuut alleen zijn etc. Nadat mamajo het via Twitter wereldkundig heeft gemaakt dat Dennis weg was begon ze hem op te hemelen. Hoezo geen doorgestoken kaart? Ik ben niet achterlijk.
Psies.. alles wat zij en d'r moeder doen is doorgestoken kaart, en volgens mij krijgt de Stem zijn wijf nieuwe tieten, zoveel privileges krijgt Djoon!quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka:
Weten we niet 100% zeker, werd naar de kamer georepn ( SL op 1 en 2) paar minuten later SL, die nu zo'n 17 min bezig is..quote:Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft joanna het al te horen gekregen?
Ok, thx voor de infoquote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet 100% zeker, werd naar de kamer georepn ( SL op 1 en 2) paar minuten later SL, die nu zo'n 17 min bezig is..
Die gilt wss zo hard en storms de KvdW uit en iedereen haar troosten, nou ja, je kunt je er vast wle een voorstelling van makenquote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als Jo in de KVDW zit kunnen ze toch gewoon de andere bewoners laten zien. Doen ze normaal ook.
quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef versabommie het volgende:
Ligt het aan mij of was die andere COS hartelijker en warmer? Het ruikt hier trouwens naar zieke bejaarden!
Dat dus! Dus die heeft een paar uur nodigquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die gilt wss zo hard en storms de KvdW uit en iedereen haar troosten, nou ja, je kunt je er vast wle een voorstelling van maken
Ik neem aan dat ze de hele dag een put humeur heeft nu, dus misschien wel de hele dag?quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef evaxsis het volgende:
Hoe lang gaat die streamlock nog duren![]()
Ik heb zin in een jankende Jo
Tis erg dat ik het zeg maar nog liever dat dan een streamlockquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef evaxsis het volgende:
Dat idee heb ik ook eigenlijk..quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef Ransjih het volgende:
ik blijrf het een raar verhaal vinden
als het al zo is weet ze het al langer en hebben die dagen afzondering ermee te maken
Ik durf hem niet in te koppenquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef versabommie het volgende:
Ligt het aan mij of was die andere COS hartelijker en warmer? Het ruikt hier trouwens naar zieke bejaarden!
Tja alles staat of valt in dit programma met de bui van Djoon. !quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de hele dag een put humeur heeft nu, dus misschien wel de hele dag?
Heb geduld, ze heeft vast nog wel een paar traantjes voor ons overquote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef evaxsis het volgende:
Wel een paupertje hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef DeWalrus het volgende:
volgens mij is dennis meer het type dat zijn horloge verliest op parkeerplaatsen in de bnachtelijke uurtjes
Jij begrijpt het tenmiste.quote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef versabommie het volgende:
Psies.. alles wat zij en d'r moeder doen is doorgestoken kaart, en volgens mij krijgt de Stem zijn wijf nieuwe tieten, zoveel privileges krijgt Djoon!
Toen met die indiase dansers was al een behoorlijk lange, zelfs zo lang dat sommigen toen dachten dat het toen verteld werd...quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Zou dit de langste SL (die tijdens de shows niet meegerekend) tot nu toe worden...
Nee joh, we weten al dagen dat zij slecht nieuws krijgt van thuis dus dat moeten ze ons wel gunnenquote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de hele dag een put humeur heeft nu, dus misschien wel de hele dag?
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Zou dit de langste SL (die tijdens de shows niet meegerekend) tot nu toe worden...
ik word zenuwachtig van die verdomde wolken op de achtergrond!quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Maar kunnen we nu weer even ontopic gaan! Voordat Piet en Gert over de zeik gaan!
Ik vind dat het oog wel sneller mag knipperen!
BLURPquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken todat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Preciesquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh, we weten al dagen dat zij slecht nieuws krijgt van thuis dus dat moeten ze ons wel gunnen
ben op mijn leeftijd al blij dat er nog 1 iemand naar me knipoogtquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Maar kunnen we nu weer even ontopic gaan! Voordat Piet en Gert over de zeik gaan!
We mogen er wel wat van merken, maar Djoon en haar Moeder willen wel eerst even de beelden bekijken van het instorten van Djoon. Djoon = ook regie he!quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken todat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Zit wat in, je kan niet aan Jo vragen om het nog even geheim te houden.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat kan allemaal.quote:Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
@ Roevka:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben op mijn leeftijd al blij dat er nog 1 iemand naar me knipoogt
quote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
maar ze proberen exclusief materiaal te krijgen zodat iedereen te nieuwsgierig is en dus naar de daily gaat kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken totdat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Yep, weet je ik mag haar niet en hoe Jo over haar (ex)vriendje sprak in dat huis Vind ik het meer dan normaal dat hij een einde heeft gemaakt aan de relatie.quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef Avalonbird het volgende:
[..]
Tis erg dat ik het zeg maar nog liever dat dan een streamlock
Terechte opmerking.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Wij discrimineren niet op leeftijdquote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Toen was ik er niet de langste die ik heb mee gekregen durde volgens mij bijna 1,5 uur en was toen ze foto's moesten maken..quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toen met die indiase dansers was al een behoorlijk lange, zelfs zo lang dat sommigen toen dachten dat het toen verteld werd...
Wat dus precies is gebeurd bij bijna alle voorgaande streamlocks.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken totdat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Oh ja dat kan ook nog indd.quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef kaatje50 het volgende:
goedemiddag,
zijn we aan het speculeren wat er in het huis gebeurt?
ik sluit me aan bij de mensen die denken dat het allemaal nep is van die relatiebreuk..
Misschien krijgen ze nu wel filmpje op het plasmascherm over wie wat gezegd heeft??
Het begin van de week van de waarheid...
Lief van je, maar ik denk dat de meesten hier nu wel om kunnen gaan met een streamlock! Toch fijn dat je meeleeft!quote:
Ja toch anders perst ze nog maar een paar traantjes met een gesnede ui uitquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb geduld, ze heeft vast nog wel een paar traantjes voor ons over
ik zou het bij mijn man niet hoeven te flikken. Die was me zelf wel uit dat huis komen halen,quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep, weet je ik mag haar niet en hoe Jo over haar (ex)vriendje sprak in dat huis Vind ik het meer dan normaal dat hij een einde heeft gemaakt aan de relatie.
Ik vind het ook zielig, alleen vind ik de SL wel stom omdat ze wel als breed gaan uit meten in de daily (waarschijnlijk) als ze dat niet doen, vindt ik het gepast dat ze ons dit niet laten zien...quote:
Paar minuten, meestal duurt het zo'n 10 secondequote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat dus precies is gebeurd bij bijna alle voorgaande streamlocks.
Binnen een paar minuten is er duidelijk wat er is gebeurd.
Nu ben je de boel aan het opnaaien!quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef ZaZoe het volgende:
Jootje loopt over 6 weken gewoon met een relatie en een ton het huis uit, wat wil je nog meer, missie geslaagd!
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Laat ik ze nog een beetje krediet gevenquote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Paar minuten, meestal duurt het zo'n 10 seconde
Niet gepast, maar mijn god die kijkcijfers kelderen als een idioot.quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig, alleen vind ik de SL wel stom omdat ze wel als breed gaan uit meten in de daily (waarschijnlijk) als ze dat niet doen, vindt ik het gepast dat ze ons dit niet laten zien...
quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef ZaZoe het volgende:
Jootje loopt over 6 weken gewoon met een relatie en een ton het huis uit, wat wil je nog meer, missie geslaagd!
Ik betwijfel of het echt is. Ben ik nou een cynicus?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je de boel aan het opnaaien!![]()
En die witte stippen in die pupil vind ik ook ronduit kudt!quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelen
niets is wat het lijkt, het is en cycloopquote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelen
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ze proberen exclusief materiaal te krijgen zodat iedereen te nieuwsgierig is en dus naar de daily gaat kijken
Ja of wat ik me ineens zit te bedenken....quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
en dan is er weer beeld en doen ze net of er niks gebeurt iszitten wij hier dan op goed of slecht nieuws te wachten over Beppie haar thuis situatie
De afgelopen week zijn ze alleen maar gestegen hoor...quote:Op zondag 3 april 2011 15:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet gepast, maar mijn god die kijkcijfers kelderen als een idioot.
Ze moeten wat.
't Zal toch niet de eerste keer zijn dan mamma dat bepaald.quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Ransjih het volgende:
het kan geen kwaad dat jo eens leert dat zaken weleens anders lopen dan je wilt
quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of wat ik me ineens zit te bedenken....
Ze brengen het haar zo voorzichitg mogenlijk....tissues staan al klaar.
En Jo zegt de tering....dacht dat er wat met me bulletje was. Is dit alles??
Probeer dat NEP5 maar eens aan het verstand te beitelen.....quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien internet. Hoezo zou ik dan persee naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending verteld de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Ransjih het volgende:
het kan geen kwaad dat jo eens leert dat zaken weleens anders lopen dan je wilt
Ik wist dat jij het zou begrijpen.quote:
[..]
Veel mensen willen het zo snel mogelijk weten, dus die kijken dan naar de Daily...quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending verteld de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
[..]
Haha, deze vind ik oprecht erg grappigquote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijkquote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zou het bij mijn man niet hoeven te flikken. Die was me zelf wel uit dat huis komen halen,
zodat ik zelf mijn koffers kon komen pakken
Jij wil het gewoon TE leuk maken en daar is Alphons niet vanquote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef versabommie het volgende:
Ik lach me de tering als ze nu weet dat die tokkie de benen heeft genomen en dat ze nu ze vrij is gaat aanpappen met Karim, Philip nog steeds gebruikend als schoothondje . Of beter, als ze ineens achter Maik aan gaat
Het wordt weer heel anders als Dennis Bulletje mee heeft genomenquote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe Jo hier op gaat reageren, maar ik denk dat ze geen vuil woord over der moeder gaat zeggen, volgens mij is dat echt de liefde van haar leven... (waarschijnlijk samen met haar broertje)quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het zou begrijpen.![]()
Anyway, het kan maar beter zo zijn nu, dat ze het verteld hebben, want ik was naar Karim's verhaal aan het luisteren.![]()
Zelf ben ik heel benieuwd wat ze gaat doen, weggaan of blijven? En wat ze vindt van de manier waarop haar moeder dit aanpakt.
arme maik, dilemma dilemma, een dominante jo of een manipulerende knellende moquote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef versabommie het volgende:
Ik lach me de tering als ze nu weet dat die tokkie de benen heeft genomen en dat ze nu ze vrij is gaat aanpappen met Karim, Philip nog steeds gebruikend als schoothondje . Of beter, als ze ineens achter Maik aan gaat
Oh da's nog leuker om te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wordt weer heel anders als Dennis Bulletje mee heeft genomen
Ben er van overtuigd dat ze blijft. Come hell or high waterquote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het zou begrijpen.![]()
Anyway, het kan maar beter zo zijn nu, dat ze het verteld hebben, want ik was naar Karim's verhaal aan het luisteren.![]()
Zelf ben ik heel benieuwd wat ze gaat doen, weggaan of blijven? En wat ze vindt van de manier waarop haar moeder dit aanpakt.
[..]
T is wel weer een schonere muts......quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
arme maik, dilemma dilemma, een dominante jo of een manipulerende knellende mo
Bulletje was al bij Mamajo die vertrouwt ze Dennis toch niet toe!quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het wordt weer heel anders als Dennis Bulletje mee heeft genomen
Dat is de weerkaatsing van al die bouwlampenquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
En die witte stippen in die pupil vind ik ook ronduit kudt!
Misschien moet Mike toch maar eens zijn bi gevoelens gaan oppakken, een normale vrouw zit er voor hem niet in schijnbaarquote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
arme maik, dilemma dilemma, een dominante jo of een manipulerende knellende mo
Dan zijn zijn rimpels weggespoten als Jojanka terugkomt uit het huisquote:Op zondag 3 april 2011 15:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bulletje was al bij Mamajo die vertrouwt ze Dennis toch niet toe!
Oh ja da's waar.quote:Op zondag 3 april 2011 15:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bulletje was al bij Mamajo die vertrouwt ze Dennis toch niet toe!
Maar............wat als ze echt weg wil?quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat ze blijft. Come hell or high water
Ohquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
niets is wat het lijkt, het is en cycloop
Real life zou in mijn ogen ook real live moeten zijn. Dan wil ik niet naar ingeblikte geplakte en geknipte stukjes kijken in een uitzending. de meerwaarde tegenover de streams zou in een uitzending het spectakel moeten zijn. Dus spectaculaire opdrachten, belevenissen etc in de real live uitzending.quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Veel mensen willen het zo snel mogelijk weten, dus die kijken dan naar de Daily...
quote:Op zondag 3 april 2011 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet Mike toch maar eens zijn bi gevoelens gaan oppakken, een normale vrouw zit er voor hem niet in schijnbaar
Dan stopt het programma. Het draait allemaal alleen maar om Djoooooooooooon!quote:Op zondag 3 april 2011 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar............wat als ze echt weg wil?
Daar heeft niemand op gerekend, dan is Leiden in last?
Ja willen wij ook, maar dat mag niet want dan zien wij ook hoe alles gescript wordt enzo...quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Real life zou in mijn ogen ook real live moeten zijn. Dan wil ik niet naar ingeblikte geplakte en geknipte stukjes kijken in een uitzending. de meerwaarde tegenover de streams zou in een uitzending het spectakel moeten zijn. Dus spectaculaire opdrachten, belevenissen etc in de real live uitzending.
Ja, dan is Leiden in last, maar ik denk dat de makers ook wel inschatten dat ze koste wat kost wil blijven. Plus het moet van haar moeder hequote:Op zondag 3 april 2011 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar............wat als ze echt weg wil?
Daar heeft niemand op gerekend, dan is Leiden in last?
Komt er gewoon een aanplak biljet van tofs op alle muren te hangen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan is Leiden in last, maar ik denk dat de makers ook wel inschatten dat ze koste wat kost wil blijven. Plus het moet van haar moeder he
Ik hoop het, want de volgende keer dat Maik hem erin vrot is de kans groot dat ze vastgekoekt zitten en er een chirurg aan te pas moet komen!quote:Op zondag 3 april 2011 15:56 schreef MargrietV het volgende:
ik weet het.... die Sl.... is om Maik en Mo de gelegenheid te geven een schone piemel en doos te krijgen, die zijn zo meteen gewoon aangekleed.
Hahahaa deze senario's zie ik graag ter uitvoering komen, het liefst met Maik en dan Mo stampvoeten en krijsen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop het, want de volgende keer dat Maik hem erin vrot is de kans groot dat ze vastgekoekt zitten en er een chirurg aan te pas moet komen!
Is dit de eerste RLS waar je naar kijkt? Ik weet niet beter.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Real life zou in mijn ogen ook real live moeten zijn. Dan wil ik niet naar ingeblikte geplakte en geknipte stukjes kijken in een uitzending. de meerwaarde tegenover de streams zou in een uitzending het spectakel moeten zijn. Dus spectaculaire opdrachten, belevenissen etc in de real live uitzending.
Dus in plaats van 50% een pratende Bart en stukjes opnames.
Voor het scripten (regiseren) kunnen ze alsnog de kamer van de waarheid (of een andere apparte ruimte) gebruiken. Waar men de camera even niet aan heeft staan.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja willen wij ook, maar dat mag niet want dan zien wij ook hoe alles gescript wordt enzo...
SPOILER SPOILER SPOILER!quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog effe wat leuke kiekjes van Joanna voor de sfeer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik doe mee!quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog effe wat leuke kiekjes van Joanna voor de sfeer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik wil bolletje??quote:Op zondag 3 april 2011 15:58 schreef ZaZoe het volgende:
Jo legt haar eisen op tafel bij de stem: Ik wil Bulletje!!anders ga ik!
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.quote:Op zondag 3 april 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit de eerste RLS waar je naar kijkt? Ik weet niet beter.
Best vaak dusquote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.
Klopt, maar alles voor de kijkcijfers. Ze stijgen met de dag, dus het werkt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
Ik vind de sl's bij sst wel bizar, hoor. bij dgk was het (toen ik nog keek) alleen als de boel uit de hand liep.
Of we zijn gewoon enorm verwend met gratis streams!quote:Op zondag 3 april 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar alles voor de kijkcijfers. Ze stijgen met de dag, dus het werkt.
Bij HBB was het ook schering en inslag.
Wie weet loopt Jo in razernij de boel in elkaar te slaan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik heb altijd betaald om naar DGK te kijken. Day betaalt volgens mij ook om SST te kijken.quote:Op zondag 3 april 2011 16:04 schreef versabommie het volgende:
Of we zijn gewoon enorm verwend met gratis streams!
late reacte... maar dat klopt volledig maar fonske wil dat nog niet echt snappen volgens mij, wat jammer isquote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als het nu opgenomen wordt om op een later tijdstip in de daily te komen, en de daily kun je achteraf weer terugzien op internet. Hoezo zou ik dan perse naar de uitzending gaan kijken, als vooraf de strekking al duidelijk is.
De daily uitzending is pas echt interessant als er real life actie plaatsvind, bijvoorbeeld gedurende de life uitzending vertelt de moeder het aan Jo, in plaats van ingeblikte filmpjes geplakt en geknipt.
TOP TTquote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef resi_70 het volgende:
leuke titel voor de volgende 20 cossen
HUILEN MET JO & MO SHOW
quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef resi_70 het volgende:
HUILEN MET JO & MO SHOW
quote:Op zondag 3 april 2011 16:07 schreef resi_70 het volgende:
HUILEN MET JO & MO SHOW
Wat nu als ze juichend en zingend Herr Flipp bespringtquote:
dan eisen we de SL terugquote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat nu als ze juichend en zingend Herr Flipp bespringt
dan zet ik me eigen oog op SLquote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat nu als ze juichend en zingend Herr Flipp bespringt
Capjequote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik lach me kapot, staat er hier eentje het oog te swaffelen.
Client van je? Of jij zelfquote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
pas maar op anders krijg je nog een Aafke Siepoog.quote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:
wat een prachtig stukje fokkers onder elkaarquote:
heb de streams uitgezet.... ben te verlegenquote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
De mensen op wie niemand ooit een oogje heeft, zullen nu wel blij zijn.
Ze pakt dr koffers en gaat naar huis ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:12 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Joanna nu de boel kort en klein slaan ?
quote:Het is niet de vraag óf de bewoners gaan drukken, maar wanneer. Iedereen lijkt wel bij een geheim te zitten, maar ze weten niet wat de beste strategie is. Niemand wil natuurlijk dat een net verworven volle kluis meteen weer in rook opgaat. Joanna vraagt advies bij Philip. Wat zal ik doen, nu drukken of eerst mijn geheim laten raden en dan drukken? Ze loopt dan wel het risico dat iemand anders het geheim raadt waar zij voor wil gaan drukken.
de Limou staat al klaar en meenemen alleen paspoort want ze heeft een eigen Winkel van Sinkel daar is alles te koop.quote:
mamajo: even een boodschap van je moeder: buddha ok, broer ok, dennis niet ok, spullen staan hier, niet huilen en blijffff daar !!!quote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, meisje sterk zijn, niet huilen dat willen we niet.....
quote:Op zondag 3 april 2011 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mamajo: even een boodschap van je moeder: buddha ok, broer ok, dennis niet ok, spullen staan hier, niet huilen en blijffff daar !!!
Lauraquote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
ze gaan om de beurt aan de leugendetector.
Wie.... heeft de meeste leugens vertelt?
Jojanka: IKKE IKKE! ehm....... Neej!quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
Dat je blijk geeft van zelfinzicht.quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Blackprinces het volgende:
Het ergst vind ik dat toen de sl begon ik zei dat ik zou gaan stofzuigen.
En wat doe ik? Ik staar naar een oog in de hoop toch iets te zien zo.
Wie is dan sneu?
Goeie voor jou psych om effe te analyseren
Ditquote:Op zondag 3 april 2011 16:14 schreef bixs het volgende:
wat is er aan de hand? ben net thuis,(naar schoonmoeder gewest)
Moedig hem nou niet aan!quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Blackprinces het volgende:
Het ergst vind ik dat toen de sl begon ik zei dat ik zou gaan stofzuigen.
En wat doe ik? Ik staar naar een oog in de hoop toch iets te zien zo.
Wie is dan sneu?
Goeie voor jou psych om effe te analyseren
quote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef versabommie het volgende:
Het gaat fucking helemaal los daar, kijk die beelden!!!
[ afbeelding ]
Ik wist dat er wat mis was met mequote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat je blijk geeft van zelfinzicht.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
In tranen! Heb een echt krekelhuisje voor hem. In 1961 in Bangkok gekocht,
quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
SST is afgelopen. de boel wordt al leeggeruimd
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
man niet bij te houden die streamsquote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
En nu is het oog weer openEr gebeurt teveel ineens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
hey, ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ik kijk cesar millan op tv en lappie staat aan met 4 ogen op mijn scherm
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijkquote:
Oh ja MamaJo rulesquote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, meisje sterk zijn, niet huilen dat willen we niet.....
quote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jojanka: IKKE IKKE! ehm....... Neej!
Mijn zoon ook, kan die gozer soms niet bijhouden hoor..quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijk![]()
[ afbeelding ]
Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb knetterend ADHD, ik kan meerdere dingen tegelijk![]()
[ afbeelding ]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerendquote:Op zondag 3 april 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. is er 1 of ander vaag forum waar ze nu zeggen: "Die bommie moet godverdomme eens een shirt aantrekken, lui zwijn!"
Dit zogenaamde drama smeren ze uit he voor de hele week.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ze hebben veel materiaal nodig om een plak- en knipwerkje te maken voor een korte uitzending.
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ja en zn lederhose werkte nog wel zo kalmerend
want ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!quote:
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Bijna raak, nu dan ... foul en a miss ... weer te zacht.
he hequote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dit was op een millimeter, lol,
tssssquote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je die vraag nog moet stellen, dan ben je nog niet oud genoeg omd e wijsheid te dragen, kleine padawan!
Ik kijk via het oog snooker.quote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
svp snookermeuk in een ander topic svp! We zijn hier ter ere en glorie van het oog!
Jammer voor je maar zo is het gewoon!quote:
2008 belde net, ze wil haar suffe streamers terug!quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Blackprinces het volgende:
Of zou Jo ergens in een hoekje zitten mompelen...me moeder...me moeder...
Ooit eens iemand over Natasia gezegd alleen dan in de vorm van je moeder.
Ik heb een enorme fantasy, ben dat beeld nooit kwijt geraakt...
maar vertel es dannnnnnnnnnnnnn ff lekker offtopic . ben 35, wat heb ik in godsnaam gemist ???quote:Op zondag 3 april 2011 16:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer voor je maar zo is het gewoon!
Lederhosen zijn voor Bommie wat de badjas voor Maik is.quote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhosen zijn overal goed voor! Lederhosen zijn gods geschenk aan den mensch!
nee ook naar snookerquote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
zit er hier nu echt iemand alleen naar dat oog te staren
Ja ikke, maar ik heb dan ook al gezegd dat er wat mis is met me.quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Toverheks het volgende:
zit er hier nu echt iemand alleen naar dat oog te staren
hahahaa en toch vind ik je liefquote:Op zondag 3 april 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ikke, maar ik heb dan ook al gezegd dat er wat mis is met me.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Ah, dus Jo krijgt het nu te horen?
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
de SL duurt nu al 1 uur en 14 minuten...quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig SL, kan ik effe met m'n kerel gaan 'onderhandelen' over de tv vanavond...
Hey, ben je weer terug? Jij bent ook net een boemerang he?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, de ironie dat jij degene bent die dit zegt.
Die van mij heeft nachtdienst.quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doetquote:
Hahaha, ik maakte een geintje, meneer die geen sarcasme kentquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was passend geweest als jij hier niet op had gereageerdquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja hoor meneer die mensen die topic hunten irritant vindt maar zelf niet anders doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaarquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.quote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
a
[..]
ls je er een strakke plasser van krijgt wel hoor
Dat wordt op zijn minst deepthroaten, want vanavond is voetbal om 19:00quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga dat topichunten ff aan lopen moedigen...gewoon de lapo en als het lang duurt de eerste die opent en klaar
Heeft ie nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
ik ook manquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Allereerst vroeg ik het gewoon normaal, ten tweede was ik sarcastisch.
je bedoeld je eigen fotoquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Refurb het volgende:
@ArnieAlberts
Waarom heeft die meneer in je foto lippenstif op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |